Zase jeden špek VW Passat 2,0tdi 16V BKP 103KW
Napsal: 02 srp 2019, 06:45
Zákazník přijel s problémem malého výkonu a velké spotřeby. Passat 4-motion BKP 103kW najeto 350tis.km. Vstřikovače po svolávačce 03G130073S. Projeli jsme a jelo to jako bez turba. Strášně pomalu to šlo do otáček. Jinak chod motoru v pořádku, hodnoty na vstřikovačích se motaly kolem 1,5mg/str. Po cca 3 týdnech mi to pak dovezl s tím, že se na to kouknu více. Chod už byl docela nepravidelný.Pro jistotu jsem dal novou váhu vzduchu od Pierburgu(aby byla jistota), byla tam Bosch. Po napíchnutí z toho vylezlo toto. Hodnoty pak i lítaly až kolem 2,2mg/str a u dvou to ukázalo hodntoy 999, což v té nápovědní tabulce ani není vysvětleno, co to znamená. Občas se tam ukázalo číslo 4, což je popsané jako piezzo off.. Nedalo mi to a vstřiky jsem vytahal, dosedací plochy krásně čisté. Proměřil jsem ještě kabelovou lištu, pak ještě vedení od lišty k jednotce a vše v pořádku. Jen jednotka byla na jedno místě orezla, tak jsem si říkal, zda nebude problém tady. Ještě jsem vstřikovače prohodil, zda bude ty chyba cestovat a 999 se objevilo pak na 4 válci a hodnoty byly ještě horší...
Tipujete to taky na vstřiky??
Chybu to psalo na 2 vstřicích sporadickou mez regulace překročena....
Hadice od turba v pořádku, regulace na turbu se hýbe, log jsem udělal, vše v pořádku jen nástup turba pomalý...
Napětí na vstřiku s hodnotou 999 slezlo pak i na 125V



Tipujete to taky na vstřiky??
Chybu to psalo na 2 vstřicích sporadickou mez regulace překročena....
Hadice od turba v pořádku, regulace na turbu se hýbe, log jsem udělal, vše v pořádku jen nástup turba pomalý...
Napětí na vstřiku s hodnotou 999 slezlo pak i na 125V


