Stránka 1 z 2

Octavia 1.9TDI 110 PS 1999.nízký výkon asi jen na dalnici:D

Napsal: 13 říj 2007, 11:16
od ThrashTheTrash
Panove tato octa mi piše chybu snímač tlaku v sacím potrubí-regulační odchylka-nahodilá závada.
Auto nejde do otáček a má nízký výkon...vypadá to na N75?Lopatky jsou ok a hadičky taky..Když auto z ničeho nic přestane jet tak stačí vypnout motor a znovu nastartovat a jede se dál,ale jen pár km....

díky za info...

Napsal: 19 říj 2007, 15:45
od ThrashTheTrash
Je tam nová váha vzduchu a ventil N75,ale auto stále má nízký výkon.

Děkuji za info....

Napsal: 21 říj 2007, 19:52
od ThrashTheTrash
Je možné že by snímač tlaku v sacím potrubí dával špatné informace a tim odstavil palivo????

To se s takovým problémem nikdo nesetkal????

Diky za info....

Napsal: 21 říj 2007, 20:09
od este
a na diagnostice si to nemel?

Napsal: 21 říj 2007, 21:46
od Huml
je potřeba to nalogovat

Napsal: 22 říj 2007, 14:06
od ThrashTheTrash
psal jsem už tu chybu 17958.snímač tlaku v sacím potrubí-reg odchylka...Obrázek

Napsal: 22 říj 2007, 14:24
od izero
Niečo podobné mi robilo ... poškodená nádobka turba, ktorá "chytala" vzduch cez dieru, zasrala spätný ventil idúci z vakuovej pumpy k posilňovaču brz bordelom zo vzduchu a hrdze ... na tom spätnom ventile je odber vakua pre N75 (+ EGR a chcípak) a tento "odber" bol upchatý.

Dá sa prečistiť ... treba len vybrať a preplachnúť vodou. Pozor ... časť od posilňovača k pumpe (hrubšia časť hadice) ide preplachnúť aj prefúknuť len jedným smerom, takže sa neľakať a nezničiť spätný ventil, prestane správne pracovať posilňovač brzd. Inak, no problem.

Napsal: 22 říj 2007, 14:40
od ThrashTheTrash
Tak to hned vyzkouším,ale jakým směrem se to teda má profukovat,abych neponičil ten ventil,mam to profouknout od posilovače k pumpě?...diky moooc za info...

Napsal: 22 říj 2007, 17:41
od ThrashTheTrash
Už sme zjistili čím to je....ta zkurvená baňka která naklápí lopatky na turbině po chvilce pustí všechen podtlak co má v sobě přes membránu a tímta turbina si tlačí jak chce.přes hadičku sem vysál podtlak z banky a hadičku zaškrtil kleštěma a po chvilce se ta tyčka začala zvedat....je tam malá dirka v te membrane....korva je to....

Napsal: 19 lis 2007, 20:24
od ThrashTheTrash
panove průser,vymenili jsme ten ventil na turbine,byl uvnitř vysypanej,ale auto jezdilo asi 14 dní a zase ten sam problem...nikdy to neudela pokud se s autem jezdi po okresech,mužete s autem jezdit tak že se roztrhne,ale nic to neudela,ale jak se vjede na dalnici a jede se konstantni rychosti 140km/h tak se auto zadusí a nechce jet a nereaguje na plyn,musí se vypnout a zapnout klíč a pak zase je na chviličku pokoj....zase ta sama chyba...

17958 snímač tlaku vsacím potrubí-reg.odchylka...

je to nalogovany tak snad mi nekdo poradi jinak to korvo podpalim.... (wallbash)

Napsal: 19 lis 2007, 20:41
od automechanik1
Nemáš prasklý chladič vzduchu,nebo prodřenou plastovou trubku o servo?každopádně ti to jde do nouzáku,takže bych se pokusil vyměnit i ten snímač tlaku,ještě se mrkni jestli zpěták na posilovač je natočen správným směrem a jestli funguje jak má. (hm)

Napsal: 19 lis 2007, 20:52
od ThrashTheTrash
tak jako praskly by to nemelo bejt protože to nikde nesyčí,nebo se nic zatim neprojevuje,ale už mi to kolega psal před tebou at se podivam na ten zpetny ventil na posilovači,jak se to přesně jmenuje a kde to mam hledat a jak to asi vypada?jinak asi to bude delat to čidlo na cooleru nebo fakt nevim....

dekuji...

Napsal: 19 lis 2007, 21:11
od superb10
vymen ciernobiely ventil co ide od N175 a bude frcat (LOL)

Napsal: 19 lis 2007, 21:21
od ThrashTheTrash
mysliš N75,že?ten je tam už od začatku i s vahou a nic...

Napsal: 10 pro 2007, 09:08
od barney66
Čau, povedlo se vyřešit ? Moje otkávka (ALH) mi začla dělat to samý a ještě mi začla od té doby svítit kontrolka ABS, může to nějak souviset ? Dneska to dám na VAG.