Stránka 1 z 1

Ventilátory chladiče - klimy

Napsal: 12 črc 2006, 05:14
od TDIPOWER
Chlapi, v pátek jedu na dovolenou a nejedou mi větráky. Klima při stání nefunguje. Co to může být??? Kde jsou jaké čidla, pojistky? Mám Climatronic. Díky.

Napsal: 12 črc 2006, 09:27
od TDIPOWER
Teď jsem přijel a normálně to jede. Někdy zabliká climatronic a nejede to na volnoběh. Někdy nezabliká a je vše o,k, Zdá se mi že bliká při velkých vedrech a pak nefungují ventilátory ani klima při stání.

Napsal: 12 črc 2006, 16:26
od elit
Mam stejny problem

Napsal: 12 črc 2006, 18:29
od go.vojta
Napíchni to na vaga.. jinak na levem nosníku zespodu jako pod baterkou je ovládací relé těch ventilátorů a pojistky budou ty velký na baterce..

Napsal: 12 črc 2006, 19:53
od elit
go.vojta píše:Napíchni to na vaga.. jinak na levem nosníku zespodu jako pod baterkou je ovládací relé těch ventilátorů a pojistky budou ty velký na baterce..
Mam passata. Baterka je pod oknem, pojistky na ni nejsou.

Napsal: 12 črc 2006, 23:03
od zdenace
Jdou vůbec ty venilátory? Ted jsem to řešil a byl el. motor v háji. Za jízdy to šlo, ale na volnoběh ne!

Napsal: 13 črc 2006, 05:06
od TDIPOWER
Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.

Napsal: 13 črc 2006, 06:55
od elit
TDIPOWER píše:Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.
Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovani :?

Napsal: 13 črc 2006, 07:27
od slavoman
elit píše:
TDIPOWER píše:Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.
Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovani :?

kamarátovi to tiez robilo a dal na ventilátore vymenit uhlíky,ale on má uz 350tis km a rocnik 99.

Napsal: 13 črc 2006, 08:40
od TDIPOWER
Přiveď proud přímo na přívodní dráty k motorkům a zjistíš zda se točí. Jeď po kabelu od motorku k nejbližší svorkovnici, rozpoj ji a přiveď tam proud.

Napsal: 13 črc 2006, 09:12
od elit
slavoman píše:
elit píše:
TDIPOWER píše:Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.
Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovani :?

kamarátovi to tiez robilo a dal na ventilátore vymenit uhlíky,ale on má uz 350tis km a rocnik 99.
U passatu musi asi cela chladickovka ven, ze?

Napsal: 20 črc 2006, 18:41
od libor69
elit píše:
slavoman píše:
elit píše: Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovani :?

kamarátovi to tiez robilo a dal na ventilátore vymenit uhlíky,ale on má uz 350tis km a rocnik 99.
U passatu musi asi cela chladickovka ven, ze?
Celá chaladičovka nemusí ven, ventitátor jde vyjmout, stačí vyšroubovat vrut nahoře, odjistit dole a pootočit.

Nevíte někdo kde se dají sehnat samostatné uhlíky do ventilátoru chladiče klimatizace ? Jsou tam 4 ks.