Stránka 1 z 4
Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?
Napsal: 01 pro 2008, 12:18
od Alinek
Zajímá mě, jakým stylem teď, v zimě, jezdíte se svým TDI.
Do kolika otáček to za studena točíte a jestli dáváte něco do nafty.
Re: Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?
Napsal: 01 pro 2008, 12:43
od Deivid
Alinek píše:Zajímá mě, jakým stylem teď, v zimě, jezdíte se svým TDI.
Do kolika otáček to za studena točíte a jestli dáváte něco do nafty.
Ráno když je to studené do 1800ot. než se ohřeje.Aditivum VIF super diesel zimní.
Napsal: 01 pro 2008, 14:30
od Tec
Do cca 2-2200 ot, aditívum Sheron diesel.
Napsal: 01 pro 2008, 14:33
od fuzzyi
nepřidávám nic, ráno jedu s rozumem max 2300ot když brzdím motorem
Jak se zahřeje a nespěchám tak 2800
Napsal: 01 pro 2008, 14:43
od xxxmisko
ked mrzne, nastartujem a palim hned prec maximalne do 2000 ot, ale viacmenej minimalne do 1800, menej tu uz nema zmysel. Ked je zohriaty, standard, full kotol
Re: Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?
Napsal: 01 pro 2008, 14:44
od subz3ro_tdi
Deivid píše:Ráno když je to studené do 1800ot. než se ohřeje.Aditivum VIF super diesel zimní.
Ako si spokojny s tym zimnym VIF? Mne pride k nicomu.... motor je akurat pocutelne hlucnejsi a mozno aj strata vykonu (ale to moze byt placebo). Kazdopadne oproti letnemu neporovnatelne horsie.... letny ma pozitivny vplyv ako na hluk motora, tak jemne pozitivne aj vykon

Re: Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?
Napsal: 01 pro 2008, 17:19
od Deivid
subz3ro_tdi píše:Deivid píše:Ráno když je to studené do 1800ot. než se ohřeje.Aditivum VIF super diesel zimní.
Ako si spokojny s tym zimnym VIF? Mne pride k nicomu.... motor je akurat pocutelne hlucnejsi a mozno aj strata vykonu (ale to moze byt placebo). Kazdopadne oproti letnemu neporovnatelne horsie.... letny ma pozitivny vplyv ako na hluk motora, tak jemne pozitivne aj vykon

Tak já jsem spokojený,na výkonu ztrátu nepociťuju a hlučnost je taky v normě,když jsem tankoval na no name benzince,tak to bylo hlučné dost,ale to byla vyjímka.jinak OMV Benzina Shell a to je tiché...
Napsal: 01 pro 2008, 17:56
od bombastiq
sem off topic já vím
keždopádně do 70 stupnu jen lehkej šolich
nad 70 pstupnu do plna 5500 ot/m (malej pístek

)
Napsal: 01 pro 2008, 22:06
od Alinek
Já jezdim většinou do 2000ot. tak těch 1800 a jak se to začne ohřívat, tak třeba 2200, víc až po zahřátí. A davam zimni VIF super diesel aditiv a naftu od Benziny

Napsal: 01 pro 2008, 22:21
od flashmajster
Napsal: 01 pro 2008, 22:35
od cippis
pořád stejně, akorát v zimě šrabu okna

. tzn. citovka, až to ohřeje můžu všechno- nezáleží na ročním období
Napsal: 02 pro 2008, 00:39
od FR4NK!3
aditiva nepridavam ... rano nastartuju a hned jedu ... ani ne po kilometru najedu na dalnicu ... zlehka zrychluju na 130 km/h .. 2500 otacek max ... po zahrati ... full gas

Napsal: 02 pro 2008, 11:17
od Praetorio
Než zahřeju na provozní teplotu, tak jedu 2000-2200 otáček a pak v klidu normální jízda.
Přidávám zimní VIF do nafty.
Napsal: 02 pro 2008, 11:23
od Bugs.Bunny
2000 - 2500 otáček než se to ohřeje.

Napsal: 02 pro 2008, 13:11
od Marek77
Jezdím naprosto stejně v létě i zimě. Dost opatrně, víceméně na spotřebu a pohodu. Pohybuju se v otáčkách 1800 - 2500, při roztahování do kopce točím kolem 3000, aby po přeřazení motor měl krouťák.
Do nafty nedávám nic, nikdy jsem nedával a nikdy nebyl problém.