Stránka 1 z 2

Fabia RS - záhada

Napsal: 24 říj 2008, 17:58
od rici.houba
Hoj kucí,už to tu dlouho nebylo,ale nastal další zádrhel a jevý se to jako neřešitelná záhada.

Takže při rozjíždění s rejdem vlevo se ozve jakýsi křupnutí,při jízdě a zatáčení vlevo se ozývá klapání. Kopil jsem kloub,ale při výměně jsem zjistil,že to kloubem není (ani u kola,ani u převodovky,ani poloosa-měl jsem to komplet rozebraný do poslední kuýličky :D ). Když bylo auto na zvedáku,a mělo sundaný kola,nastartoval jsem,dal za 3 a trochu plynu-kola dolevy,nic se nedělo,kola rovně,nic se nedělo,kola doprava a v plnym rejdu začaly celá levá strana strašně vibrovat (ale fakt hodně)!!!!!!!!! Prolezl jsem čepy,kosti,znova obě poloosy,klouby na obou stranách a nic!!! Vyměnil jsem teda ten levej kloub,a opakoval proceduru-dělá to pořád!!! Pak jsem dal rychle plnej leve a plnej pravej a vibrace přestali. Sundal jsem auto z heveru,nasadilk kola ajel se projet! Křupání při rozjezdu v rejdu ZATÍM přestalo,ale cvakání při zatáčení vlevo jsem se nezbavil.... .. Už opravdu nevím,kontroloval jsem i silentbloky v ramenech,na nápravě,na převodovce i motoru. Sice tu kontrolu silentbloků jsem trochu odfláknul,ale koukal jsem na to... ...Napadá mě už snad jenom diferák,ale fakt nevim,jsem bezradnej... ...nějakej nápad by jste neměli??? :? :? :?


Věc druhá,přestala mi svítit signalizace otevřených dveří a kufru na palubce,VAG nic!!! Taky nevim co s tím...


Předem díky za jakejkoliv nápad nebo reakci...

Napsal: 24 říj 2008, 18:21
od cosby
silenblok na rameni.Když auto zvedneš,svěsí se a nic nepoznáš.Na STK taky ne.Dělalo mi to na Audi.Přeskakoval v rameni.Dej ruku na jednotlivé silenbloky a někdo ať ti točí volantem a poznáš lupnutí

Napsal: 24 říj 2008, 18:24
od Obi
hoj,co pravej kloub?

Napsal: 24 říj 2008, 18:36
od rici.houba
Silentblok na rameni zkusim... ...pravej kloub rozebranej,a nic,je jak novej,poloosy byly venku,klouby rozebraný...

Silentbloky jsem kontroloval,ale jště to teda pořádně zkouknu a zkusim... díkes!!!

Jinak zajízdy to neni cvakání,ale jakoby vrzání... ...jen při zatáčení vlevo! :o

Re: Fabia RS - záhada

Napsal: 24 říj 2008, 19:49
od Jozef Kráľ
rici.houba píše:Hoj kucí,už to tu dlouho nebylo,ale nastal další zádrhel a jevý se to jako neřešitelná záhada.

Takže při rozjíždění s rejdem vlevo se ozve jakýsi křupnutí,při jízdě a zatáčení vlevo se ozývá klapání. Kopil jsem kloub,ale při výměně jsem zjistil,že to kloubem není (ani u kola,ani u převodovky,ani poloosa-měl jsem to komplet rozebraný do poslední kuýličky :D ). Když bylo auto na zvedáku,a mělo sundaný kola,nastartoval jsem,dal za 3 a trochu plynu-kola dolevy,nic se nedělo,kola rovně,nic se nedělo,kola doprava a v plnym rejdu začaly celá levá strana strašně vibrovat (ale fakt hodně)!!!!!!!!! Prolezl jsem čepy,kosti,znova obě poloosy,klouby na obou stranách a nic!!! Vyměnil jsem teda ten levej kloub,a opakoval proceduru-dělá to pořád!!! Pak jsem dal rychle plnej leve a plnej pravej a vibrace přestali. Sundal jsem auto z heveru,nasadilk kola ajel se projet! Křupání při rozjezdu v rejdu ZATÍM přestalo,ale cvakání při zatáčení vlevo jsem se nezbavil.... .. Už opravdu nevím,kontroloval jsem i silentbloky v ramenech,na nápravě,na převodovce i motoru. Sice tu kontrolu silentbloků jsem trochu odfláknul,ale koukal jsem na to... ...Napadá mě už snad jenom diferák,ale fakt nevim,jsem bezradnej... ...nějakej nápad by jste neměli??? :? :? :?


Věc druhá,přestala mi svítit signalizace otevřených dveří a kufru na palubce,VAG nic!!! Taky nevim co s tím...


Předem díky za jakejkoliv nápad nebo reakci...
Ahoj a nedelá ti to viosenej motor s prevodovkou ? Nekdy naráží poloosa na doraz ve vnútorným kloubu? skus to proverit jestli poloosi mají dostatečnou vuli, nebo už sem mal i takový prípad s repasovanou poloosou že bila delší o 5 mm než má bít.nekdy stačí motor podat o 5 mm do starany , a je po probléme. Skus si i takovou vec proverit. Nebo nosníky zavesenia motora jestli nejsou pohnutí .S pozdravom Jožo

Napsal: 24 říj 2008, 19:56
od rici.houba
Díky za tip!!! V pondělí na to kouknu... Nicméně uvítám i další...

Napsal: 24 říj 2008, 22:51
od rici.houba
žádnej další tip by nebyl??? :?

Napsal: 26 říj 2008, 21:32
od rici.houba
Chlapy,fakt vás nic nenapadá????????? :? :? :?

Napsal: 26 říj 2008, 21:35
od Ladas
takže silentbloky ok spodní kost ok a co takhle stabík necestuje? ;)

Napsal: 26 říj 2008, 21:54
od autovtip
to by si snad všimol, že je stabik v boku, byva odraty ten hlinik a velka vola v uloženi

Napsal: 26 říj 2008, 21:56
od Ladas
no nevím jen dávám tip...

Napsal: 26 říj 2008, 22:13
od DynDyn
poznámka - někde jsem četl v souvislosti lupaním v nápravě o horním uložení tlumiče, ale myslim že se hovořilo o Golfu či passatu. neni to možné u FRS?

a jinak z vlastní zkušenosti ze střední š.- prověšená náprava na zvedáku má jiné vlastnosti než zatížená, ale to jistě víš...
pak napiš co a jak

Napsal: 27 říj 2008, 00:15
od Richi
Já zase když oktávu zvednu na hever, nastartuju a zařadím rychlost, tak se z převodovky ozve nechutný randál.
Při jízdě to takové zvuky (poslední vteřina života převodovky) nedělá, jenom to zlověstně hučí a duní.
Nemůžeš mít na diferáku něco podobného?

Napsal: 27 říj 2008, 11:11
od rici.houba
No,na stabilizátor jsem nějak extra nekoukal,ale když jsem kontroloval silentbloky a kosti,tak si myslím,že bych si toho všimnul,páč by byl asi odřenej,nicméně i tuhle variantu prověřim,takže díky!

Nad tím horním uložením jsem taky přemejšlel,takže taky zkusím...

Napsal: 27 říj 2008, 16:51
od superb10
podla mna to je lozisko tlmica............ skus vymenit a bude dobre (noteeth)