Stránka 1 z 1
1.9 pd turbo nizky tlak zvuk
Napsal: 20 srp 2019, 20:01
od ondra.p
Zdravim. Resim tady problem s touranem 1.9 pd bkc. Majitel jel do kopce najednou se udajne ozvala rana jakoby prdla pneu motor stratil tah z prostoru turba je po proturovani slyset hlasite zahvizdani jakoby by byla nekde mezi turbem a sanim dira. Diagnostika hlasi chybu 16683. Dneska jsem to narychlo rozebral s tim ze jasne musi byt nekde dira ale nikde nic kdyz sundam hadici od z egr nastartuju a ucpavam ji rukou tak turbo citelne tlaci . Na hridelce turba zadna vule. Regulaci jsem zkousel podtlakem a chodi banka je tesna. Poradite nekdo po cem jit? Diky
Napsal: 20 srp 2019, 20:02
od ondra.p
Jeste pridam video se zvukem ale moc to na nem neni slyset.
https://youtu.be/_iZpqjMsqEQ
Napsal: 20 srp 2019, 20:17
od Pepíček
Cooler neni odšpuntovanej?
Napsal: 20 srp 2019, 20:29
od martinsidlo
Hledám díru, coler,hadice!!!
Napsal: 21 srp 2019, 10:33
od ondra.p
No právě podle toho zvuku by tam musela být někde díra jak vrata ale nikde jsem nic nenašel kromě trošku oblitého vstupu do ic ale když dám ruku tak nefouká. dneska ještě zkusím prověřit ten ic. A udělat nějaký přípravek at to mužu nafoukat
Napsal: 21 srp 2019, 10:49
od martas.belka
a co těsnění pod svodama na hlavě.
Napsal: 21 srp 2019, 11:53
od ondra.p
To nevím ale prdlo to najednou
Napsal: 21 srp 2019, 16:56
od jirka.p
Tohle podle zvuku vypada na fouknute tesneni nekde ve vedeni egru nebo vyfuk
Napsal: 21 srp 2019, 18:55
od Pluhař
Takhle jsem kňučel když mi fouklo těsnění za filtrem částic na vejfuku,ten samej zvuk
Napsal: 22 srp 2019, 05:39
od ondra.p
Takže díra tam nikde není, natlakoval jsem vedení od turba až po sání a vše je naprosto těsné. Pak jsem zkusil odpojit podtlak od egr a zvuk pomalu naběhl po startu motoru a je slyšitelný i na volnoběh viz video níž, dál jsem odpojil regulaci turba a zvuk se výrazně sklidnil, všiml jsem si že když rukou zatlačím na turbo nebo ho v rukavici jakoby obejmu zvuk se trošku sklidní nebo změní podruhé jsem teda sundal hadici od sání a výfuk abych mohl zabrat za hřídelku z obou stran a ejhle vále cca milimetr až dva jak radialní tak i axialní o hausing to sice ještě nedře ale i tak je ta vůle velká hlavně v ose hřídelky, navíc auto kouří modře, takže dneska turbo ven
https://youtu.be/rHqB6utFIKo