CFFB 2.0 TDI 103KW vysoká spotřeba 10L
Napsal: 10 bře 2022, 21:25
Zdravím,
Již jsem tu řešil problém s vysokou spotřebou a problém stále trvá už přes půl rok nejezdím.
Diagnostika nic nehlásí. Popíšu tu co vše se dělalo s autem, pořídil jsem si origo vag zítra má dojít tak bych tímto poprosil na co bych se měl podívat i když už netuším na co.
Auto jsem dovezl z Německa, rozvody jsou delane při 170t momentalne najeto 204t. po měsící jízdy hlasí na diagnostice egr závada P0403 00[237], jednou už byl egr měnen podle servisní knihy nekde při 150t. tak jsem ho nechal zaslepit ( U spojovací trubky k egr ventilu a odpojit softem, + chip na 133kw. Měsíc jsem jezdil bez problému se spotřebou 4.5l. Jednoho dne jsem jel s rezervou dojezd cca 50km a dotankoval jsem poprvé na Eurooil, dojel jsem 10km auto nechal přes noc, druhý den jsem nastartval a hned jsem si všimnul vysoké aktualni spotřeby při rozjedu 49.9, takové hodnoty jsem tam nikdy neměl, tak jsem si to oveřil na průmerne která byla 2x tolik 10litrů. Nechal jsem dát auto do původního stavu s mojí zálohou se kterou jsem tam přijel, záslepka pryč,EGR se nejakým způsobem "rozchodi" ale podle logu se neotevírá a kouše se. Ale na diagnostice nic nehlásí, kontrola DPF 2x servisní regenerace, vyměneny všechny filtry + olej, kontrola plníciho tlaku požadovana = skutečné, množství vzduchu požadovana = skutečne, tlak turba OK, Nechal jsem tam nahrát soft před dieselgatem, stále stejná spotřeba teď jsem nechal zrepasovat všechny 4 vstřiky protože samozrejmne mi bylo řečeno že všechny 4 vstřiky na stolici hlásily malé hodnoty. To taky nepomohlo. Ted vážně nevím co dál. Auto jede krásně na jízdních vlastnostech není absolutně nic poznat, Napadá mě ješte škrticí klapka ale to je asi blbost .... Na co se mám prosím podívat? děkuji.
Již jsem tu řešil problém s vysokou spotřebou a problém stále trvá už přes půl rok nejezdím.
Diagnostika nic nehlásí. Popíšu tu co vše se dělalo s autem, pořídil jsem si origo vag zítra má dojít tak bych tímto poprosil na co bych se měl podívat i když už netuším na co.
Auto jsem dovezl z Německa, rozvody jsou delane při 170t momentalne najeto 204t. po měsící jízdy hlasí na diagnostice egr závada P0403 00[237], jednou už byl egr měnen podle servisní knihy nekde při 150t. tak jsem ho nechal zaslepit ( U spojovací trubky k egr ventilu a odpojit softem, + chip na 133kw. Měsíc jsem jezdil bez problému se spotřebou 4.5l. Jednoho dne jsem jel s rezervou dojezd cca 50km a dotankoval jsem poprvé na Eurooil, dojel jsem 10km auto nechal přes noc, druhý den jsem nastartval a hned jsem si všimnul vysoké aktualni spotřeby při rozjedu 49.9, takové hodnoty jsem tam nikdy neměl, tak jsem si to oveřil na průmerne která byla 2x tolik 10litrů. Nechal jsem dát auto do původního stavu s mojí zálohou se kterou jsem tam přijel, záslepka pryč,EGR se nejakým způsobem "rozchodi" ale podle logu se neotevírá a kouše se. Ale na diagnostice nic nehlásí, kontrola DPF 2x servisní regenerace, vyměneny všechny filtry + olej, kontrola plníciho tlaku požadovana = skutečné, množství vzduchu požadovana = skutečne, tlak turba OK, Nechal jsem tam nahrát soft před dieselgatem, stále stejná spotřeba teď jsem nechal zrepasovat všechny 4 vstřiky protože samozrejmne mi bylo řečeno že všechny 4 vstřiky na stolici hlásily malé hodnoty. To taky nepomohlo. Ted vážně nevím co dál. Auto jede krásně na jízdních vlastnostech není absolutně nic poznat, Napadá mě ješte škrticí klapka ale to je asi blbost .... Na co se mám prosím podívat? děkuji.