Stránka 1 z 2
					
				Neštartuje za tepla
				Napsal: 25 črc 2006, 18:58
				od Karl
				Bol menený motor, čerpadlo bolo zo starého, predtým štartovalo na jedno otočenie motora bez problémov po výmene motora to teplé zle štartuje aj som zvýšil štartovaciu dávku na max ale nepomohlo stále sa musí točiť s motorom ale pol minuty, skúšal som aj chladiť hlavu čerpadla a nepomohlo pri odpojení čidla teploty, klesne teplota asi len o päťtnásť stupńov tak teda má to ešte jedno čidlo ? źeby som vyskúšal aj to odpojiť len zatial sa mi ho nepodarilo nájsť 

 chlapi už neviem čo vyskúšať niake nápady ? Studené štartuje na prvú šupu. Napadá Vás niečo? Vopred ďakujem. Jedná sa o Alhambru 81Kw.
 
			
					
				
				Napsal: 25 črc 2006, 19:13
				od Huml
				předvstřik?
			 
			
					
				
				Napsal: 25 črc 2006, 20:12
				od Karl
				Sorry zabudol som dodať, že predvstrik je tesne nad modrou čiarou a je dobrý. Neviete či to nemá ešte jeden snímač teploty ?
			 
			
					
				
				Napsal: 25 črc 2006, 20:39
				od Huml
				jen jeden
			 
			
					
				
				Napsal: 25 črc 2006, 21:08
				od DIAGNOSTIK
				A co takhle baterka a starér?Může to mít pomalé startovací otáčky...
			 
			
					
				
				Napsal: 25 črc 2006, 21:21
				od Karl
				Štarté točí dobre veď studené to chytá úplne v pohode a Baterku som dobíjal  ale aj tak dík za názor, len sa mi nepozdáva jedna vec , že prečo keď odpojím to čidlo teploty tak teplotu to ukáže o desať až pätnásť stupńou menšiu a dokonca tá teplota sa aj hýbe. To druhé čidlo som nevidel ani vo Vivide ani Autodata a ani ETOS.  A ono to dokonca aj reaguje keď je odpojené a motor chladne čidlo je odpojené motor má v skutočnosti 90 teplotu mi ukazuje 70 a potom to ako to chladne ide dolu až na teplotu okolia, ako keby tam bolo ešte jedno čidlo. Za každú radu som vďačný.
			 
			
					
				
				Napsal: 25 črc 2006, 21:33
				od Kornout
				Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál  

 .
Je to u GIII.
 
			
					
				
				Napsal: 25 črc 2006, 21:41
				od Karl
				No mohol si mi to povedať aj trocha jemnejšie 

 tak to je prúser keď je to čerpadlo, len mi povedzte prečo to natom starom motory chytalo dobre a na novom hrozne.
 
			
					
				
				Napsal: 25 črc 2006, 21:56
				od Karl
				Kornout píše:Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál  

 .
Je to u GIII.
 
 
A robí Tí to tak, že keď, naštartuješ hneď po vypnutí tak to chytí hneď ?  
 Ináč, nemalo by mi ukazovať teplotu keď odpojím  čidlo -40 ?
 
			
					
				
				Napsal: 26 črc 2006, 07:30
				od Kornout
				Karl píše:Kornout píše:Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál  

 .
Je to u GIII.
 
 
A robí Tí to tak, že keď, naštartuješ hneď po vypnutí tak to chytí hneď ?  
 Ináč, nemalo by mi ukazovať teplotu keď odpojím  čidlo -40 ?
 
Pokud je to teplý, tak to prostě nechytá, třeba hned po vypnutí, nebo po 5ti minutách, to je jedno.
To čidlo, pokud odpojím, tak teplota spadne dolů, ale na startování to efekt nemá, pořád to nechytá. To teplotu -40 myslíš na VAG, nebo kde?
 
			
					
				
				Napsal: 26 črc 2006, 07:46
				od Karl
				Ano na Vagu. Mne sa to ale trikrát podarilo naštartovať hneď. No neviem je to  riadne trápenie keď to točí pol minutu idem skúšať ďalej.
			 
			
					
				
				Napsal: 26 črc 2006, 08:11
				od travel242fx
				ked odpojis konektor od toho cidla tak by tam akoze mal byt zaradeny nekonecny odpor to znamena vsetko by sa malo nastavit ako ked je vonku minimalne -20°C takze ,ked pises ze odpojis ten konektor a ukazuje ti vag 70°C pri zohriatom motore  tak je nieco spatne si aspon myslim.alebo odpajas zle cidlo !!!!
			 
			
					
				
				Napsal: 26 črc 2006, 08:23
				od Karl
				Čidlo odpojím dobré leboí mi to vypíše aj v pamäti závad chybu a ahj to začne dlho žhaviť. Proste sa to chová ako keby to malo ešte jedno čidlo ďalej od motora.
			 
			
					
				
				Napsal: 27 črc 2006, 13:11
				od otas
				mám to samý problém u g3 tdi 66kw, vyskoušel jsem už všecko a furt stejne.studene na šup a teple musím krutit tak 7 vteřin
			 
			
					
				
				Napsal: 27 črc 2006, 13:47
				od sPepino
				Ahoj, dneska jsem o tomhle problemu mluvil s kamaradem automechanikem a rikal, ze to delaji maly otacky starteru, ze jsou na to TDI desne haklivy, zrejme u tepleho motoru jsou jine podminky nez u studeneho.....