Stránka 1 z 3
ASV Vyviklaný nátrubek vývěvy
Napsal: 08 bře 2019, 08:12
od OťasTDi
Klasika...viklá se mi nátrubek u vývěvy...neslyším syčení, přesto se ptám...může to nějak ovlivnit chování brzd?
http://leteckaposta.cz/236446973
Ten nátrubek je až ke konci videa
Napsal: 08 bře 2019, 10:58
od exiter
Zkoušel to lepit 2-slozkovym pak i 1-slozkovym od Wuerta a moc to nedrzelo. Nakonec jsem to maznul černým silikonem na vanu apod. a drží to..
Napsal: 08 bře 2019, 13:48
od OťasTDi
otázka zněla jinak. Může tohle nějak ovlivnit chování posilovače?
Napsal: 08 bře 2019, 14:12
od Pája 19
A co chceš slyšet? Když to bude podcházet, tak jo.
Napsal: 08 bře 2019, 15:39
od hansdob
Posilovace i výkonu.
Napsal: 08 bře 2019, 15:43
od ROMEK
mne sa zdá ze tady nekdo na bazary predaval opravnu sadu alebo to vedel prerobit.
Napsal: 08 bře 2019, 18:12
od OťasTDi
upřímně potřebuji slyšet názor, zda takto vyviklaný nátrubek dle vide už právě způsobí ucházení podtlaku hlavně co se týká brzd. Potřebuji si ověřit jednu teorii. opravit to umím a i to budu dělat...ale řeším problém s brzdami o kterém jsem sem schválně nepsal....výkon se mi zdá naprosto v pořádku, regulace maká...takže kdo měl podobný problém...projevovalo se mu to na brzdách jak??? snad už jsem dotaz napsal srozumitelně
Napsal: 08 bře 2019, 18:25
od martinsidlo
Nátrubek jsem poznal dřív na regulaci turba (díky budíku turba) než na brzdách.
Pocitově turbo šlo normálně. Takže při vetším úniku turbo někdo ani nepozná a na brzdách už jo.
Napsal: 08 bře 2019, 18:43
od OťasTDi
tohle potřebuji slyšet....v pátek to budu dělat...problém mám takový, že brzdy mi zabírají až dole a jsou slabé (prostě bez nástupu)
Napsal: 08 bře 2019, 18:59
od martinsidlo
Tak to spíš řádně odvzdušnit,teď jsem též řešil.
Napsal: 08 bře 2019, 19:42
od ROMEK
Raz som na octavii riesil spatnu vyvevu a prejavovalo sa tak ze ked si 3 krat posebe hned slapel na pedal na 3 krat byl pedal jak kamen a auto nebrzdilo. Dlho trvalo nez spravila podtlak
Napsal: 08 bře 2019, 20:14
od Biimbo
já řešil tehdy svojí OI že furt nebrzdila jak měla, poprvý jo, pak ne. Do rána pedál měkký ale druhý šlapnutí tvrdý. Nakonec posilovač ve stavu,kdy ještě slyšitelně nefoukal ale netesnil. Ale výkon byl v cajku.
POkud to máš měkký, tak bud v tom máš vzduch nebo taky hlavní válec.
Nátrubek se dá řešit silikonem hodně spolehlivě.
Napsal: 09 bře 2019, 06:23
od Pepíček
Stačí to normálně znova zapertlovat a je to.Od opravy jsem najel asi 60000 a nátrubek drží jak přibitej.
Napsal: 09 bře 2019, 06:50
od OťasTDi
1. Zadní brzdy komplet Zimmermann + vyčištěny a rozhýbány třmeny + nové gumičky a mazání origo škoda
2. Přední brzdy kotouče Origo autorizák + desky nové Zimmermann + třmeny vyčištěny a přegumičkovány (druhovýrobníma gumičkama)
3. Kapalina nová TRW DOT 4 (mám ESP)
4. Dvakrát odvzdušněno diagnostikou dle postupu
5. Překontrolována hadice mezi posilovačem a vývěvou (tam zjištěn problém s nátrubkem) - budu řešit i vím jak
Výsledek toho všeho: Pedál brzdí až uplně dole...do první půlky naprostá jalovina a i ten brzdný účinek je nepřesvědčivý...jel jsem teď ve Fabii 1 TDi 74kw + ESP a uplně jiné kafíčko
Otázka: Co dál dělat? Jo a najeto poctivých 185tis
Napsal: 09 bře 2019, 12:04
od NOVON