Stránka 1 z 3

žhavící svíčky - nešly ven

Napsal: 03 úno 2006, 12:25
od lt.kubosh
Tak jsem dneska nechal auto v servisu. Puvodně jednoduchý úkol - výměna žhaviček - se změnil v noční můru.

3 šly slušně. Zbylé dvě šly vyšroubovat, ale vyndat už ne. Šlo s nima hnout asi cca 3-5mm a pak se sekly. Vůbec nevím čím to je, ale můj oblíbený mechanik nad tím kurvoval zdatně a stejně nic. Vyslovil tezi, že ta špička se přetavila do bambule, a proto teď nejde ven. Chtěl jsem odjet, ale jedna z těch dvou nechtěla jít ani zpátky, tak jsem to tam nechal. Hlava dolů - kvůli žhavicím svíčkám!!! KURVA NESNÁŠIM ROPAKA!!!

Re: žhavící svíčky - nešly ven

Napsal: 03 úno 2006, 12:55
od mvolesko
lt.kubosh píše:Tak jsem dneska nechal auto v servisu. Puvodně jednoduchý úkol - výměna žhaviček - se změnil v noční můru.

3 šly slušně. Zbylé dvě šly vyšroubovat, ale vyndat už ne. Šlo s nima hnout asi cca 3-5mm a pak se sekly. Vůbec nevím čím to je, ale můj oblíbený mechanik nad tím kurvoval zdatně a stejně nic. Vyslovil tezi, že ta špička se přetavila do bambule, a proto teď nejde ven. Chtěl jsem odjet, ale jedna z těch dvou nechtěla jít ani zpátky, tak jsem to tam nechal. Hlava dolů - kvůli žhavicím svíčkám!!! KURVA NESNÁŠIM ROPAKA!!!
hmm tak tohle slyšim poprvé, taky bych potom pátral co je špatně (vstřiky ??) že se takhle natavily !

Re: žhavící svíčky - nešly ven

Napsal: 03 úno 2006, 17:03
od Mara123
lt.kubosh píše:Tak jsem dneska nechal auto v servisu. Puvodně jednoduchý úkol - výměna žhaviček - se změnil v noční můru.

3 šly slušně. Zbylé dvě šly vyšroubovat, ale vyndat už ne. Šlo s nima hnout asi cca 3-5mm a pak se sekly. Vůbec nevím čím to je, ale můj oblíbený mechanik nad tím kurvoval zdatně a stejně nic. Vyslovil tezi, že ta špička se přetavila do bambule, a proto teď nejde ven. Chtěl jsem odjet, ale jedna z těch dvou nechtěla jít ani zpátky, tak jsem to tam nechal. Hlava dolů - kvůli žhavicím svíčkám!!! KURVA NESNÁŠIM ROPAKA!!!
Kua to je situace :( me taky jedna ze ctyr nic moc, je to asi potreba pri vymene namazat medenou vazelinou aby se predeslo kurveni zavitu ale to nataveni taky slysim poprve...

Napsal: 03 úno 2006, 20:02
od automeda
Taky se mi to asi 3 x stalo....udelal jsem si na to vytahovák ....nekroutit ale tahat oblyté olejem a pak projet zavit zavitníkem
Duležité je pravidelně měnit než se roztečou....aspon jednou za 2 roky
:?

Napsal: 03 úno 2006, 20:46
od Huml
Minulý týden se mi stalo to samý, jedna žhavka nešla ven, hryzla se na závitu. Tak dlouho sem s ní hejbal sem tam až se uvolnila, ale bohužel závit v hlavě kaput a žhavka se točila na fleku. Musel jsem ji vytrhnout zpětným kladivem. Hlava se mi dolů dávat nechtěla, tak sme objednali soupravu na opravy závitů, stála asi 1600 Kč, což není zas taková hrůza. Práce asi na hodinu a už to vrčí, s hlavou bych se drbal eště dneska, nehledě na opravování hlavy a těch peněz. Ještě objednáme tu sadu na opravu závitů na vaně.

