Stránka 1 z 1

BMW 525tds

Napsal: 15 pro 2007, 19:27
od Bosis
Zdravim.Prosím Vás neporadil by mi někdo na co konkrétně aplikovat tajný vypínač.Mám na mysli jestli vypínat hlavní relé DDE nebo ventil zhasínaní motoru,nebo nějaký jiný systém.Nerad bych tomu nějak ublížil,je to už takový dědeček.Děkuji za případnou odpověd.

Napsal: 18 pro 2007, 07:04
od barvas
Můžeš také přerušit snímač otáček, je to v levo u setrváku pod startérem, tím tomu určitě neublížíš. Startér bude točit motorem ale nechytne to. Přerušovat stop ventil na čerpadle je moc známé a dá se to jednoduše obejít propojením drátem na +, přerušit proud do cívky startéru je také okoukané, to jednoduše propojíš třeba šroubovákem. V každém případě tyhle tajné vypínače bývají pro zloděje daleko větší překážkou než různé tovární imobilizéry, zvláště když si necháš po montáži nalepit na sklo samolepku s logem.

BMW 525tds

Napsal: 18 pro 2007, 21:24
od Bosis
A určitě to funguje s tím čidlem otáček na 100%.Já jsem slyšel,že prý tento signál v nouzovém režimu nahrazuje řídící vstřik na regulaci předvstřiku.

Napsal: 18 pro 2007, 21:37
od go.vojta
no to je pravda, ale jak to chcípneš tak už to nenastartuješ.. bud ten snímač, anebo hlavní napájecí relé.. akorát když budeš přerušovat snímač otáček bude se ti zapisovat do paměti závad.. když budeš přerušovat hlavní relé tak se nic nezapisuje. je to podle mě lepší..

BMW525tds

Napsal: 18 pro 2007, 23:42
od Bosis
Ja nemyslel přerušovat kabel od řídícího vstřiku.Mně šlo o to,že i když přerušim kabel od snímače otáček,může motor třeba běžet v nouzovém režimu,nebotˇjeho signál nahradí či supluje řídící vstřik sloužící pro regulaci předvstřiku.Ale nevím to přesně a nechci příliš experimentovat.

Napsal: 19 pro 2007, 07:50
od go.vojta
no co jsme zkoušeli tak to nechytne.. můžeš to vyzkoušet jak u toho tvého, ale na všech to nefunguje.. tdi to má taky tak nastavený, ale bez něho to nechytne..

Napsal: 20 pro 2007, 13:17
od Bosis
A ještě by mne zajímalo,co konkrétně signalizuje na přístrojové desce ikona vstřiku hned vedle kontrolky žhavení?Nebo-li co konkrétně za závady.Někde jsem snad slyšel,že i snad vodu v naftovém filtru,ale lidi toho napovídaj. :?

Napsal: 21 pro 2007, 10:33
od barvas
Přerušení snímače otáček se Ti sice bude zapisovat jako sporadická chyba, to ale ničemu nevadí. Tady ta řídící jednotka je poměrně hloupá, dá se z ní málo vyčíst. U dokonalejších řídících jednotek se jako sporadická chyba zapíše např i špatné domáčknutí ovladače blinkrů a pod. Ke všemu se Ti to zapíše pouze tehdy když to budeš startovat přerušený, tzn. když na to zapomeneš a nachytáš sám sebe. Oranžová kontrolka vstřiku signalizuje závadu ve střikování.

Napsal: 22 pro 2007, 22:24
od Bosis
Tak panové,s tím přerušením kabelu k čidlu otáček to teda nebylo ono.Motor okamžitě šel do max. otáček i při odpojeném čidlu ,až mi studeného motoru bylo líto.Nevím co si o tom mám myslet.

Napsal: 23 pro 2007, 17:44
od go.vojta
to je divný.. to by opravdu neměla.. jak jsi to přerušil???

Napsal: 23 pro 2007, 18:20
od pajda
Já bych na svojem autě rozhodně žádnej snímač nepřerušoval.To bych radši vymyslel těch chujovin víc.Třeba napájení do jednotky,ovládání startéru.Jestli se nepletu tak má tohle auto podávací čerpadlo,což je taky další varianta.Jestli se pletu,tak se omlouvám.Těch možností je docela dost.Nebo vrazit na přívod paliva ventil.Moc daleko by to nedojelo,a odstavenýho auta u silnice si kde kdo všimne.Hlavně státní orgáni.Snad

Napsal: 24 pro 2007, 00:38
od Bosis
Odpojil jsem konektor ze snímače a zaizoloval jsem ho,aby se mi nikde případně nešlusnul.Snímač jsem preventivně vyndal,aby se v něm případně neindukovalo napětí.