Stránka 1 z 2
Signalizace regenerace DPF
Napsal: 19 led 2020, 19:04
od milmarek
ahoj kluci,
stále řeším signalizaci DPF. Ví někdo jaké jsou přibližné teploty ve filtru v běžném provozním režimu a při regeneraci ? Je to cca 300 °C a při regeneraci 600 až 800 °C ?
Napsal: 19 led 2020, 19:15
od rami
JJ,jak pises +- to sedi
Napsal: 19 led 2020, 19:53
od Super
Da sa neako za jazdy bez diagnostiky zistit kedy nastava regeneracia ?
Napsal: 19 led 2020, 20:26
od misocko
mam 1,6Tdi , DSG. Kedy ide regeneracia sa obcas v lete da odhadnut podla toho ze nepadnu otacky ked zastavis a trochu "iny" vykon. Ale je to skor o intuicii ako realite. V zime netusim kedy to pali.
Normalna jazda je do 250°C , na 300°C je to uz ostrejsia jazda. Pri vyjazde na dialnicu , ak hned akcelerujem na 150kmh tak to na chvilu vybehne na 500°C ale hned po dosiahnuti rychlosti to zacne prudko klesat. Bezne sa k 300 nedostava.
Napsal: 21 led 2020, 05:51
od Super
obcas ostanu volnobezne otacky na cca 1 000 asi vtedy bezi regeneracia PDF fitra
Napsal: 21 led 2020, 23:15
od acryll
vyvinul som modul,ktory signalizuje prebiehajucu regeneraciu, staci dat do googla "kontrolka prebiehajúcej regenerácie DPF" a da sa dohladat podrobnejsie info
Napsal: 22 led 2020, 07:56
od majkl.s
Ten modul vypadá zajímavě. Nějaké bližší info...cena? foto z montáže?
Napsal: 25 led 2020, 22:57
od acryll
Napsal: 26 led 2020, 13:32
od Čert
A nebo připevnit teplotní sondu do DPF a ukazatel teploměru do kabiny...
Napsal: 26 led 2020, 23:38
od milmarek
zdar,
chci nainstalovat bimetalový spínací termostat na výfukové potrubí. Vzhledem k max. spínané teplotě 220 oC to chci umístit někde ke konci výfukového potrubí a ještě možná přes nějaké chlazení. Předpokládám, že při zahájení regenerace stoupne teplota na plášti potrubí nad 220 oC tím dojde k sepnutí a signalizaci zapojenou ledkou. Bude to chtít zkoušet, nejlépe by bylo zjistit teploty před a při regeneraci např. infrateploměrem- který nemám, takže pokus-omyl. Pak dám vědět výsledek, možná je to celé blbost.
Napsal: 27 led 2020, 10:43
od Woko_O
Tak blbost... Jak se to vezme.. fungovat to možná chvíli bude.
Např. teplota plynů u 2.0TDi 110kW je v poslední časti výfuku, už přímo z výfuku ven, v koncovce, při regeneraci cca 390 - 400°C..
Zaleží na tom na jakym autě to chceš používat a kam to umístíš.
Pro přiklad u 2.0TDI 135kW s DSGckem, pri rychlostech od 140 do 160km/h je pri regeneraci na poslednim hrnci vyfuku, jako povrch, cca 240-330°C při cca 390°C vyfukových plynů z koncovky ven.. A to jak na tlumiči, tak na nátrubkách (koncovkách)
Napsal: 27 led 2020, 18:22
od milmarek
Zdar,
Mám Volvo XC 60, AWD, D4, 140 KW rok 2015. Koupil jsem ojeté nedávno, takže se s tím stále seznamuji a sbírám info. Teploty - jak provozní tak při regeneraci jsou jasné, ale spínač pro spínací teplotu více jak 220 oC se údajně nevyrábí. Proto chci dát spínač až někam na konec a ještě asi přes nějaký chladič ( např. z PC chladič procesoru) tak, aby běžná provozní teplota byla i při zatížení max 200 stupňů. Při regeneraci = zvýšení teploty se spínač sepne, při poklesu pod 220 oC rozepne. Otázka je, co na to spínač řekne, když bude mít při regeneraci po dobu třeba 20´ teplotu 300 a více stupňů……?
Napsal: 27 led 2020, 22:18
od Woko_O
Nic.. asi to nedá, nebo přestane fungovat..
Ta teplota, respektive její rozsah, není ideální. Vyzkoušej si to, ale hledal bych jiný řešení
Napsal: 28 led 2020, 15:21
od maros4341
vieš ten modul predať? ak ano cena?
Aktualne podporovane modely?
Napsal: 28 led 2020, 16:33
od acryll
viem
aktualne su podporovane motorizacie CAY,CFF+
v podstate kody motora zacinajuce C, od 2010 (komunikujuce cez UDS)
az po golf7,oct3 a podobone.,
2014+ som zatial neuvolnil, pretoze su tam iste specifika, ktore komplikuju instalaciu do auta, a to by som chcel skusit nejako vyriesit
a co sa tyka <2010 s TP2.0 pripadne TP1.6 rozanalyzovane to je pomerne do hlbky, dalsi krok je k tomu napisat program... a to chce cas, ktoreho je aktualne menej
ale pride aj na to