Stránka 1 z 2

max 190, stačí to?

Napsal: 29 led 2008, 22:27
od bkery
Mám O1 1.9 TDI AGR , je to séria, kat vybratý, EGR zaslepený. Namontoval som trysky FB Sprint 502. Auto ide max 190 podla GPS a 196 podla tacho. Vonkajšia teplota +3, zimné pneu, rozmer orig.Motor mal vtedy 4300 ot./min. Je to podla Vás normálne ale niečo nieje v poriadku? zdalo sa mi ze to kadí načierno. Turbo bolo kontrolované jazdnou skúškou max pretlak 1150. Zakujem za každý názor

Re: max 190, stačí to?

Napsal: 30 led 2008, 00:00
od JasteR
bkery píše:Mám O1 1.9 TDI AGR , je to séria, kat vybratý, EGR zaslepený. Namontoval som trysky FB Sprint 502. Auto ide max 190 podla GPS a 196 podla tacho. Vonkajšia teplota +3, zimné pneu, rozmer orig.Motor mal vtedy 4300 ot./min. Je to podla Vás normálne ale niečo nieje v poriadku? zdalo sa mi ze to kadí načierno. Turbo bolo kontrolované jazdnou skúškou max pretlak 1150. Zakujem za každý názor
No mjze byt nacata vaha vzduchu, zalezi taky na stavu motoru atd... ja dal se seriovou AGR skoro 200km-h tacho... na slovensku mate 110kmh nee ? tak na co 200 :)

Re: max 190, stačí to?

Napsal: 30 led 2008, 08:58
od cupra
JasteR píše:
bkery píše:Mám O1 1.9 TDI AGR , je to séria, kat vybratý, EGR zaslepený. Namontoval som trysky FB Sprint 502. Auto ide max 190 podla GPS a 196 podla tacho. Vonkajšia teplota +3, zimné pneu, rozmer orig.Motor mal vtedy 4300 ot./min. Je to podla Vás normálne ale niečo nieje v poriadku? zdalo sa mi ze to kadí načierno. Turbo bolo kontrolované jazdnou skúškou max pretlak 1150. Zakujem za každý názor
No mjze byt nacata vaha vzduchu, zalezi taky na stavu motoru atd... ja dal se seriovou AGR skoro 200km-h tacho... na slovensku mate 110kmh nee ? tak na co 200 :)
to tažko 110,malo by sa 130 kmh,ale jazdi sa rychlejsie po dialniciach ako u vas ;)

Re: max 190, stačí to?

Napsal: 30 led 2008, 12:24
od JasteR
cupra píše:
JasteR píše:
bkery píše:Mám O1 1.9 TDI AGR , je to séria, kat vybratý, EGR zaslepený. Namontoval som trysky FB Sprint 502. Auto ide max 190 podla GPS a 196 podla tacho. Vonkajšia teplota +3, zimné pneu, rozmer orig.Motor mal vtedy 4300 ot./min. Je to podla Vás normálne ale niečo nieje v poriadku? zdalo sa mi ze to kadí načierno. Turbo bolo kontrolované jazdnou skúškou max pretlak 1150. Zakujem za každý názor
No mjze byt nacata vaha vzduchu, zalezi taky na stavu motoru atd... ja dal se seriovou AGR skoro 200km-h tacho... na slovensku mate 110kmh nee ? tak na co 200 :)
to tažko 110,malo by sa 130 kmh,ale jazdi sa rychlejsie po dialniciach ako u vas ;)
to asi nehrozi, ale to mas jedno, ja mel za to ze bylo 110Kmh

Napsal: 30 led 2008, 13:15
od go.vojta
no mrkni na tu váhu.. projed egr.. mělo by to jít na max otáčky. takže přes ty 200 tacho by to mělo jít..

Napsal: 09 bře 2008, 20:29
od -martin-
tak sem čerstvým majitelem trysek sprint 520 na O1 66kw AGR a co jsem tak testoval tak Vmax podle tacho nedá ani 200 a podle GPs sotva 190, co jsem koukal, tak lidi co maj chip taky kolem 85kw tak jim to jede tacho skoro až 220.... z 0 na 100 mám cca 11s s žádným extrémním odhrabem (zimáky) takže to by mělo sedět, jen mi je teda divná ta maximálka, sice mi to je jedno, takhle rychle nejezdím, ale spíše proč tomu tak je. díky za vysvětlení.
najeto 97tkm rv.97

Napsal: 09 bře 2008, 20:33
od Huml
se sprint 520 z toho máš tak akorát 110k, jinak je možný, že máš horší váhu vzduchu, chtělo by to nalogovat

Napsal: 10 bře 2008, 06:51
od alfik
-martin- píše:tak sem čerstvým majitelem trysek sprint 520 na O1 66kw AGR a co jsem tak testoval tak Vmax podle tacho nedá ani 200 a podle GPs sotva 190, co jsem koukal, tak lidi co maj chip taky kolem 85kw tak jim to jede tacho skoro až 220.... z 0 na 100 mám cca 11s s žádným extrémním odhrabem (zimáky) takže to by mělo sedět, jen mi je teda divná ta maximálka, sice mi to je jedno, takhle rychle nejezdím, ale spíše proč tomu tak je. díky za vysvětlení.
najeto 97tkm rv.97
To vazne veris tomu ze to auto ma od r.97 nabehane 97000km?
Inak je to mozno preto,lebo to ma kratke prevodove stupne.Kolko mas otacok pri tej 190km/h?

Napsal: 10 bře 2008, 08:59
od -martin-
no jelikož to auto bylo kupováno v 97 nové ze salonu. Jezdilo to v rodině a každý večer stálo v garáži o patro níž, tak tomu fakt věřím :) jinak otáčky sedí stejně, jako je psané v prvním postu cca 4300 při těch 190 dle GPS.
De mi o to jestli to je normální, že lidi co maj chip na podobný výkon se dostanou na tacho až ke 220, nebo je někde nějaký problém...

Napsal: 10 bře 2008, 14:20
od alfik
-martin- píše:no jelikož to auto bylo kupováno v 97 nové ze salonu. Jezdilo to v rodině a každý večer stálo v garáži o patro níž, tak tomu fakt věřím :) jinak otáčky sedí stejně, jako je psané v prvním postu cca 4300 při těch 190 dle GPS.
De mi o to jestli to je normální, že lidi co maj chip na podobný výkon se dostanou na tacho až ke 220, nebo je někde nějaký problém...
Tak pokial je to z rodiny tak to beriem.A poznam Golf III 1.9 TDi GT rok 97,81kw,nacipovany s vacsim turbom a da to tiez len 200Km/h pri 4500ot/min.Ale keby tam dal prevodovku(myslim z Fabie RS),tak by nebol problem cca 230......mozno viac.

Napsal: 10 bře 2008, 20:25
od Huml
píšeš 190 dle GPS, ale kolik máš na tachu, tam už musíš mít minimálně 200

Napsal: 10 bře 2008, 20:29
od Ladas
blbá otázka jak máš velký kola a gumy? :D

Napsal: 10 bře 2008, 20:49
od mhepp
podle otacek motoru to vypada na to, ze mas pomalou prevodovku. Otacky to ma vysoky, vic to proste nevytocis.

No a rychlost se odviji z prevodovych pomeru a velikosti kol, protoze otacky uz nezvednes...

Napsal: 10 bře 2008, 20:52
od -martin-
na tachu těsně pod 200, jinak gumy takový jaký maj bejt 195/65 patnáctky

Napsal: 10 bře 2008, 20:55
od Ladas
kód skříně v autě?