Stránka 1 z 3

1.4 TDI Hodnoty vstřiků - ASI VYŘEŠENO

Napsal: 26 pro 2018, 13:38
od macikk
Ahoj,
půl roku jsem majitelem Ibizy 1.4 TDI 59kw BNV (moje první autíčko vůbec, co jsem si nadělil k osmnáctinám :) ).
Už dřív jsem si trošku hrál s VAGem a teď jsem zjistil, že se tam dají měřit hodnoty vstřikovačů, tak jsem to hned musel zkusit.
Nikde jsem nenašel jestli se to má měřit na teplém nebo studeném motoru, tak jsem udělal obojí, výsledek na studeném mi přišel celkem špatný (někde jsem našel že je to v pohodě mezi -2.8 až 2.8, někde že spíš tak mezi -1 a 1), tak jsem to jel 20km ohřát, ke konci jsem tomu celkem dával a následné hodnoty už byly blíže k nule, ale pořád nevím, jestli je to dobré, tak prosím o pomoc někoho zkušeného.
Auto mám asi půl roku, najeto má (podle budíků) 191 tisíc, kupoval jsem ho ve 183 tisích, od té doby tankuji pouze EuroOil (bez bio) + VIF. Mrzí mě, že nemám hodnoty z doby co jsem to koupil, jestli tam je nějaký posun.

Každopádně přikládám tedy obrázky z VAGu - studený a teplý. Budu vděčný za každý poznatek :)

Obrázek
Obrázek


EDIT 14.1.2019


Tak se ozývám po nádrži ujeté na vervu (a hned znovu natankované vervou)
Evidentně EuroOil i když bez biosložky není žádnej zázrak. A ani VIF ho nezachrání. Takže zde přikládám hodnoty Vstřiků u S Optimal Diesel + 1:500 zimní VIF.
Obrázek

A tady po cca 800km na Vervu

Obrázek


Vím že nemám úplně stejnou teplotu a ještě to změřím (až nějaké ráno nebudu příliš línej) na úplně pomrzlém motoru a pak úplně ohřátém. Ale už teď jsem z výsledků velice mile překvapen. A ty 2 Kč navíc za Vervu evidentně dávají smysl.

Napsal: 26 pro 2018, 14:27
od A6TDI
To je asi OK vzhledem ke km a staří možná i kvalitě paliva

Napsal: 26 pro 2018, 14:30
od macikk
EDIT: U toho studenýho jsem možná měl zapnutou klimu z předchozí jízdy (v rámci zimního boje s vlhkostí). Mohlo by to na to mít vliv?

Napsal: 26 pro 2018, 14:33
od macikk
A6TDI píše:To je asi OK vzhledem ke km a staří možná i kvalitě paliva
Díky za názor. Myslíš, že je EuroOil + VIF špatná volba?
Koukal jsem, že je docela populární čistič BG 245. Nemá tu s stím třeba někdo zkušenosti?

Napsal: 26 pro 2018, 14:44
od A6TDI
macikk píše:
A6TDI píše:To je asi OK vzhledem ke km a staří možná i kvalitě paliva
Díky za názor. Myslíš, že je EuroOil + VIF špatná volba?
Koukal jsem, že je docela populární čistič BG 245. Nemá tu s stím třeba někdo zkušenosti?
Řekl bych ze je to OK kombinace a možná ze ten vif bych tam lil jen občas. Paliva prozkoušej na pumpach a zkus mazivost na pijaku nebo mezi prsty. Čistič zkus taky a pozoruj jestli bude změna na průběhu motoru

Napsal: 26 pro 2018, 14:46
od macikk
A6TDI píše:
macikk píše:
A6TDI píše:To je asi OK vzhledem ke km a staří možná i kvalitě paliva
Díky za názor. Myslíš, že je EuroOil + VIF špatná volba?
Koukal jsem, že je docela populární čistič BG 245. Nemá tu s stím třeba někdo zkušenosti?
Řekl bych ze je to OK kombinace a možná ze ten vif bych tam lil jen občas. Paliva prozkoušej na pumpach a zkus mazivost na pijaku nebo mezi prsty. Čistič zkus taky a pozoruj jestli bude změna na průběhu motoru
Dobře, díky. Zkusím ten čistič s Eurooilem, změřím hodnoty před a po a kdyžtak se pak podělím. Případně jsem chtěl zkusit Vervu. Jen mě odrazovalo, že ve všem krom toho EuroOilu ta zlá biosložka. Otázka je, jak moc je zlá.

