Stránka 1 z 2
					
				Problém AFN- VYŘEŠENO!!!
				Napsal: 31 bře 2008, 19:03
				od Havlos GTDI
				Kamarád má problém na AFN- při určitých otáčkách plynulé jízdy asi 2300ot/min motor začne jakoby pokuckávat  začne dost kouřit (jakoby nespálená nafta) a to samé dělá aj při neutrálu při tych samých otáčkách. Děláto jen ři podržení této hodnoty,jinak ne.Jinak tahne a jede krásně.. Myslel jsem že by to mohl byt snímač zdvyhu jehly ve vstřiku,ale není.Povýměně za jiný to dělalo to samé 

 VAG nic nepíše... Prosím poradte!! co by to mohlo být 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 31 bře 2008, 19:33
				od Marek77
				Snímač zdvihu jehly by signalizovala blikající kontrolka žhavení a v chybové paměti by jistě byl zápis.
Zkuste váhu..............
			 
			
					
				
				Napsal: 31 bře 2008, 20:22
				od mavag
				Měl jsem AFN v passatu ,nejelo to ,chyby žádný a výměna váhy pomohla.
			 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2008, 14:03
				od Havlos GTDI
				mmm váha to nebude... mám dvě a obě sme zkoušely ve více autech a nic to nedělolo,takže váha by měla být dobrá..
			 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2008, 18:10
				od seny69
				Zkus odpojit podtlak od zpětného vedení spalin (EGR). pokud problém zmizí hledej závadu tam. Podtlak po odpojení musíš zaslepit.
			 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2008, 19:37
				od Havlos GTDI
				EGR off a podtlak odpojen a zaslepen,takže nic...
			 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2008, 20:56
				od Marek77
				A co trysky ???
Otvírací tlaky, úkap, .............. ?
			 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2008, 20:58
				od Tomas.cz
				Aby nebyl problém s čerpadlem
			 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2008, 20:59
				od Marek77
				Tomas.cz píše:Aby nebyl problém s čerpadlem
I to je dost možné.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 02 dub 2008, 14:05
				od Havlos GTDI
				Trysky jsou nové-Sprint764 , předvstřik na VAGu OK!! Leda že by byly vstřikovací tělěsa nejak rozjebané... 

 A jak zjistím že je něco s čerpadlem 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 02 dub 2008, 15:30
				od Slavkov
				Havlos GTDI píše:Trysky jsou nové-Sprint764 , předvstřik na VAGu OK!! Leda že by byly vstřikovací tělěsa nejak rozjebané... 

 A jak zjistím že je něco s čerpadlem 

 
Chlape Ty jsi pouze vyměnil trysky za S764 a neseřídil vstřiky? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 02 dub 2008, 18:48
				od Havlos GTDI
				no já néé,ale bylo to vyměněné bez seřízení... myslíš,ze je to tím???
			 
			
					
				
				Napsal: 02 dub 2008, 19:21
				od jordee_23
				Havlos GTDI píše:no já néé,ale bylo to vyměněné bez seřízení... myslíš,ze je to tím???
tak na 99 percent ...
daj je von a seridit.... a cim skor 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 03 dub 2008, 08:16
				od Marek77
				To snad není možné, že by někdo namontoval jehly do vstřikovačů bez seřízení otvíracího tlaku ??? 
Promiň, nic mi do toho není a neber to jako výsměch, ale já to považuji za takovou samozřejmost jako když vyměníš rejdové čepy a následně seřídíš geometrii náprav. Kontrola a seřízení otvíracích tlaků jehel se udělat MUSÍ !!!
Hodnota otvíracího tlaku je 190 - 200 Bar a maximální rozdíl mezi vstřiky smí být 5 Bar. Po zprovoznění motoru doporučuji ještě dynamickou kontrolu předvstřiku (nové nastavení otvíracích tlaků jej může změnit).
			 
			
					
				
				Napsal: 03 dub 2008, 15:22
				od Havlos GTDI
				mmm , tak to někam dáme sřídit a pak se uvidí....a co to tak stojí,takové seřízení?? snad to bude OK! Dík za rady!!