Stránka 1 z 2
Fabia RS - záhada
Napsal: 24 říj 2008, 17:58
od rici.houba
Hoj kucí,už to tu dlouho nebylo,ale nastal další zádrhel a jevý se to jako neřešitelná záhada.
Takže při rozjíždění s rejdem vlevo se ozve jakýsi křupnutí,při jízdě a zatáčení vlevo se ozývá klapání. Kopil jsem kloub,ale při výměně jsem zjistil,že to kloubem není (ani u kola,ani u převodovky,ani poloosa-měl jsem to komplet rozebraný do poslední kuýličky

). Když bylo auto na zvedáku,a mělo sundaný kola,nastartoval jsem,dal za 3 a trochu plynu-kola dolevy,nic se nedělo,kola rovně,nic se nedělo,kola doprava a v plnym rejdu začaly celá levá strana strašně vibrovat (ale fakt hodně)!!!!!!!!! Prolezl jsem čepy,kosti,znova obě poloosy,klouby na obou stranách a nic!!! Vyměnil jsem teda ten levej kloub,a opakoval proceduru-dělá to pořád!!! Pak jsem dal rychle plnej leve a plnej pravej a vibrace přestali. Sundal jsem auto z heveru,nasadilk kola ajel se projet! Křupání při rozjezdu v rejdu ZATÍM přestalo,ale cvakání při zatáčení vlevo jsem se nezbavil.... .. Už opravdu nevím,kontroloval jsem i silentbloky v ramenech,na nápravě,na převodovce i motoru. Sice tu kontrolu silentbloků jsem trochu odfláknul,ale koukal jsem na to... ...Napadá mě už snad jenom diferák,ale fakt nevim,jsem bezradnej... ...nějakej nápad by jste neměli???
Věc druhá,přestala mi svítit signalizace otevřených dveří a kufru na palubce,VAG nic!!! Taky nevim co s tím...
Předem díky za jakejkoliv nápad nebo reakci...
Napsal: 24 říj 2008, 18:21
od cosby
silenblok na rameni.Když auto zvedneš,svěsí se a nic nepoznáš.Na STK taky ne.Dělalo mi to na Audi.Přeskakoval v rameni.Dej ruku na jednotlivé silenbloky a někdo ať ti točí volantem a poznáš lupnutí
Napsal: 24 říj 2008, 18:24
od Obi
hoj,co pravej kloub?
Napsal: 24 říj 2008, 18:36
od rici.houba
Silentblok na rameni zkusim... ...pravej kloub rozebranej,a nic,je jak novej,poloosy byly venku,klouby rozebraný...
Silentbloky jsem kontroloval,ale jště to teda pořádně zkouknu a zkusim... díkes!!!
Jinak zajízdy to neni cvakání,ale jakoby vrzání... ...jen při zatáčení vlevo!

Re: Fabia RS - záhada
Napsal: 24 říj 2008, 19:49
od Jozef Kráľ
rici.houba píše:Hoj kucí,už to tu dlouho nebylo,ale nastal další zádrhel a jevý se to jako neřešitelná záhada.
Takže při rozjíždění s rejdem vlevo se ozve jakýsi křupnutí,při jízdě a zatáčení vlevo se ozývá klapání. Kopil jsem kloub,ale při výměně jsem zjistil,že to kloubem není (ani u kola,ani u převodovky,ani poloosa-měl jsem to komplet rozebraný do poslední kuýličky

). Když bylo auto na zvedáku,a mělo sundaný kola,nastartoval jsem,dal za 3 a trochu plynu-kola dolevy,nic se nedělo,kola rovně,nic se nedělo,kola doprava a v plnym rejdu začaly celá levá strana strašně vibrovat (ale fakt hodně)!!!!!!!!! Prolezl jsem čepy,kosti,znova obě poloosy,klouby na obou stranách a nic!!! Vyměnil jsem teda ten levej kloub,a opakoval proceduru-dělá to pořád!!! Pak jsem dal rychle plnej leve a plnej pravej a vibrace přestali. Sundal jsem auto z heveru,nasadilk kola ajel se projet! Křupání při rozjezdu v rejdu ZATÍM přestalo,ale cvakání při zatáčení vlevo jsem se nezbavil.... .. Už opravdu nevím,kontroloval jsem i silentbloky v ramenech,na nápravě,na převodovce i motoru. Sice tu kontrolu silentbloků jsem trochu odfláknul,ale koukal jsem na to... ...Napadá mě už snad jenom diferák,ale fakt nevim,jsem bezradnej... ...nějakej nápad by jste neměli???
Věc druhá,přestala mi svítit signalizace otevřených dveří a kufru na palubce,VAG nic!!! Taky nevim co s tím...
Předem díky za jakejkoliv nápad nebo reakci...
Ahoj a nedelá ti to viosenej motor s prevodovkou ? Nekdy naráží poloosa na doraz ve vnútorným kloubu? skus to proverit jestli poloosi mají dostatečnou vuli, nebo už sem mal i takový prípad s repasovanou poloosou že bila delší o 5 mm než má bít.nekdy stačí motor podat o 5 mm do starany , a je po probléme. Skus si i takovou vec proverit. Nebo nosníky zavesenia motora jestli nejsou pohnutí .S pozdravom Jožo
Napsal: 24 říj 2008, 19:56
od rici.houba
Díky za tip!!! V pondělí na to kouknu... Nicméně uvítám i další...
Napsal: 24 říj 2008, 22:51
od rici.houba
žádnej další tip by nebyl???

Napsal: 26 říj 2008, 21:32
od rici.houba
Napsal: 26 říj 2008, 21:35
od Ladas
takže silentbloky ok spodní kost ok a co takhle stabík necestuje?

Napsal: 26 říj 2008, 21:54
od autovtip
to by si snad všimol, že je stabik v boku, byva odraty ten hlinik a velka vola v uloženi
Napsal: 26 říj 2008, 21:56
od Ladas
no nevím jen dávám tip...
Napsal: 26 říj 2008, 22:13
od DynDyn
poznámka - někde jsem četl v souvislosti lupaním v nápravě o horním uložení tlumiče, ale myslim že se hovořilo o Golfu či passatu. neni to možné u FRS?
a jinak z vlastní zkušenosti ze střední š.- prověšená náprava na zvedáku má jiné vlastnosti než zatížená, ale to jistě víš...
pak napiš co a jak
Napsal: 27 říj 2008, 00:15
od Richi
Já zase když oktávu zvednu na hever, nastartuju a zařadím rychlost, tak se z převodovky ozve nechutný randál.
Při jízdě to takové zvuky (poslední vteřina života převodovky) nedělá, jenom to zlověstně hučí a duní.
Nemůžeš mít na diferáku něco podobného?
Napsal: 27 říj 2008, 11:11
od rici.houba
No,na stabilizátor jsem nějak extra nekoukal,ale když jsem kontroloval silentbloky a kosti,tak si myslím,že bych si toho všimnul,páč by byl asi odřenej,nicméně i tuhle variantu prověřim,takže díky!
Nad tím horním uložením jsem taky přemejšlel,takže taky zkusím...
Napsal: 27 říj 2008, 16:51
od superb10
podla mna to je lozisko tlmica............ skus vymenit a bude dobre
