Stránka 1 z 2

Neštartuje za tepla

Napsal: 25 črc 2006, 18:58
od Karl
Bol menený motor, čerpadlo bolo zo starého, predtým štartovalo na jedno otočenie motora bez problémov po výmene motora to teplé zle štartuje aj som zvýšil štartovaciu dávku na max ale nepomohlo stále sa musí točiť s motorom ale pol minuty, skúšal som aj chladiť hlavu čerpadla a nepomohlo pri odpojení čidla teploty, klesne teplota asi len o päťtnásť stupńov tak teda má to ešte jedno čidlo ? źeby som vyskúšal aj to odpojiť len zatial sa mi ho nepodarilo nájsť :) chlapi už neviem čo vyskúšať niake nápady ? Studené štartuje na prvú šupu. Napadá Vás niečo? Vopred ďakujem. Jedná sa o Alhambru 81Kw.

Napsal: 25 črc 2006, 19:13
od Huml
předvstřik?

Napsal: 25 črc 2006, 20:12
od Karl
Sorry zabudol som dodať, že predvstrik je tesne nad modrou čiarou a je dobrý. Neviete či to nemá ešte jeden snímač teploty ?

Napsal: 25 črc 2006, 20:39
od Huml
jen jeden

Napsal: 25 črc 2006, 21:08
od DIAGNOSTIK
A co takhle baterka a starér?Může to mít pomalé startovací otáčky...

Napsal: 25 črc 2006, 21:21
od Karl
Štarté točí dobre veď studené to chytá úplne v pohode a Baterku som dobíjal ale aj tak dík za názor, len sa mi nepozdáva jedna vec , že prečo keď odpojím to čidlo teploty tak teplotu to ukáže o desať až pätnásť stupńou menšiu a dokonca tá teplota sa aj hýbe. To druhé čidlo som nevidel ani vo Vivide ani Autodata a ani ETOS. A ono to dokonca aj reaguje keď je odpojené a motor chladne čidlo je odpojené motor má v skutočnosti 90 teplotu mi ukazuje 70 a potom to ako to chladne ide dolu až na teplotu okolia, ako keby tam bolo ešte jedno čidlo. Za každú radu som vďačný.

Napsal: 25 črc 2006, 21:33
od Kornout
Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál (wallbash) .
Je to u GIII.

Napsal: 25 črc 2006, 21:41
od Karl
No mohol si mi to povedať aj trocha jemnejšie :) tak to je prúser keď je to čerpadlo, len mi povedzte prečo to natom starom motory chytalo dobre a na novom hrozne.

Napsal: 25 črc 2006, 21:56
od Karl
Kornout píše:Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál (wallbash) .
Je to u GIII.


A robí Tí to tak, že keď, naštartuješ hneď po vypnutí tak to chytí hneď ?

Ináč, nemalo by mi ukazovať teplotu keď odpojím čidlo -40 ?

Napsal: 26 črc 2006, 07:30
od Kornout
Karl píše:
Kornout píše:Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál (wallbash) .
Je to u GIII.


A robí Tí to tak, že keď, naštartuješ hneď po vypnutí tak to chytí hneď ?

Ináč, nemalo by mi ukazovať teplotu keď odpojím čidlo -40 ?
Pokud je to teplý, tak to prostě nechytá, třeba hned po vypnutí, nebo po 5ti minutách, to je jedno.
To čidlo, pokud odpojím, tak teplota spadne dolů, ale na startování to efekt nemá, pořád to nechytá. To teplotu -40 myslíš na VAG, nebo kde?

Napsal: 26 črc 2006, 07:46
od Karl
Ano na Vagu. Mne sa to ale trikrát podarilo naštartovať hneď. No neviem je to riadne trápenie keď to točí pol minutu idem skúšať ďalej.

Napsal: 26 črc 2006, 08:11
od travel242fx
ked odpojis konektor od toho cidla tak by tam akoze mal byt zaradeny nekonecny odpor to znamena vsetko by sa malo nastavit ako ked je vonku minimalne -20°C takze ,ked pises ze odpojis ten konektor a ukazuje ti vag 70°C pri zohriatom motore tak je nieco spatne si aspon myslim.alebo odpajas zle cidlo !!!!

Napsal: 26 črc 2006, 08:23
od Karl
Čidlo odpojím dobré leboí mi to vypíše aj v pamäti závad chybu a ahj to začne dlho žhaviť. Proste sa to chová ako keby to malo ešte jedno čidlo ďalej od motora.

Napsal: 27 črc 2006, 13:11
od otas
mám to samý problém u g3 tdi 66kw, vyskoušel jsem už všecko a furt stejne.studene na šup a teple musím krutit tak 7 vteřin

Napsal: 27 črc 2006, 13:47
od sPepino
Ahoj, dneska jsem o tomhle problemu mluvil s kamaradem automechanikem a rikal, ze to delaji maly otacky starteru, ze jsou na to TDI desne haklivy, zrejme u tepleho motoru jsou jine podminky nez u studeneho.....