Hodnoty tlaku a váhy?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hodnoty tlaku a váhy?
Ahoj lidi
Potřeboval bych poradit jaké rozmezí hodnot je pro MAP sensor a váhu (MAF) při cca 3000 ot./min
Dnes jsem udělal log s těmito výsledky: MAF 1150 a MAP 2519
Auto nemá výkon a těsně před 4000 ot/min spadne do nouzáku. (překročen plnící tlak)
Skoušel jsem hledat na foru, ale nějaké mezní hodnoty jsem nenašel.
Snad jen že nová váha by měla bejt 1000.
Octavia TDI 81kw
Díky za rady
Potřeboval bych poradit jaké rozmezí hodnot je pro MAP sensor a váhu (MAF) při cca 3000 ot./min
Dnes jsem udělal log s těmito výsledky: MAF 1150 a MAP 2519
Auto nemá výkon a těsně před 4000 ot/min spadne do nouzáku. (překročen plnící tlak)
Skoušel jsem hledat na foru, ale nějaké mezní hodnoty jsem nenašel.
Snad jen že nová váha by měla bejt 1000.
Octavia TDI 81kw
Díky za rady
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Re: Hodnoty tlaku a váhy?
Vahu mas ok, mas moc vysoky tlak. Vycistit turbo?Lany píše:Ahoj lidi
Potřeboval bych poradit jaké rozmezí hodnot je pro MAP sensor a váhu (MAF) při cca 3000 ot./min
Dnes jsem udělal log s těmito výsledky: MAF 1150 a MAP 2519
Auto nemá výkon a těsně před 4000 ot/min spadne do nouzáku. (překročen plnící tlak)
Skoušel jsem hledat na foru, ale nějaké mezní hodnoty jsem nenašel.
Snad jen že nová váha by měla bejt 1000.
Octavia TDI 81kw
Díky za rady

- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
pošli mi taky logy... třeba naLany píše:Logy zaslány.
Já myslel, že hodnoty váhy okolo 1200 nejsou zrovna ok. Prostě se mi zdá, že auto netáhne. Jestli to chápu správně, tak by auto mělo táhnou až do momentu než spadne do nouzáku normálně. Ale ono netáhne. Co třeba snímač tlaku?
info(zavinac)dieselpower.cz
Logy zaslány.
Auto nekouří. Jen zhruba před týdnem jsem zkoušel čistit váhu a od té doby je znát úbytek na krouťáku. Do nouzáku to padalo občas i před tím. Taky se zvětšila spotřeba cca o 1l. Taky jsem zkoušel odpojit podtlakovou hadičku od ovládání lopatek. Táhlo se hejbalo. (zkoušel jsem to rozhejbat)
Auto nekouří. Jen zhruba před týdnem jsem zkoušel čistit váhu a od té doby je znát úbytek na krouťáku. Do nouzáku to padalo občas i před tím. Taky se zvětšila spotřeba cca o 1l. Taky jsem zkoušel odpojit podtlakovou hadičku od ovládání lopatek. Táhlo se hejbalo. (zkoušel jsem to rozhejbat)
Závada byla max. tlak překročen.
Co třeba hadičky? Přez víkend zkusím podtlakovou pumpou, jestli neni zpuchřelá. Jen si prostě myslím, že do padnutí do nouzáku by to mělo táhnout normálně. Taky mam vypozorováno, že při delší jízdě nad 30km to do nouzáku padne jen vyjímečně.
Má smysl dávat novou váhu?
Co třeba hadičky? Přez víkend zkusím podtlakovou pumpou, jestli neni zpuchřelá. Jen si prostě myslím, že do padnutí do nouzáku by to mělo táhnout normálně. Taky mam vypozorováno, že při delší jízdě nad 30km to do nouzáku padne jen vyjímečně.
Má smysl dávat novou váhu?
Osobně si myslím, že spekuluješ zbytečně a máš zatuhlý ty lopatky. I ty můžou mít projev nižší výkon, jelikož tím jak ta regulace má omezenej pohyb, tak to není schopný se nastavit do polohy max. tlak, takže nástup turba je pozdější, ono se sice roztočí a jelikož to blbě reguluje tak to nakonec houpne do nouzáku. Hadičky to nejspíš nebudou, jelikož k ovládání je třeba podtlak, a ten když není, tak auto nejede, ale taky neskáče do nouzáku. I když to vypadá, že to chodí, tak nemusí, musí to chodit lehce v celém rozsahu.
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Tudíž jednoznačně nefunkční (zaseklá) regulace na turbíně...Lany píše:Teď mě tak napadlo. Taky jsem zkoušel (dle VISu) "Kontrola plnícího tlaku"
Odpojil jsem napájení ventilu OMEZENÍ PLNÍCÍHO TLAKU a hodnoty K011 při 3000 ot/min 1000 mbar 1200mbar xxxx
Za jízdy jsou ovšem tyto hodnoty úplně někde jinde:
3000ot/min 2000 mbar 2560 mbar xxxx
Demontovat a vyčistit.