Stránka 1 z 3

Rotačka vs. PD

Napsal: 01 pro 2008, 22:23
od beli
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli co se týká spolehlivosti a výkonu, jestli je lepší na chip rotačka 66kw nebo Pd v Oktavce 4x4. Nechci předělávat trysky,turbo atd. Chtěl bych zvýšit výkon pouze softem. Díky za rady z praxe. Díky Libor :)

Napsal: 01 pro 2008, 22:35
od Jim
pokud nechceš nic měnit, pak ber PD 74KW...lepší základ

Napsal: 01 pro 2008, 23:13
od TDI tech
Z vlastnych skusenosti vo vseobecnosti je z VWgroup vzdy lepsia varianta co sa tyka spolahlivosti rotacka.

Napsal: 01 pro 2008, 23:14
od Ladas
rotačka+čipík ;)

Napsal: 01 pro 2008, 23:24
od beli
Dobrý no tet jste mně pěkně zamotali hlavu. (hm)

Napsal: 01 pro 2008, 23:26
od TDI tech
Proste nespekuluj a pokial je mozne dane auto od VWgfoup zohnat s rotackou tak zober radsej to.

Napsal: 02 pro 2008, 08:40
od flekyc
vem rotacku, protoze pokud koupis ojetinu, tak bys mel stejne koupit nove trysky (servis vozu), servis je jednodussi nez u PD, pokud tak ucinis, logicky bych volil trysky alespon nepatrne silnejsi (kourivost bude v norme) a pak prijde na radu tvuj chip a budes spokojen, realizace by dieselpower ...

Napsal: 02 pro 2008, 09:45
od Marek77
Taky bych se přikláněl k rotačce. Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.

Navíc ASV má ještě oproti ALH a AHF větší turbo a IC, takže pro chip je víceméně vše připraveno (snad jen malinko větší trysky a jedemeeeeeeeeeeeeeeeeee).

Napsal: 02 pro 2008, 10:31
od TDI tech
Marek77 píše:Taky bych se přikláněl k rotačce. Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.

Navíc ASV má ještě oproti ALH a AHF větší turbo a IC, takže pro chip je víceméně vše připraveno (snad jen malinko větší trysky a jedemeeeeeeeeeeeeeeeeee).
IC maju vsetky rovnake, len ASV ma na IC bajonety. ASV nema vacsie turbo iba ma 11 lopatiek statora oproti 9 (ALH,AHF). ASV ma oproti ALH,AHF piesty z tvrdsieho materialu a tvar dna komorky ma uz ako u PD.

Napsal: 02 pro 2008, 11:09
od borelli
Marek77 píše:Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.
Docela by mě zajímalo, proč vypouštěla Škodovka inovaci v podobě PD motorů, když jsou podle zkušeností horší než ASV, ALH a AHF ? Co je k tomu proboha mohlo vést ?

Napsal: 02 pro 2008, 11:20
od Bugs.Bunny
borelli píše:
Marek77 píše:Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.
Docela by mě zajímalo, proč vypouštěla Škodovka inovaci v podobě PD motorů, když jsou podle zkušeností horší než ASV, ALH a AHF ? Co je k tomu proboha mohlo vést ?
Emisní normy. :( Určitě bych volil rotačku. :)

Napsal: 02 pro 2008, 12:24
od Audi A4
rotacka a trysky...a jestli chces tak chip. V tomhle poradi

Napsal: 02 pro 2008, 12:25
od beli
A do okty 4x4 se dával jaký typ motoru AGR nebo ALH ? a který jde líp upravit? Jinak doma mam turbo z ASV a jednotku tak bytak bych to chtěl nejak zužitkovat kdyby to vyhrála ta čtyřkolka.

Napsal: 02 pro 2008, 13:14
od Marek77
Podle toho, co to je za modelový rok. Do roku 2000 to bylo AGR a od 2001 je to ALH (po faceliftu).

Lépe upravit půjde ALH, má velké turbo VTG (AGR má obtokové turbo).

Napsal: 02 pro 2008, 14:26
od Jim
já se příkláněl k PD, jelikož v O1 4x4 těch rotaček moc není a pokud dotyčný chce jen chip, tak z PDčka vymáčkne víc koní...