Stránka 1 z 10
1Z setrvačník, VR6 přítlačák
Napsal: 22 kvě 2006, 05:22
od TDIPOWER
Pánové, prosím, mohli byste mi co nejrychleji tady někdo napsat čísla těchto dílů.....? Jdu do toho...
Napsal: 22 kvě 2006, 06:48
od Kornout
Setrvák 028 105 269 B, přítlačák by to měl být 021 141 025 F (021 141 025 FX), Lamela 021 141 031 C (021 141 031 CX). Údaje v závorkách jsou origo repas. díly.
Napsal: 22 kvě 2006, 06:51
od TDIPOWER
Díky moc
Napsal: 22 kvě 2006, 22:40
od Batistuta
Taky o tom přemýšlím,ale víte někdo jakej krouták to zvládne ? Nerad bych to koupil,dal dohromady a pak to po chipu zase vyndaval s tím,že to klouže. Chtěl bych se dostat tak na 360-380 Nm,tak jestli to vydrží ? Dík.
Napsal: 22 kvě 2006, 22:48
od mvolesko
380 uz je dost na hrane, ale taky zalezi jak bude prudkej narust, me pri 430 uz klouze dost i kdyz se to celkem furt lepsi jak si seda ta nova lamela na starej setrvak
Napsal: 24 kvě 2006, 00:50
od Batistuta
Tak ted babo rad. Já s tím jezdím každej den a navíc je G4 o dost těžší než tvůj G2. Možná,že by pomohlo nechat tu VR6 lamelu obložit od Feroda ? Chci to mít z krku,než se to chipne. Zeptám se ještě Reeshana,jak to vidí on.
Napsal: 24 kvě 2006, 06:28
od Stingray
Batistuta píše:Tak ted babo rad. Já s tím jezdím každej den a navíc je G4 o dost těžší než tvůj G2. Možná,že by pomohlo nechat tu VR6 lamelu obložit od Feroda ? Chci to mít z krku,než se to chipne. Zeptám se ještě Reeshana,jak to vidí on.
Nedavaj si len obložit lamelu ak nezmeníš prítlačný tanier......práve ten je najdôležitejší v angličtine je na to také slovíčko "clamping force" potrebuješ zvýšiť túto hodnotu a nie len zmeniť materiál obloženia......ktorí naviac kedže má iný koeficient trenia pekne do***e zotrvák a aj prítlačák.....
Napsal: 24 kvě 2006, 11:01
od reesha
ano, viděl bych to taky na výměnu komplet spojkového setu (přítlačák, lamela..)
Mám 410Nm (chvíli jsem měl ještě víc), VR6 spojku, najeto 8tis a klouže.
Resp. před 8tis byla oblkádaná lamela nějakým Ferodo obložením (nevím jaké).
Napsal: 24 kvě 2006, 11:16
od TDIPOWER
reesha píše:ano, viděl bych to taky na výměnu komplet spojkového setu (přítlačák, lamela..)
Mám 410Nm (chvíli jsem měl ještě víc), VR6 spojku, najeto 8tis a klouže.
Resp. před 8tis byla oblkádaná lamela nějakým Ferodo obložením (nevím jaké).
Jak to máš - ten přítlačák 1Z, a zbytek VR6? Nebo na PD je to jinak? Vše jsi měl nové nebo použité?
Napsal: 24 kvě 2006, 11:38
od reesha
TDIPOWER píše:
Jak to máš - ten přítlačák 1Z, a zbytek VR6? Nebo na PD je to jinak? Vše jsi měl nové nebo použité?
Ano, setrvák 1Z, přítlačák+lamela VR6. Bylo to použité, nově obložená lamela.
Asi bych to teď viděl na tu Sachs komplet sadu, je to pálka, ale lepší než to dělat 4x do roka.
Ještě pokukuju po něčem levnějším, no uvidíme jak se to vyvrbí. Kdyžtak dám vědět.
Napsal: 24 kvě 2006, 13:40
od Stingray
1.9 TDI, 66 kW AGR
883082 999645 - prítlačný tanier
881861 999750 - lamela - Sinter/odpružená
Prenesie 520Nm!!!
Napsal: 24 kvě 2006, 22:00
od Indi
Pro jistotu.To je na jednohmotnostní setrvák 1Z?
Napsal: 24 kvě 2006, 22:13
od mvolesko
883082 999645 - prítlačný tanier
881861 999750 - lamela - Sinter/odpružená
a ty cisla jsou jako co ????!!
stingray tvoje prizpevky maj hodnotu 00% jak ve starim foru, bud konkretnejsi dik
Napsal: 24 kvě 2006, 22:27
od reesha
mvolesko píše:883082 999645 - prítlačný tanier
881861 999750 - lamela - Sinter/odpružená
a ty cisla jsou jako co ????!!
stingray tvoje prizpevky maj hodnotu 00% jak ve starim foru, bud konkretnejsi dik
jsou to objednací čísla u Sachse
jen pro upřesnění, Sintered je do 500Nm
Napsal: 24 kvě 2006, 22:52
od mvolesko
reesha: aha takhle uz to dava smysl, a to je 228mm ?? s prumerem tisici hranu na prevodovku treba GIV ?