Stránka 1 z 3
W-POWER DIESEl
Napsal: 30 črc 2006, 11:40
od mirek
Cauky co rikate na v-power naftu nebo v italii dival jsem se na tv a rikaly ze skodi motoru ja ji tankuji mam mensi spotrebu tak nevim ale Shell je Shell
Napsal: 30 črc 2006, 16:11
od Luke
Zatím sem neslyšel jedinou pomluvu na toto palivo, takže si myslím, že je dobrý. Je sice dražší, ale radši si připlatím. Pokud jak se říká, snížuje spotřebu, tak se to zase vrátí zhruba to co člověk přeplatí. Je pravda, že sem ho ještě nezkoušel ale už se na to chystám. Kdyby byla SHELLka u nás ve městě, tak bych jezdil jen k ní.
Napsal: 03 říj 2006, 08:59
od Freejack
Taky se na nej chystam,buhuzel ji mam taky trochu z ruky a kdyz uz jsem k ni dojel, tak zrovna v-power diesel mimo provoz - to potesi no,tak jsem aspon vzal diesel extra,jinak si myslim ze palivo do shellu je kvalitni.
Napsal: 03 říj 2006, 09:03
od lt.kubosh
Tohle je oblibene tema. Tusim 3x po sobe jsem ji nalil do auta. Rozdil veskery zadny. Lip to nejelo, akorat v zime mi prislo, ze se to hur ohralo. (Coz se mi nedari vsyvetlit).
Vratil jsem se k normalni nafte Shell/OMV/JET/ESSO
Napsal: 03 říj 2006, 10:26
od jakub
Nedavno na to delali test v TV. Ucinek se projevil az po dlouhodobem pouzivani, ale zase tak velkej rozdil to nebyl. Ja osobne jezdim k Shellu na ten klasickej extra diesel paac ten zavodnickej u nas na vesnici nemaj. Kazdopadne mam dobrej pocit, ze davam autu neco lepsiho nez naftu z traktorky. Jinak Shell v zime nemrzne narozdil od OMV Alpinu se kterym jsem zamrznul v -10.
Napsal: 03 říj 2006, 12:32
od Matrix
Je jasné, že pokud ta nafta má čistící učinek na palivovou soustavu, trysky spalovací motor, že hned po nastartovaní na první nádrži se to nevyčistí. Ale je potřeba s tím najet pár tisícovek kilometrů. Důsledkem toho se pak po vyčištění může snížit spotřeba, kouřivost, zvýšit výkon apod. Navíc na tohle téma je zde speciální sekce.
Napsal: 03 říj 2006, 15:28
od Forest
Matrix píše:Je jasné, že pokud ta nafta má čistící učinek na palivovou soustavu, trysky spalovací motor, že hned po nastartovaní na první nádrži se to nevyčistí. Ale je potřeba s tím najet pár tisícovek kilometrů. Důsledkem toho se pak po vyčištění může snížit spotřeba, kouřivost, zvýšit výkon apod. Navíc na tohle téma je zde speciální sekce.
Lip bych to nerekl

Jinak ja netankuju nic jinyho a naprosta spokojenost a spotrebu nemohu posoudit, protoze jezdim jako cune a s mym setupem ... tak asi tak

Dlouhodoba spotreba 8,1 pri mem stylu jizdy (s Escortem 1,6i jsem ted delal bezne 14) jsem naprosto spokojen
Jinak pravdou je, ze mam vyzkouseno, ze na ARAL jsem ujel min km a kdyz jednou muj bratr (pres vyslovny zakaz) natankoval Benzinu, tak tam to ztratilo silu, zatah, pruznost a ujel jsem o neuveritelnych 160km na nadrz min

- vykyvy 50-100km na nadrz jsou u me bezne, ale tohle bylo neco

Napsal: 03 říj 2006, 16:29
od Hadzim
No nechci pomlouvat výrobce nafty, ale pamatuji si fotografie z rafinerie jak tam stály kamiony všech renomovaných značek i neznačkové a tankovali cisterny ze stejného kohoutu. Jen ty příměsi má každej svoje. A spotřeba 14 l na Ford Esc 1,6i? A na co jezdíš, Special? Já se přes 11 litrů nedostal a to s tím jezdím jak hovado

I když Forda nechci opěvovat, protože při takové spotřebě mám pocit že začne za chvíly žrát i trávu kolem silnice

Napsal: 03 říj 2006, 19:28
od Tomas.cz
Já jsem na Shell V- power 95 najel zatím 25 000km a zůstanu u něj.
Auto je živější a spotřeba klesla. Ale jak bylo psáno výše, chce to tankovat dýl né jednou za rok ta 200

Napsal: 05 říj 2006, 16:18
od zvieratko
Najel jsem na v-poweru asi 30000km, na jiny paliva (shell, agip, vetsinou v praze takze snad zadny redeny) dalsich 30 - rozdil u V-Power je nejvetsi ve spotrebe - o 1l/100km mi klesla! V modernich autech ale nevim jeslti ten rozdil bude tak markantni. Taky to ma uplne jinej zvuk - takovej surovejsi ale zaroven kultivovanejsi - jak zavodak pohanenej permonikama :-))
Napsal: 05 říj 2006, 20:42
od Tomas.cz
Já teď jezdím ve starý dodávečce Mercedes 100D na V- power diesel a prehistorickej 2.4D si jen chrochtá

Napsal: 11 říj 2006, 13:40
od urgi
lt.kubosh píše:Tohle je oblibene tema. Tusim 3x po sobe jsem ji nalil do auta. Rozdil veskery zadny. Lip to nejelo, akorat v zime mi prislo, ze se to hur ohralo. (Coz se mi nedari vsyvetlit).
Vratil jsem se k normalni nafte Shell/OMV/JET/ESSO
Úplný súhlas ale podla mna je naj JET prejdem najviac km ostatný ju asi kradnu cez meráky
Napsal: 11 říj 2006, 14:59
od lt.kubosh
No mam ten pocit. Shell na Evropske. Stojan cislo 1, cervenec. Hladovy oko svitilo cca 5km, ale ja u stojanu do nadrze na 80l natocil 79.96l. Dost jsem se divil, debatoval s obsluhou na tema metrologicky ustav.
Pak jsem jim tam chtel poslat kontkrolu, ale ja curak ztratil ten ucet!
Takze secteno podtrzeno dle myho ani nejde o naftu, ale o ty merice. Jenze jak si clovek muze informacne odmerit treba 50l paliva? Pruhlednej kanystr s ryskou neni, ty plastove jsou ruzne banate.
Napsal: 11 říj 2006, 17:45
od Matrix
No mě když cvakne pistole, tak mi VAG ukáže že mám v nádrži 50 litrů nafty... Ale myslím že těch dalších 5 bych tam v pohodě dostal.
Napsal: 11 říj 2006, 17:46
od Tomas.cz
Mě když svítí u Fabie reserva tak natankuju cca 42 litrů paliva, ale pak tam ještě tak 5-6 klidně natlačím.