Stránka 1 z 15

RESET auta, doporučujem!

Napsal: 20 kvě 2008, 16:23
od izero
Ako na taký malý zázrak s autom, so snížením spotreby atď ....

Chlapi,

rok som sa štval s vlastným autom, diagnostika, výmeny všetkého možného, dorobovanie prevodníkov, meranie tlakov, ponáranie celého tlakového potrubia vrátane chladiča do vody, či neuniká niekde vzduch, výmena podtlakového čerpadla ... všetko, čo súviselo s turbom .. a nič ... čím viac som menil, tým viac to bolo to isté alebo horšie, turbo proste vykazovalo "dieru"....

... začalo to poškodením podtlakovej nádoby na turbe ... po výmene proste auto nie a nie ísť tak, ako predtým. Ono ... začalo to vyššou spotrebou ešte o rok skôr, po chybe MAF, ale pripisoval som to tomu, že som použil iný MAF a prevodníkom zvýšil výkon (až to odfajčilo 5. prevodový stupeň). No a potom odišla nádobka ... následovala výmena dielov ... po chybe nádobky som vymenil pre istotu tak nádobu ako aj MAF. Ale auto jazdilo ďalej ako šrot ... pre doplnenie, hovoríme o 81kW ochcávke ...

... kde bol problém? ... ako zraziť spotrebu naspäť na továrenských 5 litrov, kľudne mať zvýšený výkon cez prevodník a pritom mať auto, ktoré šľape jak má???

Kto uhádne??? Zajtra napíšem, lebo za rok mi to tu nikto nebol schopný poradiť a nie je to až tak zložite ;) a verím, že to môže pomôcť mnohým prebrať auto opäť k životu ...

:)

Napsal: 20 kvě 2008, 16:25
od Tomas.cz
Teda ty musíš být jezdec, Octa 81kw + čip za 5l/100km :)

Napsal: 20 kvě 2008, 16:42
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Teda ty musíš být jezdec, Octa 81kw + čip za 5l/100km :)
tak do zítřka snad vydržíš? no jsem sám zvědav to bude zas nějaký útlum auta odpojení aku a vybíjení pamětových zdrojů přes zadní brzdy je skutečnost že kolikrát prkotiny jsou řešeny opravami a desetitisíce a stejně nevedou ke zdárnému výsledku tak k okecávkám miloš

Napsal: 20 kvě 2008, 16:48
od origoš
Koukněte, jak to řeší hokejista:
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... ght=#22932

Napsal: 20 kvě 2008, 16:51
od lp
Zkusím hádat Odpojil jsi baterii asi na 30min.Potom jsi nastartoval ,zahřál motor na provozní teplotu bez šlapání na plynový pedál .Pak jsi držel otáčky na 3000 za min asi 10 sekund a pak plný plyn. Dělal jsi to tak nebo jinak ?

Napsal: 20 kvě 2008, 17:05
od slovacek.milos
origoš píše:Koukněte, jak to řeší hokejista:
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... ght=#22932
tp je vůl (LOL) já dal čtyři ty magnety a v nádrži mi nemizelo palivo vůbec, ten konec mám zas azbestový protože i antikora taky zrezne tak jsem ty magnety tam musel přilepit medem miloš

Napsal: 20 kvě 2008, 17:12
od izero
Chlapci .. zatiaľ ste vedľa, jak ta jedľa, vrátane Humlíka .. inak humlíku, však sme trochu o tom spolu kecali tu na dieselfore, keď som tieto problémy riešil ...

... inak .. aký čip? ... nič také tam nie je ... je známe, že sa u starších TDičiek dal zvýšiť výkon (dávka nafty) oklamaním ECU, že dostáva viac vzduchu ... toho som využíl, už som o tom písal tu na fóre, ECU v mojej ochcávke je robená na Pierburg, ja som začal používať BOSH + prevodník, lebo charakteristiky sú iné ... no a prevodníku som pridal reguláciu "oklamania" ...

... (pre znalých ... pridanie zosilnenia, je to obyčajný napäťový zosilňovač, dva trandíky, zpätná väzba, dioda pre vyrovnanie nelinearity krivky apod) ...

... takže ... nejde o žiadne zázraky s magnetmi ani nič podobné, nadpis by mal mnohým napovedať, o čo išlo, je možné, že mnohí to robia, ale neuvedomujú si možno, kedy by to mohli robiť tiež ...

Zdar magnetkám a tuzingu :roll:

Napsal: 20 kvě 2008, 17:14
od izero
lp píše:Zkusím hádat Odpojil jsi baterii asi na 30min.Potom jsi nastartoval ,zahřál motor na provozní teplotu bez šlapání na plynový pedál .Pak jsi držel otáčky na 3000 za min asi 10 sekund a pak plný plyn. Dělal jsi to tak nebo jinak ?
Už si zahrieval dízlak oktávku na provozní teplotu nešľapaním na plyn???? Nie, tak to nejde, inak na to treba, inde je pes ... :)

Napsal: 20 kvě 2008, 17:28
od origoš
já dal čtyři ty magnety a v nádrži mi nemizelo palivo vůbec
Možná kdyby se dalo pět magnetů, tak by začalo přibývat. A to by byl problém, protože časem by zákonitě začala přetékat nádrž což je nepřípustné.

Napsal: 20 kvě 2008, 17:32
od Rybízek
podle mě jsi si něco šlehnul a nebo si to auto prodal

Napsal: 20 kvě 2008, 17:37
od 1pavel
origoš píše:
já dal čtyři ty magnety a v nádrži mi nemizelo palivo vůbec
Možná kdyby se dalo pět magnetů, tak by začalo přibývat. A to by byl problém, protože časem by zákonitě začala přetékat nádrž což je nepřípustné.
Dá se odsát , ale co s ní , je u každý benzínky a skoro zadarmo , asi ji nikdo nechce (rofl)

Napsal: 20 kvě 2008, 18:00
od slovacek.milos
já byl před barákem už jsem tam šupl ten pátý magnet, prší no moc nedrží
(hm) a co tak je otočit aby se odpozuvali, to by ten koloběh mohl jít naopak jako výroba paliva :? a já vůl to tam leju místo abych to vypouštěl a prodával (LOL) miloš

Napsal: 20 kvě 2008, 18:55
od skacpi
to je mazec (rofl)

Napsal: 20 kvě 2008, 19:10
od slovacek.milos
skacpi píše:to je mazec (rofl)
a to ještě bude :? (hm) miloš

Napsal: 20 kvě 2008, 19:15
od Huml
Chlapci .. zatiaľ ste vedľa, jak ta jedľa, vrátane Humlíka ..
ještě jsem nic nenapsal (noteeth)