hej hej presne tak plánujem

diky
olej mám filter samozrejme tiež
len som chcel vedieť či niekto nevie kolko presne tam je toho oleja,, lebo odporúča sa na vymenu 6L ale ako hovorim vytieklo mi viac ako 1L potom,, takže realne v tej olejovej vani po vrch šnorchla ostava asi tak 4,5-4,8L
to je jedna vec čo sa tyka tej b7 ,, nalejem tam tych 5 a uvidim pozriem hladinu či je dosť preistotu.
druhá vec je tá b6 .. nazačiatku bol problem že auto vedelo cukať pri rozbiehani pri jemnom plyne ako keby som pridaval uberal,, to len do rychlosti napr 20kmh.. ked som prudko pridal tak pohode a za jazdy uplne bez chyby,,, to iste pri zastavovani,, pusteny plyn zastavovanie z 20 na 0kmh a prevodovka začala cukať ako keby sa nevedela rozhodnuť či zaradiť alebo vyradiť no niečo také,,,, a tak isto sa mi stalo že pri zaradení D a ked som rychlejšie pustil brzdu auto zdochlo,,, predchadzajuci majitel vraj daval menit olej s preplachom atd..
tak som preistotu kontroloval hladinu podla postupu a vytieklo mi asi 2,5L alebo viac čo bolo NAD mierku,, po odpustení sa to rozbiehanie a zastavovanie zlepšilo aj ked som zaradil D auto necuklo a odvtedy mi už nikdy nezdochlo takže tam niekto dal ovela viac oleja a robilo to šarapatu.. ale olej bol taky černejši nebol som si isty kolko ho tam je a čo to robí tak som sa rozhodol pre výmenu,,, na odporučanie a cenu som dal Febi + febi filter,, nalial som 6L spodkom odpustil podla postupu no a odvtedy sa znova vratilo take to váhanie občas pri rozbiehani a zastavovani ako keby pridavam uberam alebo ako keby nevie či zaradit 1 alebo 2 .. pri prudkych rozbehoch a jazde prevodovka uplne super bez chyby,, toto sa prejavuje len pri jemnom rozbiehani alebo pozvolnom zastavovani,,
keď z miesta pustim brzdu auto sa rozbehlo pekne a 2jku hodi niekedy pekne a niekedy tak prudšie čož by mohla byť chyba v mechatronike a možno ten febi olej robí zle.. pri rozbehoch pod plynom neškubne nič takže spojky OK..
dnes som cez VCDS spustil zakladne nastavenie či to nahodou nepomôže.. presne podla postupu z VIS som postupoval .. na začiatku bola kalibracia prevodu a potom tolerance prevodu... zaradene P a stal som na brzde podla postupu,,, a počas tohto nastavenia čosi zaškripalo a autom aj cukalo ako prevodovka niečo prehadzovala,, potom sa to ustalilo,,
dokončil som cely proces zakladneho nastavovania,,
teraz sa to správa tak že pri zaradení R autom absolutne vôbec nehne pekne zapadne a pekne sa rozbehne,, do N tiež bez cuknutia,, a do D ked zaradim autom cukne otačky klesnu a vyrovnaju sa.. pri rozbiehani s plynom pohode ale ak pustim brzdu auto sa rozbehne na 1 a ked preradi do 2 tak trhne.. potom už jazdi ok,, pri zastavovani to vie tiež podobne cuknut pri nejakych 5kmh..
čo stym môže byť? môže byť nejak zle spravene to zakladne nastavenie? je to po ňom horšie ako to bolo predtym,, pripadne mechatronika zla? alebo dať tam Original olej miesto toho FEBI? môže robiť problém?
Ďakujem