Stránka 1 z 1

Velmi častá regenerace dpf 2.0 tdi 110kw

Napsal: 09 zář 2019, 17:00
od fialamala
Chlapci řeším problém na motoru 2.0tdi 110kw CRLB kde probíhá regenerace co 40-45km.Po dokončení regenerace je zaplnění vypočítaná cca 3,5g a měřená kolem 6g.Po ujetí 40km přes 22g a spouší se regenerace.Vyměněny byli oba čidla diferenčního tlaku a žádná změna.
V hodnotách zaplnění olej.popílkem je 71g.
Auto má najeto 240000km.Jezdilo 60tis ročně dálnice.
To znamená že co 1km to cca 0.5g sazí.
Má někdo nějaké vysvětlení proč to tak rychle roste?
Děkuji

Napsal: 09 zář 2019, 18:21
od Biimbo
Co tomu zkusit diagnostikou nalhat že je dpf vyměněný?

Napsal: 10 zář 2019, 09:29
od fialamala
Otázka je proč se tak rychle zvedá gramáž sází.
Je to dpf že už není tolik místa a jednotka to tak chce.
Nebo je únik oleje z turba?
Špatné výstřiky i když dle diagnostiky hodnoty v normě.
Vypadá to že začnu dpf.

Napsal: 10 zář 2019, 10:27
od turbo kamna power
Zaplnění popelem 71g je konečná - DPF je plný, takže výměna nebo zkusit vyčistit.
Ale zajímal bych se, proč se to zaplnilo už po 240tkm... Nebylo to stočený? Nebere olej?

Napsal: 10 zář 2019, 13:38
od fialamala
Ne to ne,stočene určitě ne a olej taky neubívá.Co mám ale k náhlednutí podobné auta tak na oct 3 2.0 110kw má naj.174km a 50g popela tak nevím jestli si to jednotka sama nepřepočítává sama podle naj.km a provozu.

Napsal: 10 zář 2019, 15:24
od Tomas.cz
KAT ko?