Stránka 1 z 2

Zachovat KAT ano/ne ?

Napsal: 11 led 2019, 17:14
od kovycek007
81ASV, 1749VB, FMIC 550x140x65, 0.240 trysky, 11mm hlava, sání ARL, filtrbox ARL,c čidlo, jednohmota HDS...

V plánu je max 190ps, sériový výfuk je pěkný, nezhnilý, kat funkční, je nutnost ho kuchat ? Nebo to přeždíme, když se udělá rozumný SW. Nechci aby mi pšoukalo turbo :D

Napsal: 12 led 2019, 00:05
od turbo kamna power
nech ho tam ;)

Napsal: 12 led 2019, 23:01
od standa123
Přesně tak..... Kat zachovej..... ;)

Napsal: 13 led 2019, 00:41
od AdisTDI
Si blazen , koukej ho vyndat ;)

Re: Zachovat KAT ano/ne ?

Napsal: 13 led 2019, 08:25
od RudisTDic
kovycek007 píše:81ASV, 1749VB, FMIC 550x140x65, 0.240 trysky, 11mm hlava, sání ARL, filtrbox ARL,c čidlo, jednohmota HDS...

V plánu je max 190ps, sériový výfuk je pěkný, nezhnilý, kat funkční, je nutnost ho kuchat ? Nebo to přeždíme, když se udělá rozumný SW. Nechci aby mi pšoukalo turbo :D
Sezen prvni cast s katem z arl..a uplne na pohodu,mel jsem stejnou konfiguraci a jelo hezky i s katem

Napsal: 13 led 2019, 11:25
od Vici
tak tak to by bylo nej. prvni dil s katem z asz/arl. urcite bych kat ponechal.

Napsal: 13 led 2019, 12:43
od Ladas
100% nechat

Napsal: 13 led 2019, 12:43
od standa123
docela těžký sehnat.....

Napsal: 13 led 2019, 13:13
od TDI tech
Pokial funguje, tak ho tam urcite nechaj. A ked je uz prepaleny, tak ho vyhod.

Napsal: 15 led 2019, 09:51
od techi
Kdo by chtěl auto co smrdí jak stará Avie ?

Re: Zachovat KAT ano/ne ?

Napsal: 15 led 2019, 21:15
od DIESELPOWER office
kovycek007 píše:81ASV, 1749VB, FMIC 550x140x65, 0.240 trysky, 11mm hlava, sání ARL, filtrbox ARL,c čidlo, jednohmota HDS...

V plánu je max 190ps, sériový výfuk je pěkný, nezhnilý, kat funkční, je nutnost ho kuchat ? Nebo to přeždíme, když se udělá rozumný SW. Nechci aby mi pšoukalo turbo :D
Dobrý den,

vzhledem k HW je možné a doporučujeme ho ponechat. S kvalitním SW úpravou to nebude problém.

Napsal: 25 úno 2019, 20:26
od klematek
Dobrý den,
prosím o radu, jelikož se vyznám v astmatických vysokootáčkových srandách, ale turbomotor je pro mne tabu. Před rokem jsem koupil Oktávku 81 kw, 290 tis. km, SW Cimbu, jinak sériovka. Měnil jsem sací potrubí, které ale nevykazovalo zásadní zanesení. Nevím případnou návaznost na zakarbonování celého motoru. Katalyzátor a EGR jsem nahradil výrobky Darkside. Bylo třeba vyčistit regulaci, ovšem k nastalé finanční tísni odkládáno. Auto bez katu jezdilo půl roku. Nyní došlo k destrukci turba, kdy se rozlétl sací domek. Motor ohřívám, turbo dochlazuji, olej měním max po 10 tis.
Nastává otázka. Mohlo turbo odejít kvůli odstraněnému katu? Nerad bych dal nové a zase se odporoučelo.
Nemohl se spíš utrhnout kus karbonu?
Může zatuhlé naklápění lopatek za destrukci?

Díky za odborné rady :)

Napsal: 25 úno 2019, 20:41
od Ladas
turbo odešlo nejspíše z důvodu zaneseného VTG

Napsal: 25 úno 2019, 21:44
od klematek
Co jsem naštudoval, tak VTG je v "horké" části. Nechápu, jak pak dojde k rozstřelení domku studené části ... jinak dík za reakci :)

Napsal: 25 úno 2019, 21:47
od turbo kamna power
Špatně fungující regulace = přefuky, tzn. přetáčení turba. K tomu ještě mizerný chip od Cimbu, který tomu jistě "pomohl". Dát nový turbo a nahrát sériový soft, nebo dát kvalitní chip a najede to milión :)