Stránka 1 z 2

Roomster 1.2TDi CR zdechl

Napsal: 06 led 2021, 07:40
od roman1648
Kluci jedna rychlá - výše uvedené auto zdechlo na křiřovatce,už mu to nešlo nastartovat tak to dotáhli k nám,závady nic nepíše,odpojil jsem trubku ze sání že se mrknu na klapku,ta je otevřená,takto to lze nastartovat,chvíli běží normálně a pak to ze sání začne hulit ven jak kdyby se motor točil naopak :D,chvíli cuká a zdechne
Přes akční členy vše vypadá že chodí,nic nehodí chybu
Vypadá to na EGR ale ten byl tak dva roky dělanej u nás,novej,origo, je možný že je zase KO ? Pravda že je to jeden z těch majitelů co v 50ti řadí pětku a bojí se jet víc jak 100...
Dá se to nějak spolehlivě otestovat ? Včera jsem chvíli lustroval VCdS a na nic jsem nedošel stejně,nejsem na to moc odborník :roll:

Napsal: 06 led 2021, 07:53
od zizuzidan
To bude Egr v háji.

Napsal: 06 led 2021, 08:04
od roman1648
Já si to myslím taky no... Aspoň kdyby to u té 1.2ky nešlo tak nakokot...

Edit : původně jsem uváděl že je to 1.4 ale je to 1.2, spletlo mě totiž on měl předtím Fabii 1.4TDi ale pak mi došlo že v Roomstrech žádný 1.4 CR nebyly ne??

Napsal: 06 led 2021, 10:58
od jericho-3
Já takhle řešil kdysi auto a byl zabitej tehdejší polokat. Proto to hulilo do sání , mělo to ucpaný vývod..

Napsal: 06 led 2021, 11:16
od váha
jestli s idobře pamatuji tak tenhle skvost má vstřikování delphi?

Napsal: 06 led 2021, 11:42
od roman1648
No ten ucpané DPF mě taky napadnul musím to víc projet VAGem, to by stylu jeho jízdy odpovídalo... Z výfuku sice něco jde ale není to bůh ví co

Napsal: 06 led 2021, 12:12
od ROMEK
Malo by to byt vidiet na snimaci diferencialneho tlaku ci je ucpaty DPF. Potom skusit nejak odstavit EGR najlepsi zaslepit uz sem sa stretel ze byl mechanicky KO protitlakem sa otevrel tak nestaci len odpojit konektor

Napsal: 06 led 2021, 12:48
od roman1648
OK odpo na to zkusím mrknout,děda je fest nervozní že venku sněží a auto nestojí doma v garáži (rofl)
Ono to má taky najeto přes 200tis si tak uvědomuju a to DPF se posledně nečistilo to bych si pamatoval tak aby fakt nebyl mrtvej :?

Napsal: 07 led 2021, 15:05
od Jarda-k
Sousedovi se přesně takhle projevil ucpaný DPF na Cmaxu 1,6 TDCI. Po demontáži vzduchovýho filtru to na chvíli chytlo a hulilo ze sání. Když jsem odšrouboval filtr od turba tak už to šlo natočit.

Napsal: 11 led 2021, 09:49
od roman1648
Dělá to EGR, když se odpojí trubka do sání tak to přestane
Samozřejmě dědula šokován,konsternován a frustrován na nejvyšší míru,ale když mu bylo řečeno že si na courání 500m do obchodu neměl kupovat naftu s DPFkem,tak nějak to pobral (noteeth)

Napsal: 11 led 2021, 13:48
od ROMEK
S duchodcama su supr kšefty. Tady sused sedne každý druhý deň do auta naštartuje ho a točí ho sdunene na 4tis otáček 15min a prý tak oživuje baterku. jakakolvek diskusia nikam nevede my mladý víme o tem kulový (rofl)

Napsal: 11 led 2021, 14:24
od Source
Hej lebo ten alternátor dáva pri tých otáčkach o 1000 voltov viac ako na volnobehu (LOL)

Napsal: 12 led 2021, 19:30
od venca.6
Sice off topic, ale to toceni do 4tis mi pripomnelo pribeh kdy dedek svoji 1.9tdi po rannim studenym startu tocil nadoraz a baba neco rozhazovala rukama, az dele jsem zjistil, ze mu nesvitilo jedno svetlo, tak prej zkousel jestli se nechytne v otackach

Napsal: 18 led 2021, 17:01
od roman1648
Kluci tak EGR novej, DPF vyčištěny, start už v pohodě, na volnoběh normálně jede ale bliká zhaveni, svítí kontrolka motoru, píše to závadu snímačů teploty výfukových plynu, předtím to nic nedělalo, mohly odejít?? To je divná nahida
Díky za tip

Napsal: 18 led 2021, 19:19
od Rayx
No DPF si vyndaval, snímač šel taky ne? Holt se mu/jim něco při manipulaci nelíbilo ... (crazy)
Hoď sem přesný znění chybky.

Apropo, tak byl to jen EGR nebo to bylo přeci jenom plný? Ten kouř z filtru by EGR neudělalo ;)
roman1648 píše:Teď tam máme jednoho a ucpanej DPF...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 11#1278011