Stránka 1 z 1
1.9 TDi ALH 66kw->120kw intercooler
Napsal: 09 srp 2021, 16:30
od Daníček Jirka
Zdravím
Chtěl bych Seata Ibizu 6k2 1.9TDi ALH 66kw, upravenou na 120kw, posunout někam dál. Proto se dívám po nějakém intercooleru jako náhradu za současný sériový mezichladič včetně vedení.
Dokázal by jste mi, prosím, někdo poradit, do čeho jít? Ať nekoupím něco špatně 😅
Napsal: 09 srp 2021, 16:37
od Source
Z cupry TDI 118kw ? Napriklad. To máš seriovy cooler ktory pasuje do tvojha auta

Napsal: 10 srp 2021, 05:50
od Daníček Jirka
Dobře. Děkuji
Jen ještě dotaz: vybíral jste podle čeho? Značky auta, nebo v tom byly zahrnuty i jiné aspekty, podle kterých se řídit a vybírat?
Napsal: 10 srp 2021, 06:43
od standa123
nebo nechat udělat na míru na auto...... záleží na tobě kolik chces do toho vložit peněz a jaký máš výkonový cíl......
Napsal: 10 srp 2021, 08:13
od turbo kamna power
IC z cupry 118kw rozhodně nepasuje jen tak, je to jiná generace Ibizy.
Na tvůj výkon bude stačit klasický univerzální FMIC 550x140x65mm, do Ibizy se vleze docela dobře.
Napsal: 10 srp 2021, 10:28
od Daníček Jirka
standa123: otázka, jestli by to nevyšlo o hodně dráž, než nějaký už hotový kit
Napsal: 10 srp 2021, 10:30
od Daníček Jirka
turbo kamna power: ten by nejspíš i šel. Jen otázka, jestli by nebyl lepší nějaký jednostranný, kvůli vedení trubek
Napsal: 10 srp 2021, 11:10
od turbo kamna power
Jednostranný je nesmysl, vedení trubek bude u Ibizy právě lepší a o dost kratší s klasickým dvoustranným.
Žádný hotový kit se na Ibizu 6k2 nedělá, takže vedení si budeš stejně muset udělat sám (nebo nechat udělat).
Napsal: 10 srp 2021, 11:49
od standa123
Hotové kity jsou většinou univerzální takže si ho stejně musíš doladit podle sebe.
Navíc mě se nelíbí, je to sám spoj a je to nehezký a nefunkční.
Musíš si rozmyslet kolik do toho chces investovat. Jen si uvědom že pokud do toho pujdes tak se opravdu nevyplatí šetřit.
Napsal: 11 srp 2021, 16:14
od Daníček Jirka
Udělat vedení sám, jakože vybrat kolena a trubky, nebo co jsem našel, tak se dělají univerzální sady trubek, kterou si upravit (zkrátit apod.)?
Napsal: 07 zář 2021, 08:04
od Daníček Jirka
Ještě mě k tomu napadlo: nemůže výběr ovlivnit i turbo, co je v autě? Turbo mám z Fabia I RS 96kw, ale na tu se dělá cooler poměrně velký. Zase otázka, aby se to nehádalo s mými 120kw
Napsal: 07 zář 2021, 17:47
od cacinek
Na turbo z fabie 96kw nepotrebujes vetsi ic, protoze to turbo je uz ted na hranici svych moznosti.
Napsal: 08 zář 2021, 05:35
od tiguan2
cacinek píše:Na turbo z fabie 96kw nepotrebujes vetsi ic, protoze to turbo je uz ted na hranici svych moznosti.
Přesně tak....kup si jiný auto a budeš mit klid min do toho vrazíš
Napsal: 13 zář 2021, 10:01
od turbo kamna power
cacinek píše:Na turbo z fabie 96kw nepotrebujes vetsi ic, protoze to turbo je uz ted na hranici svych moznosti.
to je úplný nesmysl, větší IC naopak uleví turbu i motoru. Ten sériový v Ibize 6k je nedostatečný i na sériových 81kw...