Stránka 1 z 3
Octavia ALH- neprošla emisema
Napsal: 05 dub 2019, 15:12
od tempest
r.v. 2005, najeto 230 000km (poctivé), ježděná hlavně po městě a přes 3000 ot/min se podívala málokdy. Neprošla z důvodu z rozptylu kouřivosti. Limit rozptylů je myslím 0,25 a naměřená hodnota 0,52. Je tam slušně zajebané sání, jak to bývá. Oproti sérii, jsou tam trysky z 81kW. Technik u měření emisí povídal, že prý snad vadné EGR. Nevím, nebyl jsem u toho a EGR snad zasahuje do řízení +/- volnoběh, ne? Napadlo mě vyčistit sání, pořádně to protáhnout a pak zkusit znovu emise. Auto není moje. Máte nějaký jiný návrh?
Napsal: 05 dub 2019, 15:24
od Tomas.cz
Zavázat váhu maskovací páskou, pak si myslím že by měla projít.
Napsal: 05 dub 2019, 17:43
od tempest
Kterou část myslíš konktétně omotat? Nebude to pak vyhazovat chybu na readiness cody? Teď jsou kody OK.
Napsal: 05 dub 2019, 17:46
od syncon
nestacilo by jí nekde pekne protáhnout
Re: Octavia ALH- neprošla emisema
Napsal: 05 dub 2019, 18:08
od slovacek.milos
tempest píše:r.v. 2005, Máte nějaký jiný návrh?
mám, nebyl jsi u toho a dáváš to z třetí huby
ofot sem protokol z emisí proč to neprošlo, rozptyl kouřivosti limit 0,25 to je spíš nějaká kokotina,
když to setřelím od pasu tak 2005 chodí kouřivost kolem 0.8
Napsal: 05 dub 2019, 19:32
od tempest
Napsal: 05 dub 2019, 19:35
od geo
Píše to dobře jen to pomotal je to povolené rozpětí 4 měrění po sobě a to je těch 0.25.
Kouřivost je pro Euro 3 těch 0.8 jak píšeš.
Napsal: 05 dub 2019, 19:37
od sky59
dnes som presiel s ASZ rv 2003, auto stalo 7 mesiacov
vcera som urobil 70km, prudke zrychlenia do stupania, ked som zacal videl som za sebou mracna, potom jazda na 3ke 3000ot, 10min, nafta tam bola 7mesiacov, olej 2 roky
dnes rano som vymenil v servise olej, brzdovku a dotankoval 40 l cerstvej nafty na shell v power diesel, este som ho trosku pokuril a dnrs presiel s 0.84 limit bol 0.9
Napsal: 05 dub 2019, 19:49
od JARDA2
2 kila a prošla by. vervu a řádně prohnat
Napsal: 05 dub 2019, 19:55
od Tomas.cz
No, hodnota kouřivosti je naměřená 2.59, pak hodnota patrně rychle klesala proto velký rozptyl, škoda že nejsou vidět jednotlivá měření, ale když vidím hodnotu 2.59 tak by neprošla stejně.
Pokud je mechanicky "ok" tedy neprasklá hadice od turba apod. tak asi prohnat a pak zavázat snímač a zkusit znova.
Napsal: 05 dub 2019, 19:56
od slovacek.milos
geo píše:Píše to dobře jen to pomotal je to povolené rozpětí 4 měrění po sobě a to je těch 0.25.
Kouřivost je pro Euro 3 těch 0.8 jak píšeš.
a ty měření může ovlivnit i ten technik, jednou ti nedupne plný pozvoně přidá a je to na opáčko, geo nejsem žádný odborník jen se zajímám o tuto problematiku, připadá mi to jak o pič. někdy se udělás super a někdy to i nejde když je to každý den

život je boj máš zájem zvítězíš

Napsal: 05 dub 2019, 19:58
od Tomas.cz
Pro zajímavost byl jsem s Fábií HTP, emise super, ale při volnoběhu špatná odezva na lambda sondě č. 1., při 2 000ot/min se sonda vzpamatovala v hodnotách, nicméně readinesscode ok a paměť závad taky.
Napsal: 05 dub 2019, 20:02
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:No, hodnota kouřivosti je naměřená 2.59, pak hodnota patrně rychle klesala proto velký rozptyl, škoda že nejsou vidět jednotlivá měření, ale když vidím hodnotu 2.59 tak by neprošla stejně.
Pokud je mechanicky "ok" tedy neprasklá hadice od turba apod. tak asi prohnat a pak zavázat snímač a zkusit znova.
tome ale tam není kouřivost max ale veký rozdíl mezi čtařma měřeníma nebo jak to mám říct,
jí osobně bych to řešil izolačkou jak píšeš tu spodní díru bych zacpal z devítí milimetrů na 1 mm
Napsal: 05 dub 2019, 20:05
od Tomas.cz
Já tomu rozumím, ale pokud by byl rozptyl mezi 4ma měřeníma ok, tak neprojde stejně podle průměru oněch 4řech měření s hodnotou 2.59
Jednotlivá měření jsou na druhé straně protokolu a 2.59 je jejich průměr.
Napsal: 05 dub 2019, 20:07
od Marek001
Poriadne oklepať výfuk, prehnať ju, prípadne páska na váhu a musí to prejsť. V podstate to ani nemá prečo neprejsť, jedine že by boli vstreky po smrti, váha, turbo príp. EGR alebo netesnosť v tlakovej vetve ako bolo už spomenuté