Stránka 1 z 4

Častá regenerace 2.0 tdi 135 kw CUNA

Napsal: 28 zář 2020, 11:40
od Koubis Tdi
Zdravím, trápí mě častá regenerace DPF u mé octavie 2.0 tdi 135kw, rok 2015. Každých cca 100km mi dělá regeneraci. Auto má najeto 200 tis. Než jsem jej koupil tak byli dělané rozvody. Může toto mít vliv na regeneraci? Přikládám foto z VCDS o stavu DPF. Děkuji za info proč to tak je.
Obrázek

Napsal: 28 zář 2020, 12:04
od marfan
Pri rovnakom zaneseni na CUPA to regenerovalo po 250km.

Skontroloval by som spravnu funkcnost EGR a AGR. To ti moze celkom dost zaniest.


Skus pozriet aky ma protitlak DPF. Podla neho sa da cca povedat ci uz je na konci zivotnosti alebo este vydrzi.

Napsal: 28 zář 2020, 12:13
od Koubis Tdi
volnoběh
Obrázek
2000ot/min
Obrázek

Napsal: 28 zář 2020, 13:53
od marfan
26hPa mávam ak je DPF tesne pred regeneráciou. 9-10hPa ak je zregenerovaný.


K týmto údajom by sa ti mohol vyjadriť niekto znalejší. Ale vidím to tak, že DPF bude treba buď vyčistiť alebo vymeniť.

Napsal: 28 zář 2020, 17:39
od TomášTDI
Neni nahodou auto nacipovane?

Napsal: 28 zář 2020, 17:56
od Koubis Tdi
Nevím, asi ne... Nemůžou za to rozvody? Výfuk je čistý a motor jde dobře

Napsal: 28 zář 2020, 17:59
od Source
Skus si dat v jednotke motora Advanced ID ci tam nenajdes programing attempt

Napsal: 28 zář 2020, 18:29
od šulda
Koubis Tdi>> Necituj předchozí příspěvek a svůj ještě s obrázkem :roll: Používej funkci odpovědět. Když vložíš přílohu tak už do ní nestrkej BBCode Obrázek. Fórum je vloží samo, jen v tom děláš guláš.

Napsal: 29 zář 2020, 10:55
od chosepm
-rozvody samozřejmě můžou mít vliv (ale co v řízení nemá)
-podle těch hodnot filtr bude co nevidět znovu regenerovat
-nelíbí se mi ty hodnoty snímače tlaku, resp.měřená hmotnost sazí ...při vyplym
motoru ma kolik hpa?
-ta první fotka je volnobeh? Je dobrý tam k tomu zaškrtnout otáčky :roll:

Napsal: 29 zář 2020, 11:53
od Koubis Tdi
chosepm píše:-rozvody samozřejmě můžou mít vliv (ale co v řízení nemá)
-podle těch hodnot filtr bude co nevidět znovu regenerovat
-nelíbí se mi ty hodnoty snímače tlaku, resp.měřená hmotnost sazí ...při vyplym
motoru ma kolik hpa?
-ta první fotka je volnobeh? Je dobrý tam k tomu zaškrtnout otáčky :roll:
Ano první fotka v druhém příspěvku je volnoběh a druhá cca na 2 tis...

Napsal: 29 zář 2020, 12:13
od chosepm
Ty hodnoty jsou trochu vyšší, ale filtr nebude uplně zlý, pokud ho na autě dokážeš zregenerovat nekam k 5-7 hpa na volnoběh. Za predpokladu, že ta informace ze snímače je správná...Hledal bych spíš příčinu proč se zanáší častěji, nebo změnil styl jízdy...to dělá hodně.

Napsal: 29 zář 2020, 12:31
od Koubis Tdi
chosepm píše:Ty hodnoty jsou trochu vyšší, ale filtr nebude uplně zlý, pokud ho na autě dokážeš zregenerovat nekam k 5-7 hpa na volnoběh. Za predpokladu, že ta informace ze snímače je správná...Hledal bych spíš příčinu proč se zanáší častěji, nebo změnil styl jízdy...to dělá hodně.
Jaké hodnoty na tomto VCDS ukazuje diferenční tlak? Ofset, dyn. ofset, nebo hrubá hodnota?

Moc tomu nehovím... Díky

Napsal: 29 zář 2020, 12:37
od Koubis Tdi
Jinak auto jede normálně a výfuk je čistý bez sazí...

Napsal: 29 zář 2020, 12:47
od chosepm
Řekl bych že hrubá. A že snímač by chtěl zkalibrovat. Psal jsem koukni kolik má při stojícím motoru...
Jinak se snaž jezdit spíš mezi 2-3tis ot. Za čas se podívej a uvidíš, že vzdálenost mezi regeneracemi se ti zvedne.
Ty motory mají potenciál kolikrát už od 1500ot a svádí to k podtaceni...

Napsal: 29 zář 2020, 12:49
od Koubis Tdi
chosepm píše:Řekl bych že hrubá. A že snímač by chtěl zkalibrovat. Psal jsem koukni kolik má při stojícím motoru...
juknu