Stránka 1 z 3

Opel tech 2

Napsal: 16 led 2008, 22:25
od ondratdi
Jakej kabel je na to potřeba?

Napsal: 16 led 2008, 22:27
od ROMEK
obyčajný jak na VAG K-line len piny si musíš prehadzovať ručne každá RJ je na inakšom pine

Napsal: 16 led 2008, 23:28
od kevino
ROMEK píše:obyčajný jak na VAG K-line len piny si musíš prehadzovať ručne každá RJ je na inakšom pine
ja som to pospajal priamo v OBD zasuvke na kabli a ide to bez problemov zatial (rok a pol)

inak ja to mam cez com port. ide to niekomu aj cez USB ?

Napsal: 16 úno 2008, 10:25
od Mireck
Staci prehadzovat iba Kline ? Napr. ked chcem do motoru tak ho dam na 7ku?

Napsal: 16 úno 2008, 19:44
od Peete
kevino píše:
ROMEK píše:obyčajný jak na VAG K-line len piny si musíš prehadzovať ručne každá RJ je na inakšom pine
ja som to pospajal priamo v OBD zasuvke na kabli a ide to bez problemov zatial (rok a pol)

inak ja to mam cez com port. ide to niekomu aj cez USB ?
pres USB to nikomu nepujde, mel jsem to pres prevodnik s FTDI, vag v pohode, ale Tech znacne nespolehlive. Tenhle program vyzaduje proste cistokrevnej com

Napsal: 05 bře 2008, 12:10
od PepaS_
pres USB to nikomu nepujde, mel jsem to pres prevodnik s FTDI, vag v pohode, ale Tech znacne nespolehlive. Tenhle program vyzaduje proste cistokrevnej com
pokud se prepisi inicializacni sekvence protokolu KW2000 / KW82 5bps / KW82 200bps, tak chodi spolehlive i pres spravne nastavenou USB redukci s FT232R od FTDI a Win XP. Mam odzkousene s upravenym programem AB-COM. V OpelTech2 jsou init. sekvence udelane stejne spatne jako v AB-COMu, takze by to chodilo take.

Napsal: 06 bře 2008, 01:46
od Peete
PepaS_ píše:
pres USB to nikomu nepujde, mel jsem to pres prevodnik s FTDI, vag v pohode, ale Tech znacne nespolehlive. Tenhle program vyzaduje proste cistokrevnej com
pokud se prepisi inicializacni sekvence protokolu KW2000 / KW82 5bps / KW82 200bps, tak chodi spolehlive i pres spravne nastavenou USB redukci s FT232R od FTDI a Win XP. Mam odzkousene s upravenym programem AB-COM. V OpelTech2 jsou init. sekvence udelane stejne spatne jako v AB-COMu, takze by to chodilo take.
nektery opli s tim jdou, nektery ne, na Vectrach jsem nemel tolik problemu, do bagu, abs a jinych systemu se s tim dalo dostat, ale u Aster sel snad jen motor, nikam jinem se s tim nedalo.

Napsal: 06 bře 2008, 05:40
od PepaS_
jo, mas pravdu. Ja jsem svuj upraveny AB-COM testoval na Astre-G a nejvetsi problem byl s RJ ABS. Ta oprvadu velmi presne vyzaduje dodrzeni casovani init. sekvence, chyba cca. 2ms v casovani a komunikace se nenavaze. Nakonec jsem to odladil tak, ze mi chodi vsechny jednotky spolehlive.

Napsal: 06 bře 2008, 09:03
od kaad
kevino píše:
ROMEK píše:obyčajný jak na VAG K-line len piny si musíš prehadzovať ručne každá RJ je na inakšom pine
ja som to pospajal priamo v OBD zasuvke na kabli a ide to bez problemov zatial (rok a pol)

inak ja to mam cez com port. ide to niekomu aj cez USB ?
Ale to tím kablem pak nemůžeš dělat nic jinýho než jen Oply, ne? A k VAGu máš zase druhý kabel, jo? To jsi normálně ten Kline propojil se všemi piny k ŘJ?

Napsal: 06 bře 2008, 21:15
od vikino1
Prosím môže sem niekto hodiť popis ako to poprehadzovať na Vectru B 98?

Napsal: 06 bře 2008, 22:24
od Mireck
vikino1 píše:Prosím môže sem niekto hodiť popis ako to poprehadzovať na Vectru B 98?
Ak mas OpelTech2.0 tak ten ti pred spojenim z jednotkou do ktorej chces ist vypise na aky pin dat K line. Ak chces iba motor tam myslim ze je to pin 7.

Napsal: 07 bře 2008, 09:20
od automacher
Tu je ten soft keby ho ešte niekto nemal : http://leteckaposta.cz/917077987

Napsal: 07 bře 2008, 10:46
od automacher
Ozaj. Nema do tohto programu čestinu?

Napsal: 07 bře 2008, 10:58
od Mireck
Hladaj najdes tu aj Cesky OpelTech

Napsal: 07 bře 2008, 15:43
od vikino1
Mireck píše:
vikino1 píše:Prosím môže sem niekto hodiť popis ako to poprehadzovať na Vectru B 98?
Ak mas OpelTech2.0 tak ten ti pred spojenim z jednotkou do ktorej chces ist vypise na aky pin dat K line. Ak chces iba motor tam myslim ze je to pin 7.
VĎAKA Vyskúšam to na bratovej Vectre