Stránka 1 z 2

Hodnoty tlaku a váhy?

Napsal: 13 dub 2006, 15:39
od Lany
Ahoj lidi
Potřeboval bych poradit jaké rozmezí hodnot je pro MAP sensor a váhu (MAF) při cca 3000 ot./min


Dnes jsem udělal log s těmito výsledky: MAF 1150 a MAP 2519

Auto nemá výkon a těsně před 4000 ot/min spadne do nouzáku. (překročen plnící tlak)

Skoušel jsem hledat na foru, ale nějaké mezní hodnoty jsem nenašel.
Snad jen že nová váha by měla bejt 1000.

Octavia TDI 81kw

Díky za rady

Re: Hodnoty tlaku a váhy?

Napsal: 13 dub 2006, 17:50
od frantacech
Lany píše:Ahoj lidi
Potřeboval bych poradit jaké rozmezí hodnot je pro MAP sensor a váhu (MAF) při cca 3000 ot./min


Dnes jsem udělal log s těmito výsledky: MAF 1150 a MAP 2519

Auto nemá výkon a těsně před 4000 ot/min spadne do nouzáku. (překročen plnící tlak)

Skoušel jsem hledat na foru, ale nějaké mezní hodnoty jsem nenašel.
Snad jen že nová váha by měla bejt 1000.

Octavia TDI 81kw

Díky za rady
Vahu mas ok, mas moc vysoky tlak. Vycistit turbo?

Napsal: 13 dub 2006, 17:54
od martex
pošli logy 8)

Napsal: 13 dub 2006, 19:37
od Lany
Logy zaslány.

Já myslel, že hodnoty váhy okolo 1200 nejsou zrovna ok. Prostě se mi zdá, že auto netáhne. Jestli to chápu správně, tak by auto mělo táhnou až do momentu než spadne do nouzáku normálně. Ale ono netáhne. Co třeba snímač tlaku?

Napsal: 13 dub 2006, 20:26
od Jarda_V
Kouří to?

Napsal: 13 dub 2006, 20:29
od reesha
Lany píše:Logy zaslány.

Já myslel, že hodnoty váhy okolo 1200 nejsou zrovna ok. Prostě se mi zdá, že auto netáhne. Jestli to chápu správně, tak by auto mělo táhnou až do momentu než spadne do nouzáku normálně. Ale ono netáhne. Co třeba snímač tlaku?
pošli mi taky logy... třeba na
info(zavinac)dieselpower.cz

Napsal: 13 dub 2006, 20:44
od Lany
Logy zaslány.

Auto nekouří. Jen zhruba před týdnem jsem zkoušel čistit váhu a od té doby je znát úbytek na krouťáku. Do nouzáku to padalo občas i před tím. Taky se zvětšila spotřeba cca o 1l. Taky jsem zkoušel odpojit podtlakovou hadičku od ovládání lopatek. Táhlo se hejbalo. (zkoušel jsem to rozhejbat)

Napsal: 13 dub 2006, 20:53
od reesha
Koukám na to, turbo tlačí moc. Co je v paměti závad? Moc na to nešlapej, ať nepopravíš turbo.

Skutečný tlak by měl kopírovat požadovaný. Fakt to vypadá na lopatky, nebo ventil ovládání..

Napsal: 13 dub 2006, 21:01
od Lany
Závada byla max. tlak překročen.

Co třeba hadičky? Přez víkend zkusím podtlakovou pumpou, jestli neni zpuchřelá. Jen si prostě myslím, že do padnutí do nouzáku by to mělo táhnout normálně. Taky mam vypozorováno, že při delší jízdě nad 30km to do nouzáku padne jen vyjímečně.

Má smysl dávat novou váhu?

Napsal: 13 dub 2006, 21:16
od Huml
Osobně si myslím, že spekuluješ zbytečně a máš zatuhlý ty lopatky. I ty můžou mít projev nižší výkon, jelikož tím jak ta regulace má omezenej pohyb, tak to není schopný se nastavit do polohy max. tlak, takže nástup turba je pozdější, ono se sice roztočí a jelikož to blbě reguluje tak to nakonec houpne do nouzáku. Hadičky to nejspíš nebudou, jelikož k ovládání je třeba podtlak, a ten když není, tak auto nejede, ale taky neskáče do nouzáku. I když to vypadá, že to chodí, tak nemusí, musí to chodit lehce v celém rozsahu.

Napsal: 13 dub 2006, 21:24
od Lany
Hmm to je to, čeho jsem se obával. Holt se pokusim turbo nějak vypreparovat ven. U Oct. to jde prý dost blbě. :?

Napsal: 13 dub 2006, 21:37
od Huml
Zas tak hrozný to není, záleží na tom jak si zručnej.

Napsal: 14 dub 2006, 06:25
od Lany
Ještě otázečku ( možná už to tu někde padlo). Musí se demontovat ten pravej kulovej kloub( jak je popsano v servisní dokumentaci)?

Napsal: 14 dub 2006, 07:28
od Lany
Teď mě tak napadlo. Taky jsem zkoušel (dle VISu) "Kontrola plnícího tlaku"

Odpojil jsem napájení ventilu OMEZENÍ PLNÍCÍHO TLAKU a hodnoty K011 při 3000 ot/min 1000 mbar 1200mbar xxxx

Za jízdy jsou ovšem tyto hodnoty úplně někde jinde:
3000ot/min 2000 mbar 2560 mbar xxxx

Napsal: 14 dub 2006, 08:04
od Andre
Lany píše:Teď mě tak napadlo. Taky jsem zkoušel (dle VISu) "Kontrola plnícího tlaku"

Odpojil jsem napájení ventilu OMEZENÍ PLNÍCÍHO TLAKU a hodnoty K011 při 3000 ot/min 1000 mbar 1200mbar xxxx

Za jízdy jsou ovšem tyto hodnoty úplně někde jinde:
3000ot/min 2000 mbar 2560 mbar xxxx
Tudíž jednoznačně nefunkční (zaseklá) regulace na turbíně...

Demontovat a vyčistit.