Stránka 1 z 5
Octavia I - kroucení kotoučů - důvod - vyjádření
Napsal: 24 lis 2008, 11:41
od Alchemix
Ahoj, jelikož kroucení kotoučů na Octavii I je celkem častá záležitost mám tu vyjádření předních výrobních firem proč se tak děje. Zprávu si nechalo vypracovat Autokelly.cz. Zpráva je velice pěkně zpracovaná pro laika. Hodnotný materiál i pro techniky, mechaniky atd.
Snad Vám to pomůže
Hezký den
Stahovat můžete zde -->
http://www.uloz.cz/show/file/88539-Haze ... _2__1_.pdf
Napsal: 24 lis 2008, 12:33
od Marek77
Dobré...
Mně to u ASZ/96kW verze nedělalo, má velké brzdy a jinou těhlici, a teď mám 81kW, tak jsem zvědav.....
Napsal: 24 lis 2008, 12:36
od Huml
už se to tu řešilo, je to pěkná blbost, jen se schovávají za to, že ty kotouče neumí vyrobit, zajímalo by mě co by ti řekli, kdyby sis nechal vyměnit celou přední nápravu a znova by to začlo házet

Napsal: 24 lis 2008, 12:47
od zizuzidan
Huml píše:už se to tu řešilo, je to pěkná blbost, jen se schovávají za to, že ty kotouče neumí vyrobit, zajímalo by mě co by ti řekli, kdyby sis nechal vyměnit celou přední nápravu a znova by to začlo házet

Přesně tak,hovadina největší.Dělaj to s nekvalitního materiálu a pak to svalujou na vinu př.nápravy.Ate jsem už reklamoval 4krát.U jednoho auta vyměněno úplně vše.Ložiska,unašeče,čepy,komplet uložení ramen a stabilizátoru,př.tlumiče,mimo poloos vše a stále stejné.Pak sem dal kotouče Ferooda a zatím dobrý.
Napsal: 24 lis 2008, 15:55
od Alchemix
Díky za názory, jestli je to pravda tak to jsou pěkný dobytci. Můžem to tu rozebrat ještě víc?
Napsal: 24 lis 2008, 16:00
od TDI tech
Zbytocne uz sa to tu zoparkrat rozoberalo a dost podrobne. Pouzi HLEDAT
Napsal: 24 lis 2008, 16:19
od live69
já si minul tyden dal na pašíka ATE ale nák mě tam zaril tem tučnej nápis MADE IN ITALY no uvidíme, ale na fábku jsem dal v léte ferodo, najel 5000 a zese to mlátilo tak na reklamaci a na tu čekám do dnes

Napsal: 24 lis 2008, 16:37
od slovacek.milos

ptostě tu závadu ti kluci šikmoocí neumí vychytat tak to musí ti naši nějak okecat

miloš
Napsal: 24 lis 2008, 17:59
od jurki888
brat kupil brembo kotuce a zohol ich na maderu
Napsal: 25 lis 2008, 09:05
od David-pv
Podle mě je to také blbost, několikrát se mi stalo, že jsem z auta sundával kotouče, které byly ojeté už šíleným způsobem, tenké a s hlubokými drážkami, ale nekopaly. Dal jsem nové a po pár tisících km kopaly. Nápravou to tedy jistě nebylo. Vyzkoušel jsem postupně BremboMax, Ate, Ate powerdisc, Zimmrman a zkušenosti špatné. Jen některé vydrží o něco víc km než začnou kopat např. ty Zimmermany, nebo jen lehčeji vrní do toho řízení, ale prostě dobré to není.
Napsal: 25 lis 2008, 09:31
od origoš
Faktorů, které ovlivní zvlnění kotoučů bude asi víc. Dost často mi přivezou ze servisu přetočit nové kotouč, které jezdily třeba měsíc a nechtějí čekat na vyřízení reklamace. Po přetočení už se závada neopakovala. Může to být nesourodým materiálem, nebo nerovnoměrným ochlazením po projetí louží. I se stává, že když auto déle nejezdí, tak pod destičkami vyrezne flek a za čas to začne ventrovat pedálem.
Napsal: 25 lis 2008, 09:48
od Marek77
Taky si myslím, že důležitý vliv na tuto věc má i způsob používání brzd, tedy jak kdo brzdí. Jestli nějaký dědouš ve snaze ušetřit (zvyklý ze sto-dvacítky) na kopci vykvaltuje a celý kopec stojí na brzdovém pedálu, musí pak počítat s tím, že kotouče se přehřejí a změní svou krystalickou strukturu. Potom stačí, aby v tu danou chvíli jedním kolem projel louží, kotouč se na jednom místě prudce zchladí a problém je na světě.
Napsal: 25 lis 2008, 14:49
od morose
no právě jsem koupil tzv. "lepsi" kotouce v autokelly. samozrejme ihned po montáži házejí

Napsal: 25 lis 2008, 15:12
od Richi
"Krystalickou strukturu" - co to je?

, a kaluže bych do toho netahal.
Všichni dobře víme, že na jedněch kotoučích sjetých na žiletku a ježděných nekompromisně najedete desítky i stovky tisíc km, zatímco na "nových" sotva pár tisíc a už házejí.

Napsal: 25 lis 2008, 15:49
od Alchemix
A co tedy doporučujete? Za chvíli budu muset měnit původní kotouče které jsou bez problémů a nechci koupit nějaký shitky a s někým se pak neustále hádat u reklamací a auto mít mimo provoz....