Stránka 1 z 5

ASV nejde na volnoběh do otáček, v zátěži vynechává VYŘEŠENO

Napsal: 17 lis 2018, 17:48
od misa.89
Zdravím chlapi, Octavia TDI ASV, když z volnoběhu zmáčknu plný plyn, nechce se jí do otáček, po chvíli se chytne. Je to jako by neměl naftu, ale v hadičkách ani bublinka. Palivak je ok. Jakmile překročí 3000ot, vystřelí do omezovače jako ďas. Rozvody načasované, predvstrik 60, volnoběžná dávka 3,4mg. Ale při plném plynu na volnoběh a ohřátém motorů na 93°C se nedostane přes 25mg, při zátěži za jízdy se dostane na 40mg. Váha je v cajku, turbo nové, EGR a sání vyčištěné.
Čím by to mohlo být? Čerpadlo?

Díky

Napsal: 17 lis 2018, 22:46
od martinsidlo
Předvstřik je vysoký,sniž na 48.

Napsal: 18 lis 2018, 07:51
od misa.89
Vyšší predvstrik s tím nemá nic společného. Je to v mezích, kdy si to doreguluje ventil regulace predvstriku
Tento problém je způsoben něčím jiným. Táhne se s tím také zvýšená spotřeba o 1l. Jezdím denně trasu dlouhou 60km, takže to je znát.

Re: ASV nejde na volnoběh do otáček, v zátěži vynechává

Napsal: 18 lis 2018, 10:52
od slovacek.milos
[quote="misa.89"]Zdravím chlapiedostane přes 25mg

moje zkušenosti jsou takové. pokud dáš plný kotel a neskočí tam 40 ale jen 25 odšroubuj nastavovač pohlédni doleva doprava a https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=14147

prasklá pružina ;)

Napsal: 18 lis 2018, 11:04
od slovacek.milos
misa.89 píše:Táhne se s tím také zvýšená spotřeba o 1l. Jezdím denně trasu dlouhou 60km, takže to je znát.
co jsem už několikrát zjistil tak ta volnoběžná dávka má vliv na sotřebu, třeba nedávno spotřeba 5.5 lehká noha, volnoběžná dávka 5 + nastavil jsem něco kolem 2,7 motor ještě nepackoval když šel z vysokých na volnoběh a na palubáku stejá trasa 3.2 l

ta dávka de upravit v podobném análu jak startovací dávka já to klepu kladívkem posunuju nastavovač, pár lidí na mě pěje ody jezdí do čtyř litrů

Napsal: 18 lis 2018, 13:12
od misa.89
Dávku jsem si nastavoval ze 4,4 poklepem. Na palubak nekoukám, ten píše 4.5, real 6.5, když jedu jak podelanej, ale jezdilo to za 5.1 sviznejsim stylem jízdy. Brzdy nepribrzdujou ani jedna, gumy stejný, trasa taky, takže je někde chyba.

Na to čerpadlo kouknu. Díky za typ.

Jen ještě dotaz, tu hlavu mužů beztrestně sundat z čerpadla, aniž bych něco rozhodil? Sterilní prostředí je jasný.

Napsal: 18 lis 2018, 13:53
od slovacek.milos
jo povolím nastavovač lehce přitáhnu nastartuji dívám se na dávku a klepu do nastavovače, nastavovač si označ škrábni ostrým předměte m a sdělej, pokud dávku rozhodíš nakklepeš jak píšu pírkrát jsem to udělal i bez vagu klepeš ubíráš až motor začne drndat pak kolpepeš naopak a jak se chod srovná je to ok
je to kus od kusu novější čerpadlo je na dávku přesné tarší vychození tam ta dávka chodí to musíš vždy po klepu počkat a vyvodit nějaký střed

Napsal: 18 lis 2018, 14:57
od martinsidlo
misa.89 píše:Vyšší predvstrik s tím nemá nic společného. Je to v mezích, kdy si to doreguluje ventil regulace predvstriku
Tento problém je způsoben něčím jiným. Táhne se s tím také zvýšená spotřeba o 1l. Jezdím denně trasu dlouhou 60km, takže to je znát.
Nemá s tím takovou souvislost ale je vysoký.
Radím ale když máš jedno v nepořádku,nelze přesně hledat závadu. Vše souvisí se vším.

Napsal: 18 lis 2018, 15:08
od slovacek.milos
martinsidlo píše:
misa.89 píše: Nemá s tím takovou souvislost ale je vysoký.
Radím ale když máš jedno v nepořádku,nelze přesně hledat závadu. Vše souvisí se vším.
má být 55 ne? ono srazit to z 60 na 55 u toho se za hodinu několikrát uděláš ;)

Napsal: 18 lis 2018, 15:20
od martinsidlo
ASV má továrně 48.

Napsal: 18 lis 2018, 15:33
od slovacek.milos
martinsidlo píše:ASV má továrně 48.
kolik má prosimtě ahf

Napsal: 18 lis 2018, 15:59
od misa.89
slovacek.milos píše:jo povolím nastavovač lehce přitáhnu nastartuji dívám se na dávku a klepu do nastavovače, nastavovač si označ škrábni ostrým předměte m a sdělej, pokud dávku rozhodíš nakklepeš jak píšu pírkrát jsem to udělal i bez vagu klepeš ubíráš až motor začne drndat pak kolpepeš naopak a jak se chod srovná je to ok
je to kus od kusu novější čerpadlo je na dávku přesné tarší vychození tam ta dávka chodí to musíš vždy po klepu počkat a vyvodit nějaký střed
Ano, tohle tak přesně dělám, ale ptal jsem se na tu hlavu čerpadla, abych se mohl podívat na tu pružinu, zda není prasklá. Díky

Napsal: 18 lis 2018, 16:24
od slovacek.milos
misa.89 píše: Ano, tohle tak přesně dělám, ale ptal jsem se na tu hlavu čerpadla, abych se mohl podívat na tu pružinu, zda není prasklá. Díky
ti to tam přeci píšu označíš něčím ostrým nastavovač vůči čerpadlu a sděláš ho pak ho nasadíš na stejné másto, pokud se ti pohne kroužek tak ho dáš zas na začátek dárkou nahoru nic na tom není, pokud nemáš klíč na čerpadla narazíš tam sedmičku, pružina prasklá bude

a mrkni se na AHF kolik má počátek vstřiku

Napsal: 18 lis 2018, 16:28
od misa.89
Aha, takže budu sundávat vršek, myslel jsem, že hlavu jak z ní jdou trubky ke vstřikům. Teď mi to udělalo při akceleraci zase, z výfuku jde pak jen kouř, a auto zpomaluje, dokud nepustím plyn a nezmacknu ho znovu.

Napsal: 18 lis 2018, 16:41
od slovacek.milos
misa.89 píše:Aha, takže budu sundávat vršek, myslel jsem, že hlavu jak z ní jdou trubky ke vstřikům. Teď mi to udělalo při akceleraci zase, z výfuku jde pak jen kouř, a auto zpomaluje, dokud nepustím plyn a nezmacknu ho znovu.
nene když sděláš nastavovač tak na ty pružiny uvidíš hlavu to bych asi nedal, vleže to ani nejde spadne ti ta deska a máš domeček plný koleček