Stránka 1 z 1

Sedy dym za studena

Napsal: 06 led 2008, 12:32
od alfik
Zdar chlapi.Mam Golfa 1.9 TDi 81kw.Ked je rano studeny tak dost dymi na sedo,ked sa zohreje tak nic.Mate niekto podobnu skusenost? (wallbash) (wallbash) Diagnostika OK,cerpadlo po repasse,preinstalovany software.

Napsal: 06 led 2008, 14:00
od tafna
A co stav trysek a tlaky válců

Re: Sedy dym za studena

Napsal: 06 led 2008, 15:25
od alino2
alfik píše:Zdar chlapi.Mam Golfa 1.9 TDi 81kw.Ked je rano studeny tak dost dymi na sedo,ked sa zohreje tak nic.Mate niekto podobnu skusenost? (wallbash) (wallbash) Diagnostika OK,cerpadlo po repasse,preinstalovany software.
Podľa mňa žhaviče alebo doba ich zopnutia je krátka. Odpoj čidlo teploty chlad. kvapaliny pri studenom motore a skús naštartovať.

Re: Sedy dym za studena

Napsal: 07 led 2008, 15:28
od alfik
alino2 píše:
alfik píše:Zdar chlapi.Mam Golfa 1.9 TDi 81kw.Ked je rano studeny tak dost dymi na sedo,ked sa zohreje tak nic.Mate niekto podobnu skusenost? (wallbash) (wallbash) Diagnostika OK,cerpadlo po repasse,preinstalovany software.
Podľa mňa žhaviče alebo doba ich zopnutia je krátka. Odpoj čidlo teploty chlad. kvapaliny pri studenom motore a skús naštartovať.
Kde je to cidlo?A nevyhodi to potom nejaku chýbu v RJ?A ta doba zhavenia sa da nejako nastavit? :?

Napsal: 07 led 2008, 15:50
od AGR
cidlo teploty motoru je za 3 zhavkama do vody. Konektor vytahnes ve smeru osy vozidla smerem ke kabine. RJ pak bere nahradni teplotu a bude zhavit jako by to bylo studený v tvem pripade bych se, ale spise zameril na vstrikovace a pripadne zkontroloval stav zhavicek. Voda se ti neztrácí?

Napsal: 07 led 2008, 16:33
od Slavkov
jinak chybu Ti to samozřejmě hodí, nicméně se po deseti startech (tuším) s připojeným čidlem sama vymaže :)

Napsal: 07 led 2008, 16:38
od alfik
AGR píše:cidlo teploty motoru je za 3 zhavkama do vody. Konektor vytahnes ve smeru osy vozidla smerem ke kabine. RJ pak bere nahradni teplotu a bude zhavit jako by to bylo studený v tvem pripade bych se, ale spise zameril na vstrikovace a pripadne zkontroloval stav zhavicek. Voda se ti neztrácí?
Voda sa nestraca.Pozrem zhavice a potom sa ozvem.Daju sa tie zhavice nejako promerit?

Napsal: 07 led 2008, 16:49
od Slavkov
Ampérmetrem, každý by měl brát cca 16-20A, jinak nejlépe ven a přímo na baterku.

Napsal: 07 led 2008, 17:09
od AGR