Stránka 1 z 3

Fabia nedrží volnoběh.

Napsal: 14 led 2020, 19:27
od origoš
1,2 HTP motor BME, je to záhada. Výpadky zapalování žádné, chyby žádné, občas lambda sonda sporadicky. Zkoušel jsem vyměnit klapku, snímač podtlaku v sacím potrubí, řídící jednotku, žádná změna. Vyčistil jsem EGR ventil, nakonec jsem ho zahlušil a pořád stejné. Když na to šlápnu, tak jede jako čert. Neřešil tu někdo úspěšně tenhle problém?

Napsal: 15 led 2020, 07:05
od slovacek.milos
co třeba spínač spojky a brzdy fachčí v bloku měřených hodnot???, má to klimu ?

Napsal: 15 led 2020, 08:37
od origoš
Oba spínače jsou funkční, to jsem kontroloval. Klimu nemá.

Napsal: 15 led 2020, 08:45
od Tomas.cz
Předpokládám, že jste tuhle možnosti proveřili, ale nepřisává někde faleš?
Ten husí krk z odlučovače do sání, případně zhasne motor pokud se za chodu na volnoběh otevře víčko na dolévání oleje?

Napsal: 15 led 2020, 09:27
od Rayx
A jak moc to ten volnoběh nedrží, to až zdechne?
Když se jen minimálně sešlápne plyn, srovná se a udrží stabilní?

Napsal: 15 led 2020, 12:21
od slovacek.milos
origoš píše:Oba spínače jsou funkční, to jsem kontroloval. Klimu nemá.
co třeba přecvaknout druhý plynový pedál ví řj že má volnoběh?

Napsal: 15 led 2020, 23:30
od origoš
Když se přidá plyn, tak se udrží, ale moc stabilní ty otáčky nejsou.

Napsal: 16 led 2020, 08:04
od Rayx
No tak pak není problém v samotném udržení volnoběhu, když se to nesrovná ani při minimálně přidaném plynu.
Ten EGR to má ucpaný douho, kolik to má nalítáno? Taky můžou být sedla ventilů jak jetel a čeká to na pořádný prohnání nebo rovnou čištění.

Co ta lambda sonda, co má občas sporadicky hlásit?

Napsal: 16 led 2020, 08:21
od roman1648
U tohoto kolovratu prvně změřit tlaky...

Napsal: 16 led 2020, 08:33
od slovacek.milos
[quote="origoš"

zkus jen kalsiku pětka a točit s pravým kolem jestli jdou po sobě tři stejné komprese, :? pak změřit

komprese u tohoto motoru to je dílo večer přijedeš naprosto v pohodě a ráno 2 - 3 nenatočíš, popraskané ventily taky umí narušovat přísun paliva zvláště na volnoběh,

co jsem měl naposledy HTP 12 V ak stím tahali vozík s oknama, oprava hlavy 5000, poslední fázi se motor už neubránil požadavkům tak skočil, :roll:

Napsal: 16 led 2020, 08:38
od roman1648
tady je základ tlaky ve válcích a tlak paliva z podávačky, jinak jsem tady žádný poruchy +/- neřešil a to těch potvor u nás jezdí nespočet,zrovna dělám polo s tímto motorem,výfukový ventily rozkvetlý jak slunečnice
posledně Roomster 12v na LPG před půl rokem dělaná hlava,upad kus ventilu a celý se to rozsekalo,dodnes nechápu, řešeno výměnou motoru

Napsal: 16 led 2020, 09:00
od slovacek.milos
roman1648 píše: posledně Roomster 12v na LPG před půl rokem dělaná hlava,upad kus ventilu a celý se to rozsekalo,dodnes nechápu, řešeno výměnou motoru
HTP je přemistovadlo nikoliv závadní stroj, soused najel cca 380 a skočil řetízek, ventily OK jen se brousili je to klidas,

kokot který po tomto motoru chce výkon skurví, + LPG které má vyšší spalovací teploty :roll:

Napsal: 16 led 2020, 09:33
od Pája 19
Já měl za to, že HáTéPéčka odcházejí důchodcům...

Napsal: 16 led 2020, 10:15
od origoš
Tlaky 8, 8, 10 barr. Není to nic moc, ale jiná auta na to běží.

Napsal: 16 led 2020, 10:21
od Rayx
No to je pěkný, tak roman to asi trefil. Kolik má mít minimálně, 11? To že to má tedy jen 8 tak to bych asi ten volnoběh neřešil a byl rád, že to ještě jezdí ;)