FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

"Vaca" u toho nebyl, měl něco súrnější, jinak klidně kopírujte, je mi to jedno, ale radši ode mě, aby se někdo jiný třeba nenaprdnul ;)
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

OT: ale zase nebud tak citlivý :D
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 18 pro 2007, 22:19

Příspěvek od pter »

Obrázek to dyk
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

KRASAVICE TO JE UZ ALE MYSLIM DRUHA,TA PRVNI DOJEZDILA V JIRETINE
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

z€darec ja jsem do své O1 nacpal komplet chladiče z ARL IC velkej jak voda jde to tam ale musí se upravit stena mam to tam i s origo trubkama a hadicema ARL teplota na origo stoupala až na 80 C ted jsem to zkousel ale není takovy teplo jako pri te první zkoušce a teplota jde max do 30 C takže určite je to mnohem lepší turbodíra se nijak neprojevuje a auto prestalo uplně hulit (noteeth) takže GOOD
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Jirka Kužel píše:z€darec ja jsem do své O1 nacpal komplet chladiče z ARL IC velkej jak voda jde to tam ale musí se upravit stena mam to tam i s origo trubkama a hadicema ARL teplota na origo stoupala až na 80 C ted jsem to zkousel ale není takovy teplo jako pri te první zkoušce a teplota jde max do 30 C takže určite je to mnohem lepší turbodíra se nijak neprojevuje a auto prestalo uplně hulit (noteeth) takže GOOD
no pocitej v lete pri tvem vykonu si mel urcite i pres 100s ja mel namereny ve vedru 115 (noteeth)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Nevim proc tu resite naky kopirovani to je preci uplne jedno nee? ma na to snad nekdo patent ? ...takhle je to jednodussi napojit to na stavajici vedeni, i pri pozdejsim pripadnem vraceni do serie...i kdyz asi plnohodnotne vedeni hadic, jako nabizi treba Reesha bude urcite vykonejsi...

PS: Ibiza Cupra ma vyvody na stejnou stranu a podobne vedene hadice uz davno...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ten IC co má Huml, je výkonější než origo ARL, při stejné tlaku na brzdě rozdíl teplot 54 ku 36stC ve prospěch toho co má Huml, ale 23cm vysokého.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tak jsem to dneska zkusil nalogovat a teplota vylezla jen na 31°C proti asi skoro 70°C s origo coolerem, teplota venkovního vzduchu takřka stejná
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14272
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Takže rozdíl teplot je patrný řekl bych dost :)
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Huml píše:tak jsem to dneska zkusil nalogovat a teplota vylezla jen na 31°C proti asi skoro 70°C s origo coolerem, teplota venkovního vzduchu takřka stejná
Zavidim , ja uz chci takííí :(

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

U ARL je cooler zakrytý ještě klimachladičem. Proto tam není taková fajná teplota jako u FMIC. Navíc FMIC je úplně ve předu tudíž je tam nejlepší proudění čerstvého vzduchu. A ARL nacpaný místo 115PD (jako mám já) taky nemá určitě Takový seriový předek, kde není kudy by ten vzduch tam šel. Je v podstatě celý krytý.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Kornout píše:Ten IC co má Huml, je výkonější než origo ARL, při stejné tlaku na brzdě rozdíl teplot 54 ku 36stC ve prospěch toho co má Huml, ale 23cm vysokého.
Kornoute, nic proti. Pořád se tady navážíš do instalace cizího intercooleru, a pak tady napíšeš takovou kravinu.

Co znamená že je intercooler výkonnější? Skutečná blbost. Načti si nejdřív o tom nějakou literaturu. Vím že jsi prodejce, a snažíš se o maximální prodej, ale toto už je docela síla :D

Až budeš mít nějaké skutečné měření, za stejných podmínek, tak piš možná o účinnosti nebo důležitých parametrech intercooleru (které ostatně vůbec neřešíte). Ale toto je opravdu blbost. Porovnávej dvě součástky za stejných podmínek.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Vipouš
blázen
Příspěvky: 416
Registrován: 27 čer 2007, 04:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vipouš »

Uz se perou (LOL)

BTW: Huml - Skvela prace, klobouk dolu :D
Fabia ATD - under construction - Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

reesha píše:
Kornout píše:Ten IC co má Huml, je výkonější než origo ARL, při stejné tlaku na brzdě rozdíl teplot 54 ku 36stC ve prospěch toho co má Huml, ale 23cm vysokého.
Kornoute, nic proti. Pořád se tady navážíš do instalace cizího intercooleru, a pak tady napíšeš takovou kravinu.

Co znamená že je intercooler výkonnější? Skutečná blbost. Načti si nejdřív o tom nějakou literaturu. Vím že jsi prodejce, a snažíš se o maximální prodej, ale toto už je docela síla :D

Až budeš mít nějaké skutečné měření, za stejných podmínek, tak piš možná o účinnosti nebo důležitých parametrech intercooleru (které ostatně vůbec neřešíte). Ale toto je opravdu blbost. Porovnávej dvě součástky za stejných podmínek.
Bylo to na dvou autech, to co má petr a ještě na OI, výsledek ve stejný den a při stejném tlaku, na stejné brzdě, ARL určitě zkoušely bez zapnuté klimošky.
Blbě jsem to specifikoval, to jo, mělo tam být, že montářž těchto chadičů je účinější jak série ARL. To beru zpět.
Prodejce nejsem inzeruju to jen na 2 fórech.
Nikomu se do instalace nenavážím, jen jsem vyjádřil svůj názor vůči vyříznuté příčce. S žádnou jinou instalací, ani se žádným jiným IC jsem to neporovnával, ani se v tom příspěvku o jiném IC nezmiňuji.
To měření a porovnání 2 instalací bylo objektivní, za to ručím.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“