Napsal: 26 pro 2018, 14:51
od A6TDI
OK,budem radi za odpoved. Zkus ještě hledat tady na fóru už se to tu resilo.

Napsal: 26 pro 2018, 15:25
od Pepíček
Hmm.Po zahřátí OK.Klasika-vytlučená hlava od vstřiků,který za studena podfukujou.Pokud by to začalo časem hodně zlobit, nech někde převložkovat uložení vstřiků.Dávat gumičky nepomůže, nebo je na krátkou dobu.
Zatim jezdi protože hodnoty jsou v normě a já osobně bych se v tom nevrtal, protože pak je to ještě horší.

Napsal: 26 pro 2018, 15:39
od macikk
Pepíček píše:Hmm.Po zahřátí OK.Klasika-vytlučená hlava od vstřiků,který za studena podfukujou.Pokud by to začalo časem hodně zlobit, nech někde převložkovat uložení vstřiků.Dávat gumičky nepomůže, nebo je na krátkou dobu.
Zatim jezdi protože hodnoty jsou v normě a já osobně bych se v tom nevrtal, protože pak je to ještě horší.
To jsi mě teda docela vyděsil. Na kolik to tak vyjde? Jen orientačně, jestli to nejsou desetitisíce, to bych to asi hodil ze skály :x . Podle tvého popisu jsem zkusil hledat, někdo tady zmiňoval tuhle firmu http://www.pavlicekmotordily.cz/index.php

Je to to co bych měl případně hledat? Jsem z Brna tak by tihle byli ideální.

Napsal: 26 pro 2018, 17:23
od Pepíček
Hele neplaš.Normálně s tim jezdi.Jinaj jo, tahle firma píše že to vyvložkování dělaj.
A na kolik to vyjde?Těžko říct u nich.Jinde za to chtěj třeba 1500,- jeden vstřik.

Napsal: 26 pro 2018, 17:24
od macikk
Pepíček píše:Hele neplaš.Normálně s tim jezdi.Jinaj jo, tahle firma píše že to vyvložkování dělaj.
A na kolik to vyjde?Těžko říct u nich.Jinde za to chtěj třeba 1500,- jeden vstřik.
Dobře, díky. Tak kdyžtak ještěže ty vstřiky mám jen 3 (rofl)

Napsal: 26 pro 2018, 18:43
od A6TDI
To je standardní opotřebení vzhledem k počtu ujetych kilometru

Napsal: 26 pro 2018, 22:06
od trhac
macikk píše:
Pepíček píše:Hele neplaš.Normálně s tim jezdi.Jinaj jo, tahle firma píše že to vyvložkování dělaj.
A na kolik to vyjde?Těžko říct u nich.Jinde za to chtěj třeba 1500,- jeden vstřik.
Dobře, díky. Tak kdyžtak ještěže ty vstřiky mám jen 3 (rofl)
Pokud to auto startuje za tepla i za studena dobře,dobře táhne tak do toho nelez.ty hodnoty z vagu jsou orijentační

Napsal: 28 pro 2018, 08:16
od Ladas
Jako prvni věc si nech udělat řetěz k vyřazovacímu hrideli pak jsou asi ko vstriky ale to je vzhledem ke km normalni

Napsal: 28 pro 2018, 08:16
od Ladas
Jako prvni věc si nech udělat řetěz k vyřazovacímu hrideli pak jsou asi ko vstriky ale to je vzhledem ke km normalni