Stránka 1 z 2
octavia 2,0tdi natankovaný benzin
Napsal: 02 čer 2020, 20:50
od drz
tak jsem teď přitáhl sousedku, do octavie 2010 2,0 tdi CR natankovala plnou benzinu a jela do uplného vítězství... nemáte zkušenost, co všechno to odesra*o? Voňavka auto 120 t.km a takhle ho dobít

Napsal: 02 čer 2020, 20:53
od hansdob
Nemuselo nic mohlo všechno.
Napsal: 02 čer 2020, 20:55
od marfan
Podľa toho čo písali vo SveteMotoru tak v takomto prípade bude treba minimálne skontrolovať od nádrže až po vstreky, čiže vysokotlaké čerpadlo či sa nezodralo, podávacie čerpadlo v nádrži ak budú piliny tak potom pravdepodobne všetky vstreky druhé.
Na toto som inak celkom zvedaví či je to v realite tak ako to písali v tom časopise.
Napsal: 03 čer 2020, 04:05
od leguan
je to asi dva roky sem řešil uplně stejny problem u Tourana vše se vvypustilo vyfoukaly se hadice nova nafta vif a jezdi doted bez problemu
Napsal: 03 čer 2020, 10:33
od Rayx
Uplné vítězství je co, motor se zastavil? Kolik km po tom tankování najela?
Čím novější, tím háklivější, ty čímdál vyšší tlaky vyžadujou mazání, CR obzvlášť ... No, víc se to asi nezese.., jak píše leguan postup a pořádně několikrát prohnat plnění vysokotlaku bez startu/běhu motoru a pokud je to chycený, řešit se to bude stejně muset, nezachráníš nic jen ověříš škody

Napsal: 03 čer 2020, 15:28
od jirka cordoba GT TDi
Jak psali vejs vypust to dej filtr nalej naftu cvrnkni do nej trochu oleje do dvoutaktu co se dava stil nebo Husqvarna
Napsal: 03 čer 2020, 16:21
od slovacek.milos
taky to tak dělám koupím dvacku nafty naleju tam lahvičku M2T, vycucnu benál natlačím naftu a nastartuju, nikdy se tomu motoru nic nestalo na benál prostě nejede a nic se nezadře, nade mnou jsou dvě benzínky a přehmaty nekolikrát do roka,
kdysi mi teba přitáhli OII PD, jízda na benzín do konečného vítězství, borec z autorizáku sdělal tandem tasil vstřiky všechno v hazlu oprava 70.000,kč
našrouboval jsem tandem, vstřiky, nalil naftu a drb, odjezd

Napsal: 03 čer 2020, 17:34
od jericho-3
Ke mě přijelo 2.0.HDI na benzin minimálně po 30 km od tankování..Motor chrastil -zvonil a majitel-kamioňák se dušoval, že tankoval naftu..Nádrž byla plná benzinu..dle něho jel k pumpě s nádrží téměř prázdnou, tak jsem ji vypustil a dal naftu s Vifem a motor se uklidnil a spokojeně předl...Jo, tenhle motor snad snese vše...

Napsal: 03 čer 2020, 19:03
od Marek001
To ano staré HDI boli držiaky, ale všeobecne je to prípad od prípadu, navyše zákazník málokedy povie úplnú pravdu (koľko km prešiel a pod.) lebo sa podvedome bojí čo všetko bude KO a čo to bude stáť...
Napsal: 04 čer 2020, 07:32
od slovacek.milos
Marek001 píše:To ano staré HDI boli držiaky, ale všeobecne je to prípad od prípadu, navyše zákazník málokedy povie úplnú pravdu (koľko km prešiel a pod.) lebo sa podvedome bojí čo všetko bude KO a čo to bude stáť...
marku moje zkušenosti jsou takové že na benzín naftové motory nejedou a příčina konečného vítězství není zadření, nikdy nic KO nebylo,
před mnoha lety jsem měl možná zadření na podivnou naftu 2.0 HDi, měli to dva opraváři nikdo na nic nepřišel, dal jsem novou naftu s M2T a po dlouhím startu drblo, za půl hodinky drblo dvakrát, tak jsem motor rozdrbkal že se mu chtělo a po deseti km přišel k rozumu, jezdí OK dodnes
Napsal: 04 čer 2020, 10:51
od roman1648
celkem bych se divil kdyby to přežilo bez újmy, vstřiky i čerpadla tu odcházejí samy o sobě natož pokud to jelo na benzín nějakou dobu,ale třeba jo no, je to asi o štěstí
nedávno jsem dělal celkem novýho pašíka,nechápu jak tam mohl přes systém MFI načurdit benzín, to to tam musel tankovat půl hodiny...
Vše se po vyčerpání a naplnění naftou tvářilo normálně ale teplý to hůř startuje ( dýl točí ) tak si myslím že stejně je to tak na výměnu vstřiků a čerpadla...
Napsal: 04 čer 2020, 11:06
od slovacek.milos
roman1648 píše:ale teplý to hůř startuje ( dýl točí ) tak si myslím že stejně je to tak na výměnu vstřiků a čerpadla...
tak se mu podívej na tlak paliva jestli je tam hned 390 atm, motor točí a nestartuje tak bude problém jinde
Napsal: 04 čer 2020, 12:02
od jericho-3
Samozřejmě je logické, že anti mazací benzin by měl vše zadřít..Ale je možné, že řepkobenzin ala Babiš přeci jen trochu přimazává, a jak psal Marek 001 , zákazníci často lžou, takže objektivita není zaručena. Já když takové palivo používal jako mycí směs, tak se mi mezi prsty jevilo jako taková "petrolka", a je třeba říci, že v dnešní době málokdo jezdí s rozsvíceným okem rezervy paliva, jako kdysi. A také mi třeba bylo divné, že by kamioňák jezdil k pumpě pro naftu,ale na druhou stranu, proč by tam lil benzin, že?

Napsal: 04 čer 2020, 13:24
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Samozřejmě je logické, že anti mazací benzin by měl vše zadřít.
ten benzin nic nestihne zadřít, motor skolabuje dřív protože na benzín nejede, navíc ve státech kde není zimní motorová nafta lze při minus dvaceti míchat benzín s naftou půl na půl aniž by se poškodila palivová soustava samozřejmě na úkor sníženého výkonu motoru,
v příručce na V3S je že jede na benzin, je tomu 40 let došla nafta, nalili jsme dvacku benzínu, za půl kilometru z motoru ventry šavlový tanec a konec, ještě snaha chytit a

Napsal: 04 čer 2020, 14:19
od Rayx
Miloši, to jsou perly za bílého dne k neuvěření ...
Těch cos rozhýbal po záměně paliva a jezdí dodnes bez výměny dílů jsou mraky, jen nerozlišuješ generace těch motorů ...
a to žes lil benzín do V3S a divil ses, že to nejelo ani netřeba komentovat ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170522