Stránka 1 z 2

1,5 DCi 78kW 2008 chyba vstrekovania po vymene vstrekovacov

Napsal: 09 říj 2019, 12:18
od Petr7C7
Zdravim, vozidlo Renault Megane 1.5DCi 78kW, najazdene tachometrovych 180 000km
Vozidlo padalo do nudzoveho režimu s chybou "uberspritzen prufen" (chyba vstrekovania), vozidlo islo do servisu, tam zistene vadne turbo (zlomena hriadelka) a vstrekovace isli na stolicu, zistlo sa ze 3 zo 4roch su vadne. Turbo islo na repas do firmy WizardTurbo, vstrekovace zohnane z vrakoviska z buraneho auta co malo najazdene 40 000km. po kompletnom zlozeni auto islo bez padania do nudzoveho rezimu ale s nizkym tahom do 2000 - 2300ot/min. Po vytoceni tahalo dobre. Jazdilo bez chyby asi 200km a potom znovu nudzak a "uberspritzen prufen".

Moja otazka znie:
može toto (hlavne nizky tah v otackach do 2300ot/min) sposobovat vadne vstrekovacie cerpadlo?

Napsal: 09 říj 2019, 12:52
od geo
Vstřiky z vrakoviště je loterie navíc kody už nemusej platit.Tohle vstřikování padá právě kvůli čerpadlu které posílá do celého sistému špony takže nové trisky pošle znovu do kytek.

Napsal: 09 říj 2019, 13:13
od Petr7C7
Takze moze nizky tah do 2300ot/min sposobovat prave vadne cerpadlo?
Okrem toho auto ma vysoku spotrebu

Napsal: 09 říj 2019, 14:37
od gulik
A čo snímač re na rampe

Napsal: 09 říj 2019, 16:37
od ROMEK
otvor nádrž a pozri dovnutra. Ked nájdeš piliny tak musíš vymenit čerpadlo,vstreky na repas vyčístit celý rail hadice nádrž

Obrázek

Napsal: 09 říj 2019, 19:50
od Petr7C7
Fu to kukam jak puk to po kolkych km bolo v takomto stave? :o
gulik - snímač na rampe? ako by som to zistil najlepsie?
Inak dakujem za odpovede

Napsal: 10 říj 2019, 07:52
od Marek001
Ten slabší ťah okolo 2000 - 2300ot/min bude skôr spôsobený repasovaným turbom, uberspritzen prufen je popis chyby predpokladám z KTS? Ideál by bol CLIP a číslo chyby DF... Inak platí čo už bolo spomenuté, hlavne skontrolovať system na špony. Prípadne skús urobiť log v ťahu prečo to padne, či je núdzak kvôli poklesu tlaku v raili alebo niečomu inému.

Napsal: 10 říj 2019, 21:11
od Petr7C7
Tak, dnes som pozeral do nadrze ci tam nie su spony, par ich tam bolo ale neboli magneticke (ponoril som tam silny magnet z HDD a magnetickych ich bolo len minimum.) Z akeho materialu je "jadro" cerpadla? Pokial bordel nie je magneticky, predpokladam ze nepochadza z cerpadla? Zajtra pridam fotky

- chypova hlaska pochadza z palubneho pocitava nakolko nemam diagnostiku pre renault

Napsal: 10 říj 2019, 21:17
od Marek001
To "uberspritzen prufen" je v tomto prípade moc všeobecné :) Foto pošli, ale možno by som aj vykuchal filter ako to vyzerá v ňom.

Napsal: 10 říj 2019, 21:21
od Petr7C7
Pomoze dat magnety z HDD na trubky medzi cerpadlom a vstrekovacmi? Su piliny z magnetickeho materialu?

Napsal: 11 říj 2019, 08:04
od Petr7C7
Obrázek
Obrázek

Napsal: 11 říj 2019, 08:11
od Marek001
No tak toto vyzerá byť jasné aj keď tam je moc nafty a na dno nevidno. Skús ale aj ten filter vykuchať, tam niekedy býva aj taký tmavý drsný sajrajt, to sú tie špony.

Napsal: 13 říj 2019, 14:48
od Petr7C7
pokial zozeniem druhe vstrekovacie čerpadlo, musí sa toto nejak presne nastavovať? Pýtam sa preto lebo čerpadlo v podstate vytvára konštantný tlak alebo sa mýlim?

Napsal: 13 říj 2019, 16:04
od geo
Nech původní zrepasovat včetně vstřiků jen si to sám prodražuješ.Vše vyčisti a bude to jezdit.Kodují se jen vstřikovače případně se maže adaptace čerpadla ale to myslím u tebe ne.

Napsal: 13 říj 2019, 20:45
od Petr7C7
praveze uz som do toho dal dost penazi, v servies ktory si hovori "profi". tam ked nevie toto ze ak vymenim vstrekovace a cerpadlo ostane povodne tak vstrekovace posle znovu do ... zohnal som mu druhe vstrekovace aj turbo som mu dal na repas. on to tam len nahodil a ze 370€ len za robotu bez riadnej diagnostiky a nejakeho profesionalnejsieho pristupu. tak tak neviem co dalej. znovu vyhodit vstrekovace a znovu na repas?