FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
z€darec ja jsem do své O1 nacpal komplet chladiče z ARL IC velkej jak voda jde to tam ale musí se upravit stena mam to tam i s origo trubkama a hadicema ARL teplota na origo stoupala až na 80 C ted jsem to zkousel ale není takovy teplo jako pri te první zkoušce a teplota jde max do 30 C takže určite je to mnohem lepší turbodíra se nijak neprojevuje a auto prestalo uplně hulit takže GOOD
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
no pocitej v lete pri tvem vykonu si mel urcite i pres 100s ja mel namereny ve vedru 115Jirka Kužel píše:z€darec ja jsem do své O1 nacpal komplet chladiče z ARL IC velkej jak voda jde to tam ale musí se upravit stena mam to tam i s origo trubkama a hadicema ARL teplota na origo stoupala až na 80 C ted jsem to zkousel ale není takovy teplo jako pri te první zkoušce a teplota jde max do 30 C takže určite je to mnohem lepší turbodíra se nijak neprojevuje a auto prestalo uplně hulit takže GOOD
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
Nevim proc tu resite naky kopirovani to je preci uplne jedno nee? ma na to snad nekdo patent ? ...takhle je to jednodussi napojit to na stavajici vedeni, i pri pozdejsim pripadnem vraceni do serie...i kdyz asi plnohodnotne vedeni hadic, jako nabizi treba Reesha bude urcite vykonejsi...
PS: Ibiza Cupra ma vyvody na stejnou stranu a podobne vedene hadice uz davno...
PS: Ibiza Cupra ma vyvody na stejnou stranu a podobne vedene hadice uz davno...
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
U ARL je cooler zakrytý ještě klimachladičem. Proto tam není taková fajná teplota jako u FMIC. Navíc FMIC je úplně ve předu tudíž je tam nejlepší proudění čerstvého vzduchu. A ARL nacpaný místo 115PD (jako mám já) taky nemá určitě Takový seriový předek, kde není kudy by ten vzduch tam šel. Je v podstatě celý krytý.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Kornoute, nic proti. Pořád se tady navážíš do instalace cizího intercooleru, a pak tady napíšeš takovou kravinu.Kornout píše:Ten IC co má Huml, je výkonější než origo ARL, při stejné tlaku na brzdě rozdíl teplot 54 ku 36stC ve prospěch toho co má Huml, ale 23cm vysokého.
Co znamená že je intercooler výkonnější? Skutečná blbost. Načti si nejdřív o tom nějakou literaturu. Vím že jsi prodejce, a snažíš se o maximální prodej, ale toto už je docela síla
Až budeš mít nějaké skutečné měření, za stejných podmínek, tak piš možná o účinnosti nebo důležitých parametrech intercooleru (které ostatně vůbec neřešíte). Ale toto je opravdu blbost. Porovnávej dvě součástky za stejných podmínek.
Bylo to na dvou autech, to co má petr a ještě na OI, výsledek ve stejný den a při stejném tlaku, na stejné brzdě, ARL určitě zkoušely bez zapnuté klimošky.reesha píše:Kornoute, nic proti. Pořád se tady navážíš do instalace cizího intercooleru, a pak tady napíšeš takovou kravinu.Kornout píše:Ten IC co má Huml, je výkonější než origo ARL, při stejné tlaku na brzdě rozdíl teplot 54 ku 36stC ve prospěch toho co má Huml, ale 23cm vysokého.
Co znamená že je intercooler výkonnější? Skutečná blbost. Načti si nejdřív o tom nějakou literaturu. Vím že jsi prodejce, a snažíš se o maximální prodej, ale toto už je docela síla
Až budeš mít nějaké skutečné měření, za stejných podmínek, tak piš možná o účinnosti nebo důležitých parametrech intercooleru (které ostatně vůbec neřešíte). Ale toto je opravdu blbost. Porovnávej dvě součástky za stejných podmínek.
Blbě jsem to specifikoval, to jo, mělo tam být, že montářž těchto chadičů je účinější jak série ARL. To beru zpět.
Prodejce nejsem inzeruju to jen na 2 fórech.
Nikomu se do instalace nenavážím, jen jsem vyjádřil svůj názor vůči vyříznuté příčce. S žádnou jinou instalací, ani se žádným jiným IC jsem to neporovnával, ani se v tom příspěvku o jiném IC nezmiňuji.
To měření a porovnání 2 instalací bylo objektivní, za to ručím.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW