Stránka 1 z 3

Bora PD 85KW + co dá:-)

Napsal: 05 říj 2008, 13:20
od mensik4
Chlapi chtěl bych na Boře AJM 85KW vyměnit turbo, trysky a nechat upravit soft samo od Ríši.Jde mě o to že mám turbo GT1749VA-lepší nebude:-) a chci nechat původní spojku..Co doporučíte za trysky a kolik ta spojka unese a na kolik se můžu dostat?..Pokud to bude extra nutné tak vyměním i spojku.Díky

Napsal: 05 říj 2008, 13:24
od toby66kw
Na VA turbo stačí origo vstřiky 8) 165-170ps

Napsal: 05 říj 2008, 13:35
od mensik4
Stejne je chci vyměnit, už nejsou nejlepší..

Napsal: 05 říj 2008, 13:46
od flekyc
mensik4 píše:Stejne je chci vyměnit, už nejsou nejlepší..
tak kup 96kw, ty ti na 170hp staci, to VAcko ma strop 180hp, ale tam se stejne nedostanes. jestli nechas puvodni spojku tak bych ti doporucoval tak 1,4bar, naka normal kourivost a mas skoro 170hp a nakou chvili to vydrzi (spojka) ...

Napsal: 05 říj 2008, 14:32
od mensik4
Fajn a jakou spojku pouzit pro veci vykon a zivotnost..Cena?

Napsal: 05 říj 2008, 15:19
od Kornout
Spojka vydrží, mě teď drží přes 200PS , když jsem dával 6q, tak nejdřív klouzala, ale teď si nějak sedla, mám to taky z 85kW.

Napsal: 05 říj 2008, 15:22
od flekyc
mensik4 píše:Fajn a jakou spojku pouzit pro veci vykon a zivotnost..Cena?
jako Sachs je Sachs, ale kdyz das pak 1Z+VR6 setrv a oblozis lamelu, tak to musi nejakou dobu vydrzet. ja mam ted momentalne tak 170hp s touhle spojkou a po dvou letech neklouze, zadny defekt, cukani apod .... cena je rozhodne jinde nez ten Sachs

Napsal: 05 říj 2008, 17:31
od Kornout
flekyc píše:
mensik4 píše:Fajn a jakou spojku pouzit pro veci vykon a zivotnost..Cena?
jako Sachs je Sachs, ale kdyz das pak 1Z+VR6 setrv a oblozis lamelu, tak to musi nejakou dobu vydrzet. ja mam ted momentalne tak 170hp s touhle spojkou a po dvou letech neklouze, zadny defekt, cukani apod .... cena je rozhodne jinde nez ten Sachs
Na 6Q asi těžko. Teď tam má sadu LUK, takže by musel kompletně měnit, kdyby chtěl SACHS.

Napsal: 05 říj 2008, 20:11
od MirekX
já tlačím kolem 1,6 a spojka původní 240mm a to má najeto 300 tis....
ale taky mě jeden čas začala klouzat,ale sedlo si to, nevim, jestli byl blbej vzduch :) teď drží krásně, ale je fakt, že v těch nízkech ten krouťák nejni nacpanej, pořádný orgie od cca 2300 ot.... :D

Napsal: 05 říj 2008, 21:26
od CATDAVID
Mám ten samej motor v golfu a začal jsem taky turbem VA a původníma vstřikama.Jestli chceš dát větší vstřiky,tak si rovnou nachystej IC a větší turbo jinak to nemá význam.Spojka vydrží do 200ps určitě
http://www.chipforum.cz/forum/viewtopic ... 69&start=0

Napsal: 06 říj 2008, 08:26
od flekyc
Kornout píše:
flekyc píše:
mensik4 píše:Fajn a jakou spojku pouzit pro veci vykon a zivotnost..Cena?
jako Sachs je Sachs, ale kdyz das pak 1Z+VR6 setrv a oblozis lamelu, tak to musi nejakou dobu vydrzet. ja mam ted momentalne tak 170hp s touhle spojkou a po dvou letech neklouze, zadny defekt, cukani apod .... cena je rozhodne jinde nez ten Sachs
Na 6Q asi těžko. Teď tam má sadu LUK, takže by musel kompletně měnit, kdyby chtěl SACHS.
a kdes vzal ze on tam ma 6q ? ctu a ctu a nikde nic ....

Napsal: 06 říj 2008, 16:57
od toby66kw
85KW MÁ VŽDY 6g (noteeth)

Napsal: 06 říj 2008, 19:06
od CATDAVID
toby66kw píše:85KW MÁ VŽDY 6g (noteeth)
Tat tak,pravda pane kolego. :-)

Napsal: 06 říj 2008, 19:10
od misoVW
Jedine Passat 85kW moze byt aj 5q.

Napsal: 06 říj 2008, 19:16
od CATDAVID
misoVW píše:Jedine Passat 85kW moze byt aj 5q.
Jj,tam je ale motor podél,takže je to možný.