Napsal: 03 úno 2006, 23:17
od zdenace
Jedno se mi stalo, že jsem vyšruboval žhavič a bez žhavícího konce, ten zůstal v hlavě. Taky překvapení a nadávání.

Napsal: 03 úno 2006, 23:20
od Huml
Když se stane toto, tak asi opravdu nezbyde nic jinýho než hlava dolů.

Napsal: 04 úno 2006, 00:12
od zdenace
No mě se to podařilo bez sundání hlavy, prvni jsem to zaléval sprejem na uvolnění a potom se snažil to uvolnit klepáním. Podařilo se a potom při startování to vystřelilo ven do hader. Byl to MB 2.7CDI.

Napsal: 04 úno 2006, 00:31
od lt.kubosh
No my to zalili snad vsim moznym, pak jsme s tim zkusili zavrcet jestli ten tlak je nevyhodi a ani prd.
Vypadaji jako originaly z vyroby - 7 let a 200tis km. Proste ten nemcour evidentne udrzbe krome oleje a brzdovky moc nedal.

Napsal: 04 úno 2006, 00:39
od tmracing
ako to tak citam tak neviem ci sa radovat ze auto startuje alebo ist radsej preventivne skusit vymenit zhavice :-( to bude sou ak to nepojde :-(

Napsal: 04 úno 2006, 01:34
od lt.kubosh
Kazdopadne si to naplanuj tak, abys nebyl bez auta v nejnevhodnejsi chvili.
Ten mechanik strasne nerad dela neco na pockani. Nechal se zlomit a byl nastvanej - ja bez auta. On nasmlouvany lidi na tyden dopredu...

Proste se vzdycky neco posere. Ja se akorat divim, ze se mi jestne nestal maler pri cerpani paliva. Takova rutinni zalezitost je idealni prilezitosi k explozi benzinky nebo vyzkratovani RJ nebo proste proste jakakoliv smula.

Napsal: 04 úno 2006, 08:29
od Bóďa
Mně na druhém válci nejde zašroubovat nová svíčka. Ta stará skoro nemá závit :( , ale aspoň tam jde dobře zašroubovat zpátky. Tak to musej tři nové užhavit. (crazy)
Možná zbrousím závit na té nové, ale jsem taky nasr... :x

Napsal: 04 úno 2006, 09:25
od frantacech
lt.kubosh píše:Kazdopadne si to naplanuj tak, abys nebyl bez auta v nejnevhodnejsi chvili.
Ten mechanik strasne nerad dela neco na pockani. Nechal se zlomit a byl nastvanej - ja bez auta. On nasmlouvany lidi na tyden dopredu...

Proste se vzdycky neco posere. Ja se akorat divim, ze se mi jestne nestal maler pri cerpani paliva. Takova rutinni zalezitost je idealni prilezitosi k explozi benzinky nebo vyzkratovani RJ nebo proste proste jakakoliv smula.
Jen tak pro zajimavost.
Ty zhavice jste vyndavali na studenem nebo teplem motoru?

Napsal: 04 úno 2006, 11:46
od tmracing
lt.kubosh: ja ti poviem co sa na benzinke moze stat :-).... sem tam sa vyskytujem v jednom servise co je hned na benzinke aaa obcas tam zabludia smutni ludia s tym ze do diesela natankovali benzin :D tak pozor na to co capujes :-)...

inak to s teplotou je dobra otazka :-) tiez by ma to zaujimalo? kedy ste to menili? ono hlinik sa rad zapiect ale zasa nejde mi do hlavy ze by s tym mali byt az taketo trable....

Napsal: 04 úno 2006, 14:41
od lt.kubosh
frantacech> V zasade za vsech teplot... Jak jsme se s tim mordovali, tak postupne vychladal, ale ty co nesly jsme zacinali jako 1. Takze se vysroubovaly a nesly ven za velmi tepleho a pak uz ani za ztezi vlazneho.