Stránka 1 z 6
Blow Off ventil
Napsal: 09 črc 2006, 21:50
od Jarous01
Mate snim nejake skusenosti.?Chci ho do TDI typ motoru 1Z mate stim nekdo nejake skusenosti.?za kolik se da sehnat.???
Re: Blow Off ventil
Napsal: 09 črc 2006, 21:59
od reesha
Jarous01 píše:Mate snim nejake skusenosti.?Chci ho do TDI typ motoru 1Z mate stim nekdo nejake skusenosti.?za kolik se da sehnat.???
Proč ho chceš?
Napsal: 09 črc 2006, 22:03
od Jarous01
co vykon.?libi se mi to odfukovani.mimochodem nemas nejakej IC na prodej.?tak 50cm dlouhej a 15 cm vysokej.?
Napsal: 09 črc 2006, 22:52
od Alex
Výkon- akurát tak do mínusu. Efekt- hanba pred ľuďmi, keď si uvedomia že máš niečo také v diesli. (nepočítam priaznivcov "rychle a zběsile") Radšej sa sústreď na ten intercooler, to má naozaj význam.
Napsal: 09 črc 2006, 23:29
od Machča
fuj Bov ventil na TDi
Na benzinech omezuje turbo diru ale na naftaku ti to akorad vykon zhorsi
Napsal: 10 črc 2006, 07:34
od moose
jj výkon to nepřidá, a navíc se prodává s el.skřínkou, aby to tak moc neškodilo, a stojí to docela hafo - desítku...
na diesel je to fakt konina....

Napsal: 10 črc 2006, 11:19
od go.vojta
Asi tak. stojí to moc peněz a výsledek za to fakt nestojí..
ventil
Napsal: 10 črc 2006, 16:30
od Jarous01
dïky moc,to jsem chtel slyset.
Napsal: 10 črc 2006, 17:24
od monty

Tak to máš dobrý..
Napsal: 07 srp 2006, 11:31
od Smoke
nechcu do toho kecat, ale co vim tak funguje čistě mechanicky, ovládaný podtlakem. Muscle D
Napsal: 07 srp 2006, 13:19
od m303
Ano lenze funguje v zavislosti na principe benzinoveho motora. Ked turbo natlaci do sacieho traktu kopec vzduchu pod nejakym tlakom skrtiaca klapka alebo vstrekovanie domiesa do vzduchu adekvatne mnozstvo paliva a v tomto stave zmes nasaje valec. Ked prudko pustis plyn zavres skrtiacu klapku ale turbo sa este stale toci v plnych otackach ( tak ako treba cas na rozbeh turba tak ho treba aj na zastavenie ) ale tlaci stale slusny tlak do sania ktore je vsak uzavrete klapkou a spatnym tlakom sa otacky turba zmensia. Blow ventil je napojeny na sanie a priestor za klapkou takze akonahle sa klapka zavre ( pustis plyn pri radeni ) rozdielom tlakov sa ventil otvori a vypusti prebytocny vzduch spred klapky. Turbo sa tym padom nespomali spatnym tlakom a ked das znova po preradeni plny kotol mas v dispozicii vyssie otacky resp. vyssi tlak vzduch resp. vyssi vykon.
Mne to po montazi spravilo 1.2 sekundy na 400 m. ( mazda gtx )
P.S. Na dieseli na nenasava do valcov zmes ale cisty vzduch preto to nema prakticky vyznam len zvukovy efekt.
Napsal: 07 srp 2006, 19:28
od Kornout
No a u novejch TFSI benzínech už to taky význam nemá, takže za pár let bude po blow ventilech.
Napsal: 07 srp 2006, 19:33
od go.vojta
přoč myslíš?? ty mají pořád klapku,ne?? klapku nemají akorát motory bmw s valvetronikem..
Napsal: 07 srp 2006, 20:17
od Kornout
go.vojta píše:přoč myslíš?? ty mají pořád klapku,ne?? klapku nemají akorát motory bmw s valvetronikem..
K čemu by tam ta klapka měla být? Regulace těchto motorů už je po drátě a regulují se množstvím vstříknutého paliva do válce, podobně jako diesel.
Napsal: 08 srp 2006, 11:04
od Marcos
Kornout: Ja myslim, ze nemas pravdu...