Tak hotovo...jen na rv 2012 je to trošku složitější, ale dá se. Nicméně kdyby to někdo chtěl dělat a nevěděl, dám sem spolehlivý návod....jen je přeložený translatorem, takže případné odchylky a to i vůči přesné formulaci ve VCDS omluvte... dá se to logicky odvodit:
0) Nastavte auto do režimu „Auto“ (ne dynamický, komfortní atd.). Ujistěte se, že auto stojí na rovném povrchu. Zavřete dveře. Pokud se během postupu otevřou nějaké dveře, bude přerušen. Ujistěte se, že auto NENÍ v režimu tažení nebo výměny pneumatik.
1) Načtěte VCDS , přejděte do Modulu 34 - Řízení úrovně.
2) Přejděte do "10 - Adaptace", poznamenejte si 4 hodnoty s názvem "Výška karoserie u hrany podběhu předního levého kola" - moje byla z výroby nastavena na přibližně 384.
3) Vezměte si výše uvedené hodnoty a ke každé hodnotě připočítejte požadovaný pokles v milimetrech (mm) a zapište si je... Takže pokud vaše levé přední kolo mělo 384,5, vaše nová hodnota bude 401,5. Opakujte pro ostatní kola. Není důležité být zde 100% přesný, zaokrouhlení hodnot je v pořádku. Všimněte si, že maximální pokles schválený Audi je 17 mm, dle toho, co jsem nashromáždil. Můžete jít níže, ale pokud půjdete níže, ovlivníte tím i další systémy, jako jsou kamery, adaptivní tempomat atd., takže buďte opatrní.
Technicky vzato, pokud chcete, aby byl tento postup proveden správně, místo převzetí stávajících hodnot změříte všechna 4 kola po dokončení kroku 7 a poté v případě potřeby připočtete hodnotu poklesu. Hodnoty výšky odpružení se měří od středu kola k okraji blatníku.
4) Přejděte do Zabezpečení přístupu a zadejte poskytnutý kód 20103.
5) Měla by se zobrazit zpráva, že bezpečnostní kód byl přijat – pokud ne, něco selhalo, přestaňte to dělat.
6) Přejděte na 04 – Základní nastavení
*** DŮLEŽITÉ: Ať děláte cokoli, NEVYBÍREJTE „Resetovat všechny adaptace“ – tuto akci nelze vrátit zpět a bude vyžadovat návštěvu prodejce. ***
7) Vyberte „Aktivovat regulaci úrovně“, stiskněte „Spustit“ a počkejte na dokončení (mělo by to trvat jen sekundu, dokud se nezobrazí „neběží“).

Vyberte „Odstranit kalibraci pro regulaci úrovně“, stiskněte „Spustit“ a počkejte na dokončení, vaše auto zobrazí chybový kód a zobrazí se chybová zpráva s textem Porucha vzduchového odpružení – to je normální.
7) Vyberte „Start Up to Referente Level“ (Nastartovat na referenční úroveň) a stiskněte „Go“ (Spustit). Tento krok bude trvat asi minutu a vaše auto se během procesu bude zvedat/spouštět (uslyšíte syčivé zvuky). Počkejte na dokončení, dokud se nezobrazí „neběží“. NEPOUŽÍVEJTE možnost „start up to referente level production“ (Nastartovat na referenční úroveň výroby).
9) Vyberte „Go Back“ (Zpět) a přejděte na „10 – Adaptace“ na předchozí obrazovce.
10) Dále budete muset zadat nové hodnoty adaptace pro všechna 4 kola. Vyberte „Body Height front left back edge“ (Výška karoserie, hrana podběhu předního levého kola), poté zadejte novou hodnotu adaptace a stiskněte „Provést“ (Provést) a poté opakujte pro ostatní 3 kola. Já jsem to udělal v pořadí, v jakém byla menu uspořádána (FL, RL, FR, RR) – nejsem si jistý, jestli na pořadí záleží, ale pro jistotu. Pokaždé, když zadáte hodnotu, měla by se zobrazit zpráva o jejím přijetí.
11) Po dokončení zadávání adaptace pro všechna 4 kola vyberte „Go Back“ (Zpět) a vraťte se znovu na „04 – Základní nastavení“.
12) V základním nastavení vyberte „Kalibrace regulace hladiny“ a stiskněte „Spustit“. Bude to trvat několik sekund. Počkejte, až se zobrazí zpráva „neběží“. Pokud se během tohoto kroku zobrazí chyba, buď jste nějaký krok vynechali, nebo se něco hrozně pokazilo.
13) Vyberte „Aktivovat regulaci hladiny“ a stiskněte „Spustit“.
14) Hotovo, nyní přejděte na „02 – Chybové kódy“ a Resetujte kódy (některé kódy budou nastaveny i v jiných modulech, proto proveďte nové automatické skenování a vše vymažte).