Stránka 1 z 1

V čem je výhoda 1,2 12V BZG proti BME

Napsal: 19 dub 2020, 11:34
od OťasTDi
A nemyslím ty 4kw...myslím technicky. Dík

Re: V čem je výhoda 1,2 12V BZG proti BME

Napsal: 20 dub 2020, 06:31
od slovacek.milos
výhoda je furt stejná HTP Hromada Technických Problémů

pokud máš auto od nova je to výhoda ;)

Napsal: 20 dub 2020, 06:39
od OťasTDi
milosi......bavim se treba o rozdilu prvnich dvou generaci....kdy bme ma jinde egr a uz se tolik nezasira klapka a podobne...tak me zajima v cem je ta treti lepsi nez druha....

Napsal: 20 dub 2020, 06:49
od slovacek.milos
a to ústí egru je kde ? pořád za klapkou? co třeba VIF a najít si palivo!!!! tam bych hledal výhodu, kvalitních paliv moc není a pak hledáme problém ;) ;)

Napsal: 20 dub 2020, 09:59
od OťasTDi
leju vervu jak benzin tak naftu do svych aut....na velke benzine tak snad to neni lezak....ale prosim jen odpovedi na moji otazku....rozdily tam musi byt....vizualne je par veci jinak, kdyz to porovnam

Napsal: 20 dub 2020, 13:22
od Tomas.cz
BZG je stejně jako BME Euro-4, ale BZG má vzduchový filtr v extra boxu na rozdíl od BME kde je integrován do krytu motoru.

Domnívám, se že i mechanický základ je stejný.

Jinak pokud vím, tak EGR ventil měly jenom první motory BME někdy do začátku roku 2006, pak už / naštěstí / ne.

Napsal: 20 dub 2020, 13:43
od OťasTDi
takze teoreticky bzg nema egr vubec? A tedy jiny vzduchovy trakt...jesteneco? Vstriky atd? Kde se vzaly ty 4kw navic?

Napsal: 21 dub 2020, 19:37
od pstejski
podle mě BZG egr nemá vůbec

Napsal: 22 dub 2020, 08:57
od ondra.p
servisuju bme kterou má majitel skoro od nova. Celou dobu se tam podstivě mění olej po 10 000. Ted bude mít ke 200 a krom dvou zapal civek a jednoho čištění klapky se zatím neřešilo nic. jezdí pěkně.