Stránka 1 z 1

KWP flash

Napsal: 26 čer 2006, 15:47
od matesoft
Čau,potřeboval bych poradit,flashoval jsem obsah jednotky motoru na Fabii TDI a při zápisu se mi přerušila komunikace,teď samozřejmě jednotka ani nejde načíst ,poradíte někdo co s tím ? Musím paměť vyletovat a nahrát v programátoru nebo je nějaká jiná šance ? Díky za rady :(

Re: KWP flash

Napsal: 26 čer 2006, 16:00
od reesha
matesoft píše:Čau,potřeboval bych poradit,flashoval jsem obsah jednotky motoru na Fabii TDI a při zápisu se mi přerušila komunikace,teď samozřejmě jednotka ani nejde načíst ,poradíte někdo co s tím ? Musím paměť vyletovat a nahrát v programátoru nebo je nějaká jiná šance ? Díky za rady :(
Pájet a programovat jediná šance. To je normální

Re: KWP flash

Napsal: 26 čer 2006, 16:44
od matesoft
reesha píše:
matesoft píše:Čau,potřeboval bych poradit,flashoval jsem obsah jednotky motoru na Fabii TDI a při zápisu se mi přerušila komunikace,teď samozřejmě jednotka ani nejde načíst ,poradíte někdo co s tím ? Musím paměť vyletovat a nahrát v programátoru nebo je nějaká jiná šance ? Díky za rady :(
Pájet a programovat jediná šance. To je normální
Díky moc,myslel jsem si to :?

Napsal: 27 čer 2006, 22:58
od pasena
Když máš KWPčko, musíš mít v záloze programátor. To jediné ti usnadní život při nesnázích se špatnou zálohou, nebo flahováním :D :D . Již jsem poučen. Wilhem prog. to jistí.

Re: KWP flash

Napsal: 29 čer 2006, 13:14
od lake
matesoft píše:Čau,potřeboval bych poradit,flashoval jsem obsah jednotky motoru na Fabii TDI a při zápisu se mi přerušila komunikace,teď samozřejmě jednotka ani nejde načíst ,poradíte někdo co s tím ? Musím paměť vyletovat a nahrát v programátoru nebo je nějaká jiná šance ? Díky za rady :(
ň

ked sa pri kwp2000 prerusi komunikacia, da sa obnovit, pokial neodpojis baterku, alebo nevypnes kluc.
cim si to flashoval?vagprogom?

KWP2000 Flasher na Passatu 3BG

Napsal: 29 čer 2006, 15:55
od tacho
Zdar panove, využiju tohle vlakno i pro muj problem.
Snažil jsem se připojit KWP2000 flasherem k ECU od Passata 3BG a bohužel jsem ani po několika hodinach neuspěl. Nemám konektor od ŘJ, takže jsem se tam snažil napojit přes diagnostickou zásuvku.
Zkoušel jsem následující:

1. Vyndat pojistku č.5 - neúspěšně,
2. pojistku č.11 nemám

3. chtěl jsem odpojit pin č.1 z konektoru na palubce (ten zelený co jde do zezadu tachometru), ale zjistil jsem, že pin 1 je neosazený!

4. Nakonec jsem vyndal pin č.5 z toho zeleného konektoru z palubky a na ten jsem se napojil K-lajnou toho KWP2000 flasheru. Podle všeho by na tomhle pinu měla být vyvyedená K-line z ECU.

No a pak to začalo. Chvili mi to nekomunuikovalo vubec a po chvili mi to nacetlo identifikaci ECU, ale když jsem ji dal přečíst tak mi to napsalo něco jako "error setting timing parameters"

Máte někdo nějakej nápad co dál? Je chyba v tom flasheru? Neboje potřeba ještě odpojit něco jiného? Nebo se na to mám rovnou vykašlat a zajít za někým kdo má ten adaptér rovnou na ECU?
Predem dík za pomoc...

Napsal: 29 čer 2006, 15:59
od Jarda_V
Mě to na Octávce taky nejde. Jediná možnost co šla je to připojit přímo na ŘJ. Taky mě už to sundavání stěračů nebaví... Jsem zvědav kdy mi rupne v bedně a rozšlapu ty plasty co se musí vyndavat :-)
J.

Napsal: 29 čer 2006, 16:55
od vwphun
S KWP2000 bez nejmenších problémů Octavie TDi (vyndaná pojistka), Fabie 1.9 TDi PD (bez vyndání pojistky), Peugeot 306 2.0 HDi (bez vyndání pojistky).

Napsal: 29 čer 2006, 18:24
od lake
podla mna kvalita komunikacie zavisi aj od "vyladenie" kabla. skusil by som sa spytat predajcu....

Napsal: 29 čer 2006, 22:00
od Jarda_V
Já mám KWP od poláků už si moc nepamatuji jak se jmenovali asi Vlanken. Dle podkladů by to po kabelu fungovat mělo. Dvakrát to blikne a ECU not found...

Napsal: 11 črc 2006, 13:58
od tacho
Jarda_V píše:Mě to na Octávce taky nejde. Jediná možnost co šla je to připojit přímo na ŘJ. Taky mě už to sundavání stěračů nebaví... Jsem zvědav kdy mi rupne v bedně a rozšlapu ty plasty co se musí vyndavat :-)
J.
Jdu si objednat konektor ŘJ...

Napsal: 15 črc 2006, 22:25
od chiptuning
nebo si kup Superflash od Carsoftu a nemusis vyndavat zadny pojistky,jde to rovnou pres zasuvku edc15,siemes,me7,5 i edc16 u vseho ;)

Napsal: 26 črc 2006, 21:10
od Hoyo
Jarda_V píše:Já mám KWP od poláků už si moc nepamatuji jak se jmenovali asi Vlanken. Dle podkladů by to po kabelu fungovat mělo. Dvakrát to blikne a ECU not found...
Ja mam KWP tiez z polska od viakenu.Mam ho uz pol roka a este sami nepodarilo nakomunikovat zidne auto a to som ich vyskusal pozehnane.

Napsal: 27 črc 2006, 07:16
od anydraj
Jsou dve verze zapojeni KWP.Jedna Origo a jedna upravena Radiusem.Rozdil je pouze v napajeni LM339.Origo ma 12V z OBD a Radiusova 5V z USB.Ta origo chodi lepe.Dobre je jeste zapojit na K-LINE diodu katodou do K-LINE a anodou do kostry.Pri pozorovani na osciloskopu se signal trosku vycistil.Ono je nekdy vedeni K-LINE dost dlouhy a nabaluje se do signalu spousta smeti.

Napsal: 27 črc 2006, 08:59
od Hoyo
anydraj píše:Jsou dve verze zapojeni KWP.Jedna Origo a jedna upravena Radiusem.Rozdil je pouze v napajeni LM339.Origo ma 12V z OBD a Radiusova 5V z USB.Ta origo chodi lepe.Dobre je jeste zapojit na K-LINE diodu katodou do K-LINE a anodou do kostry.Pri pozorovani na osciloskopu se signal trosku vycistil.Ono je nekdy vedeni K-LINE dost dlouhy a nabaluje se do signalu spousta smeti.
Ja to mam s polska od viakenu.Skusim urobit tu upravu.Dam potom vediet.Vdaka Hoyo