Problem s tryskami?!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Problem s tryskami?!

Příspěvek od MareC3k »

Nazdar hosi, dneska sa mi podarilo vybrat vstriky a odniest ich chlapikovi na kontrolu... z 5 vstrekov boli 4 dobre, ked zvysoval tlak na skusacke tak ked sa vstrek otvoril tak pekne rozprasovali a bolo pocut take cvakanie ako sa otvaral a zatvaral, ale jeden vstrek bol nejaky divny, ked dosiahol otvaracie tlak tak otvoril a vstrekol ale uz sa nezavrel a cural az kym nepovolil tlak na skusacke... moze byt problem so samotnou tryskou, alebo skor s mechanizmom vo vnutri vstreku? pruzinky a podlozky?
Staci len kupit novu trysku a vymenit, alebo aj nejaku sadu pruziniek... a potom nasledne nastavit tlak nanovo? dik.
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

to by mal vediet ten chlapik co to kontroloval ak tomu rozumie a zivi sa tym nie ?
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

velmi sa tym nezivi... len ma skusacku vstrekov doma :(
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

nikto neporadi co s tym je?
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

malo by stacit repasovat vstrekovac..... ale nedavaj to robit nejakemu garazmajstrovi lebo sa s tryskou mozes rozlucit..... mozno je najvyssi cas na dalsiu navstevu v Turanoch :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Vyměnit trysku, nebo vyčistit. Mistři mají ultrazvukovou vanu.
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

moze to byt problem so samotnou tryskou? alebo to mozu sposobit tie crievka vo vnutri vstriku? (spruzinky, podlozky...)?
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
tomasx
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 07 lis 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od tomasx »

MareC3k píše:moze to byt problem so samotnou tryskou? alebo to mozu sposobit tie crievka vo vnutri vstriku? (spruzinky, podlozky...)?
tak chlapi mam tiez taky problem ako kolega ale mam 4 valca 3 ok otvaraci tlak cca 165-170 bar a jeden cca 160 bar ale ako keby chcal, nerozprasoval
Audi A6 C4 R5 2,5Tdi AEL Quattro 103kw + chip
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

tomasx píše:
MareC3k píše:moze to byt problem so samotnou tryskou? alebo to mozu sposobit tie crievka vo vnutri vstriku? (spruzinky, podlozky...)?
tak chlapi mam tiez taky problem ako kolega ale mam 4 valca 3 ok otvaraci tlak cca 165-170 bar a jeden cca 160 bar ale ako keby chcal, nerozprasoval
Tryska, tryska, tryska. Vyčistit, vyčistit, vyčistit. Když nepomůže - vyměnit, vyměnit, vyměnit. :D
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

No trysky maju najazdene cca 1rok a 20-25tkm, su to Sprint 764 od dieselpoweru... moze uz po tolkych km odist tryska? alebo je chybna od vyroby?
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

MareC3k píše:No trysky maju najazdene cca 1rok a 20-25tkm, su to Sprint 764 od dieselpoweru... moze uz po tolkych km odist tryska? alebo je chybna od vyroby?
prehoď z dobrého vstrekovača trysku na zlý vstrekovač a uvidíš, kde je problém a nevidím dôvod prečo by tryska nemohla oddísť po roku proste stáva sa ..
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
tomasx
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 07 lis 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od tomasx »

Karl píše: prehoď z dobrého vstrekovača trysku na zlý vstrekovač a uvidíš, kde je problém a nevidím dôvod prečo by tryska nemohla oddísť po roku proste stáva sa ..
no ja mam tiez cca 1 rok S 520 cca 15000 a tiez jedna chčije .
Audi A6 C4 R5 2,5Tdi AEL Quattro 103kw + chip
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

tomasx píše:
Karl píše: prehoď z dobrého vstrekovača trysku na zlý vstrekovač a uvidíš, kde je problém a nevidím dôvod prečo by tryska nemohla oddísť po roku proste stáva sa ..
no ja mam tiez cca 1 rok S 520 cca 15000 a tiez jedna chčije .
No toje naký divný že by už po 15000km trysky Bosio chcaly. Maj byt kvalitní ne? Na 1Z byly celou dobu životnosti 580000km a byly tam origo Bosch France.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já jsem měl na AGR ještě Bosch Germany, asi dávali jak to šlo pod ruku.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“