P206 kucká, cuká,
Napsal: 04 říj 2022, 07:49
Ahoj,
pokračuju v léčbě jednoho vraku. Je to Peugeot 206 1.4i 55kW 1999.
Má to následující projevy. Na volnoběh jakoby poprskává jak kdyby občas vynechal některý z válců. Když jsem to dovezl, tak to pod 2 tis/ot cukalo, že se s tím nedalo téměř v těchto otáčkách jet a nemělo to žádnou sílu. Taky to mělo tendenci chcípat při rozjezdu.
To vše se razantně slepšilo po výměně svíček. Ale motor stále jakoby cuká a na volnoběh má nepravidelný chod, ale jen poslechem, ručička otáčkoměru je v klidu.
Za jízdy se někdy vzpamatuje a na vteřinu, dvě se zdá, že jede normálně. Ale to je jen zcela vyjímečně takový záchvěv.
Co jsem vykoukal na diagnostice ještě před výměnou svíček. Vše vypadá asi OK. Jen korekce předstihu strašně lítá. Chyba v paměti žádná.
https://www.youtube.com/watch?v=fyPrt-cxW4s
Změřil jsem tlaky: 13.25, 13.1, 12.5, 13.6
Změřil jsem zapalovací rampu Tesla CL110 má na 12V konektoru odpor 1.6 Ohm. Mezi svíčkama 1-4 a 2-3 3.36 kOhm. Jinak je nekonečno. Příde mi to nějak málo, ne? Našel jsem více zdrojů a v nich se mluvilo o odporu 6 kOhm až po 21 kOhm. Zapojil jsem to ve vzduchu. Všechny svíčky jiskru házeli, ale přišlo mi, že poněkud mdlou. Nevím, nemám to s čím porovnat a už je to dlouho, co jsem naposledy koukal na jisrku.
Taky jsem po 300km vytáhl nové svíčky. Tři jsou různé očouzené a jedna úplně čistá. Nepoznalčil jsem si bohužel pořadí válců z kterých jsem je vyndal. Očistil jsem je a dal zpět. Až zas najedu pár km, tak se pak podívám na jejich stav.
Podlě mě to může být už jen zapalovací lišta, nebo by musel být špatný vstřik. Konketorky jsou čisté a pro jistotu jsem je prostříkl kontaktolem. Nerad bych šel cestou náhodnou výměnou komponent.
Nějaké rady?
Díky
pokračuju v léčbě jednoho vraku. Je to Peugeot 206 1.4i 55kW 1999.
Má to následující projevy. Na volnoběh jakoby poprskává jak kdyby občas vynechal některý z válců. Když jsem to dovezl, tak to pod 2 tis/ot cukalo, že se s tím nedalo téměř v těchto otáčkách jet a nemělo to žádnou sílu. Taky to mělo tendenci chcípat při rozjezdu.
To vše se razantně slepšilo po výměně svíček. Ale motor stále jakoby cuká a na volnoběh má nepravidelný chod, ale jen poslechem, ručička otáčkoměru je v klidu.
Za jízdy se někdy vzpamatuje a na vteřinu, dvě se zdá, že jede normálně. Ale to je jen zcela vyjímečně takový záchvěv.
Co jsem vykoukal na diagnostice ještě před výměnou svíček. Vše vypadá asi OK. Jen korekce předstihu strašně lítá. Chyba v paměti žádná.
https://www.youtube.com/watch?v=fyPrt-cxW4s
Změřil jsem tlaky: 13.25, 13.1, 12.5, 13.6
Změřil jsem zapalovací rampu Tesla CL110 má na 12V konektoru odpor 1.6 Ohm. Mezi svíčkama 1-4 a 2-3 3.36 kOhm. Jinak je nekonečno. Příde mi to nějak málo, ne? Našel jsem více zdrojů a v nich se mluvilo o odporu 6 kOhm až po 21 kOhm. Zapojil jsem to ve vzduchu. Všechny svíčky jiskru házeli, ale přišlo mi, že poněkud mdlou. Nevím, nemám to s čím porovnat a už je to dlouho, co jsem naposledy koukal na jisrku.
Taky jsem po 300km vytáhl nové svíčky. Tři jsou různé očouzené a jedna úplně čistá. Nepoznalčil jsem si bohužel pořadí válců z kterých jsem je vyndal. Očistil jsem je a dal zpět. Až zas najedu pár km, tak se pak podívám na jejich stav.
Podlě mě to může být už jen zapalovací lišta, nebo by musel být špatný vstřik. Konketorky jsou čisté a pro jistotu jsem je prostříkl kontaktolem. Nerad bych šel cestou náhodnou výměnou komponent.
Nějaké rady?
Díky