Problem s tryskami?!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problem s tryskami?!
Nazdar hosi, dneska sa mi podarilo vybrat vstriky a odniest ich chlapikovi na kontrolu... z 5 vstrekov boli 4 dobre, ked zvysoval tlak na skusacke tak ked sa vstrek otvoril tak pekne rozprasovali a bolo pocut take cvakanie ako sa otvaral a zatvaral, ale jeden vstrek bol nejaky divny, ked dosiahol otvaracie tlak tak otvoril a vstrekol ale uz sa nezavrel a cural az kym nepovolil tlak na skusacke... moze byt problem so samotnou tryskou, alebo skor s mechanizmom vo vnutri vstreku? pruzinky a podlozky?
Staci len kupit novu trysku a vymenit, alebo aj nejaku sadu pruziniek... a potom nasledne nastavit tlak nanovo? dik.
Staci len kupit novu trysku a vymenit, alebo aj nejaku sadu pruziniek... a potom nasledne nastavit tlak nanovo? dik.
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
malo by stacit repasovat vstrekovac..... ale nedavaj to robit nejakemu garazmajstrovi lebo sa s tryskou mozes rozlucit..... mozno je najvyssi cas na dalsiu navstevu v Turanoch 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
tak chlapi mam tiez taky problem ako kolega ale mam 4 valca 3 ok otvaraci tlak cca 165-170 bar a jeden cca 160 bar ale ako keby chcal, nerozprasovalMareC3k píše:moze to byt problem so samotnou tryskou? alebo to mozu sposobit tie crievka vo vnutri vstriku? (spruzinky, podlozky...)?
Audi A6 C4 R5 2,5Tdi AEL Quattro 103kw + chip
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
Tryska, tryska, tryska. Vyčistit, vyčistit, vyčistit. Když nepomůže - vyměnit, vyměnit, vyměnit.tomasx píše:tak chlapi mam tiez taky problem ako kolega ale mam 4 valca 3 ok otvaraci tlak cca 165-170 bar a jeden cca 160 bar ale ako keby chcal, nerozprasovalMareC3k píše:moze to byt problem so samotnou tryskou? alebo to mozu sposobit tie crievka vo vnutri vstriku? (spruzinky, podlozky...)?

prehoď z dobrého vstrekovača trysku na zlý vstrekovač a uvidíš, kde je problém a nevidím dôvod prečo by tryska nemohla oddísť po roku proste stáva sa ..MareC3k píše:No trysky maju najazdene cca 1rok a 20-25tkm, su to Sprint 764 od dieselpoweru... moze uz po tolkych km odist tryska? alebo je chybna od vyroby?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


No toje naký divný že by už po 15000km trysky Bosio chcaly. Maj byt kvalitní ne? Na 1Z byly celou dobu životnosti 580000km a byly tam origo Bosch France.tomasx píše:no ja mam tiez cca 1 rok S 520 cca 15000 a tiez jedna chčije .Karl píše: prehoď z dobrého vstrekovača trysku na zlý vstrekovač a uvidíš, kde je problém a nevidím dôvod prečo by tryska nemohla oddísť po roku proste stáva sa ..