Stránka 1 z 1

oct 2 bxe 4x4 studena nestartuje

Napsal: 15 pro 2020, 18:34
od valekf
Zdar, uz mi dochazi napady, protoze tady u toho stroje to mela byt banalni oprava. Vec se ma takhle: auto nechce startovat, kdyz dyl stoji, obcas staci treba hodina a pul, toci treba 20-30 sec nez chytne, velka spotreba na volnobeh(0,9-1,1), velka spotreba celkove(10l), kdyz se jede kadla bere to 8-9. Auto ma 500 000 najeto.

Takze vymeneno postupne :
1)zhavice a tesneni tandemu - nepomohlo
2)tesneni vstrikovacu komplet - chcala nafta do oleje - nepomohlo
3)vstriky (mel jsem tady krasny z bls)+vacka+hydra novy, samo rozvody na pripravky, vycisteny sani i egr, vsechno po tomhle zasahu krasne suchy, predtim chcal olej z vika dolu za motor a pak nazem - nepomohlo
4) zkouseno odpojit cidlo chladici kapaliny - auto stejne tocilo dlouho, takze nepomohlo
5)podavacka v nadrzi druha - stara byla rozpadla, vycistena nadrz od sracek, vyfouknuty hadice do nadrze i z nadrze - nepomohlo

Asi jsem si na vsechno ani nevzpomnel co jsem zkousel, ale starter toci jak silenej, baterka ok, cidlo chl. kapaliny ok, rozvody na pripravky - musel jsem trochu tocit vackou podle vagu, abych docilil spotreby na volnobeh aspon 0,8-0,9, synchronizace -2, jen dodam ze to zralo i se staryma vstrikama a ojetou vackou, a hulilo to jak svina skrz diru v sani. Jediny co me napada je tandem.

Napsal: 15 pro 2020, 20:03
od Rayx
Komprese měřils ad km i to "starter toci jak silenej ..." ? A pokud ano a ok, G28 a G40 nefikslujou?

Napsal: 15 pro 2020, 20:06
od Biimbo
Do bxe vstřiky a vačku z bls?

Napsal: 15 pro 2020, 20:11
od valekf
vstriky jsou z bls, podle cerpadlare by to melo min zrat a lip jet(nikdy jsem to nezkousel, ale dal jsem na jeho radu) vacka samozrejme pro BXE, bez kruhu.

Napsal: 15 pro 2020, 23:05
od auto-point
Zmer tlak na tandemu při tom dlouhém startu

Napsal: 15 pro 2020, 23:20
od martas.belka
vstřiky BN do BXE přece nejdou jedině přehrát mapu.

Napsal: 16 pro 2020, 07:46
od roman1648
valekf píše:vstriky jsou z bls, podle cerpadlare by to melo min zrat a lip jet(nikdy jsem to nezkousel, ale dal jsem na jeho radu) vacka samozrejme pro BXE, bez kruhu.
Tak to je velký moudro, kdo ti to poradil ? (noteeth)
Sorry, ale takto se do toho jenom zamotáváš víc a víc,když tam dáváš věci který někdo najde v regále a zrovna žádný jiný nejsou, nemůžeš tu závadu vyloučit,zrovna vstřiky jsou zásadní ale tady bych to viděl spíš na čidlo vačky podle projevu
mě tuhle přijela Alhambra s něčím podobným a každej vstřik úplně jiný číslo,nechápu že to vůbec tak nějak jelo, bazarníci tak dlouho měnili a kombinovali až to jelo na 4 a nějakej debil to zase koupil...

Napsal: 16 pro 2020, 09:47
od valekf
Az to prijede tak zmerim ten tandem, takze by ty vstriky v tom fungovat mohly? Lepi se to z hoven, majitel je kamos, a uz je v tom za cca 200tis v korunach, pred 150 tis km propalenej pist a furt se neco sere, takze se to ani nemuze dat pryc. No cerpadlar mi to ne uplne poradil, ale rikal ze to mam zkusit, ze delal neco podobnyho s nejistym vysledkem na passatu a auto ozilo a nezralo(vstriky z dpf do nedpf motoru). Ja bych to jinak ani neudelal, ale je to kamos a ty penezenka boli vzdycky nejvic. Jinak ty vstriky co tam byly ted, tak by mely byt tech 150tis km po repasu, no nevim, zakarbonovany spicky jak jetel atd... no na cidlo mi to moc nesedi, to by bylo presne naopak, dobry starty, ale teply by to nechytlo, tady je to naopak. Jinak chod motoru krasnej, vstriky vsechny kolem 0, nehuli to ani pod plynem, jede to krasne bez cukani.

Napsal: 16 pro 2020, 09:59
od roman1648
Pokud není žádná úprava SW, vstřiky tam dát ty co tam mají být a to buď nové nebo minimálně zkontrolované ve zkušebně, to radím já
Případy s kamarády i nekamarády znám moc dobře ale buď se to udělá po mém a nebo nemůžu sloužit,tečka,obrať se na jiného ochotníka
Už mám po krk toho jak neustále někdo vozí haldu šrotu a ty to montuješ a vymontováváš pořád dokola,pak se diví že má platit... ( nedávno jsme dělali převodovku napočtvrté protože šetřílek si pořád vozil krámy co mu někde dali zadarmo nebo za cigára...) :roll:

Napsal: 16 pro 2020, 11:23
od roman1648
Za 3200,- umím z Německa repas s certifikátem z Bosch servisu, osazený novými okroužky a těsněním
Staré vstřiky se vrací takže ještě + já nevím 350,- za poslání starých vstřiků zpátky do říše

Napsal: 16 pro 2020, 13:45
od ladynn
Nemám s tím osobní zkušenost ale nemůže tam být špatný typ snímacího vačkového kola? myslím že to dělá podobný bordel.

Napsal: 04 led 2021, 16:12
od valekf
Už to jezdí, vymenil se tandem a dali se zrepasovat puvodni vstriky, ted to musi zas ten pul mic najet znova