Stránka 1 z 4

Schemata zapojení ventilů a hadiček u TDI motoru

Napsal: 02 lis 2008, 20:26
od spacewerk
Vzheledem k mému nekonečnému trápení se strátou kopance v 1800ot/min na motoru AGR 66kw v O1, jsem našel tyto obrázky které popisují, sic jiný motor než AGR, ale principelně by to mohlo i nekomu pomoct, mě to bohužel nepomohlo zatím :-( :-DObrázek

Obrázek

Napsal: 02 lis 2008, 20:30
od Tomas.cz
Obrázek

Napsal: 02 lis 2008, 20:31
od spacewerk
díkkk tomas.cz :-D

Napsal: 02 lis 2008, 20:33
od Tomas.cz
Ni zač, tehdy si mi tohle schéma dost hodilo, sice to není Octa, ale asi něco s motorem podýl Passat nebo A4( ale zappojení je stejný), dneska už to znám naspaměť.

Napsal: 02 lis 2008, 20:36
od spacewerk
:-D a jaký se měl problem, taky ztráta výkonu??? jako u mě?? já vyměnil váhu a je to trochu lepší ale kopanec tam neni porád, pan Huml me navedl ješte na regulaci turba nebo na netěsnost v nejakým potrubí tak to budu muset celý projit :-D ale nebude to sranda kor tam dole u turba :-( je tam prej bbej přístup :-/

Napsal: 02 lis 2008, 20:40
od Tomas.cz
No při troše šikovnosti se to dá rukou vyměnit zezhora, musíš tam šáhnou dírou mezi kastlá a hadicí do sacího potrubí.
Já měl problém pulzací výkonu a lokomotivu za sebou, byl vadný EGR ventil, propouštěl spaliny pořád a na max.

Napsal: 02 lis 2008, 20:47
od spacewerk
no čoveče že bych měl to samý :-D mě občas auto letí v poho sic nemá kopanec al občas se vleče jako kdyby ho brzdili i snad dve lokomotivy :-D

vložim sem ješte umisteni tech ventilu: přimo v motoru: :-D takže si menil ten N239 nebo N18?????

Obrázek

Napsal: 02 lis 2008, 21:00
od spacewerk
doufám že se Ladas nebude zlobit že jsem tam použil jeho fotky ventilů :-D pro kompenzaci jsem ho uvedl jako dodavatlee fotografií :-D

Napsal: 02 lis 2008, 21:12
od Bugs.Bunny
spacewerk píše:doufám že se Ladas nebude zlobit že jsem tam použil jeho fotky ventilů :-D pro kompenzaci jsem ho uvedl jako dodavatlee fotografií :-D
Tu fotku bys měl předělat. Takhle to určitě nevypadá. Koukni na ten první obrázek a porovnej to s tím co jsi vytvořil. :)

Napsal: 02 lis 2008, 21:20
od Tomas.cz
N239 je schípač a N18 je EGR.

Já jsem měl poškozený EGR jako takový, takže jsem ho zaslepil nadobro.

Napsal: 02 lis 2008, 21:23
od Ladas
spacewerk píše:doufám že se Ladas nebude zlobit že jsem tam použil jeho fotky ventilů :-D pro kompenzaci jsem ho uvedl jako dodavatlee fotografií :-D
zlobit se budu píšeš blbiny od kdy je N18 a N239 šedivý?

Napsal: 02 lis 2008, 21:42
od spacewerk
no já tam mám N18 opravdu s bilým kloboučkem, prej tam má mbýt s černým ale já tam mám s bílým :-( na N239 je opravdu špatne tu napravim :-D mooment :-D

Napsal: 02 lis 2008, 21:45
od Ladas
přemalovat! (LOL)

Napsal: 02 lis 2008, 21:49
od spacewerk
přemalováno :-D UP UP

Napsal: 02 lis 2008, 21:52
od Bugs.Bunny
spacewerk píše:přemalováno :-D ten N239 jsem nechal byl tam od doby kdy jsem auto koupil a to je z jarova tak snsd to tam nejak nebastlil nečim jiným :-/ ale když tak tu N239 mužu taky zmenit :-D No problem
Pořád to máš blbě. :x
Přemaluj to podle toho prvního obrázku a je to. ;)