Stránka 1 z 3

Kontrola logu *vyriešené*

Napsal: 21 led 2009, 15:53
od STRÝCO
Zdravím,
prosím skúsenejších o kontrolu logu
http://uloz.to/1196014/LOG-01-010-011-007-vaha.csv

Je to GIV AHF 81kW, pri záťahu to dymí čiernym dymom, hlavne do kopca
ale aj pri predbiehaní na rovine. Mne neodborníkovi s príručkou v ruke sa
hodnoty zdajú byť celkom ok, ale asi tam niečo nevidím.
Ďakujem

Napsal: 23 led 2009, 08:37
od Pája 19
No tak mu kluci někdo poraďte...
Já tomu taky prt rozumím. Co těch 1275 na váze, není to moc?

Napsal: 23 led 2009, 10:24
od conti
Vypadá to na problém s turbem.

Napsal: 23 led 2009, 10:27
od FandaTDI
jj, 1275 je moc, melo by to bejt cca do 1100 - turbo tlaci rekl bych dobre, takze ta vaha asi bude ten duvod ... kluci od fochu urcite budou znat nejaky jednoduchy reseni (nevim, jestli omezit davku paliva nebo radeji "postelovat" tu vahu - nejsem si jistej, ale mam pocit, ze pri prekroceni urcity hranice, od ktery tech 1275 nebude daleko, by to melo hodit nouzak, tak mozna radeji dat do kupy tu vahu) ... zacal bych asi nalogovanim skupiny 8 - omezeni vstrik.mnozstvi, prip. 4 -pocatek vstriku ;)

Napsal: 23 led 2009, 10:53
od FandaTDI
conti píše:Vypadá to na problém s turbem.
??? Podle ceho soudis? Vzdyt to ma bejt nejakejch 1850-2250 a to je v toleranci, i kdyz uz asi dlouho nebude :)
presne si to nepamatuju(a logy mam doma), ale me turbo u AFN rekl bych taky stezi dosahne ty dva bary a cerne mi to necoudi (resp.ne moc, ale to kazdej diesel, kdyz tomu jdes po krku)

Napsal: 23 led 2009, 11:02
od conti
A ta regulace se ti zdá taky dobrá?

Napsal: 23 led 2009, 11:38
od FandaTDI
conti píše:A ta regulace se ti zdá taky dobrá?
jj, mas pravdu, ta je zatuhla, pres 60 se dostala jen jednou a to vypada skoro jako ze omylem ... chce to priste lip koukat (wallbash) ;)

Napsal: 23 led 2009, 12:20
od Pája 19
Předpokládám, že se bavíte o n75, ale můžete mi prozradit proč by měl regulovat i nad 60%, když tlak je ok? Rád bych se v tom trošku rozkoukal...

Napsal: 23 led 2009, 12:52
od STRÝCO
Namerané hodnoty porovnávam podla :

Dílenská příručka OCTAVIA
Motor 1,9l/81kW (TDI)
vstřikovací a žhavicí zařízení,

kde je hodnota pre váhu vzduchu 800 - 1100 mg/H je O.K., moja hodnota z logu je 1275. Lenže príručka uvádza množstvo v jednotkách mg/H (miligram/hodina?) a Vag má jednotku mg/str.(miligram/zdvih?) a tu som trochu vedľa.
Pripadá mi logické, že ak sú to porovnateľné jednotky, potom váha dáva RJ signál o väčšom množstve nasávaného vzduchu než je skutočne do valcov nasaté teda RJ dá viac paliva, a preto potom čierny dym.

Ak jednotky mg/str a mg/H nie sú rovnaké, potom je váha možno aj dobrá a chybu treba hľadať inde. Ako ale potom prerátať hodnotu z mg/str na hodnotu mg/H ako je uvedená v príručke.

A ešte jedna poznámka - mám aj inú váhu, ktorá je síce KO, ak ju namontujem auto nemá výkon ale z výfuku vtedy nevýjde žiadny čierny dym. To všetko ma privádza k podozreniu že mi blbne váha, ale istotu nemám, a preto si veľmi rád vypočujem názory skúsenejších.

P.S. Vďaka za každý názor

Re: Kontrola logu

Napsal: 23 led 2009, 14:01
od misa.89
STRÝCO píše:Zdravím,
prosím skúsenejších o kontrolu logu
http://uloz.to/1196014/LOG-01-010-011-007-vaha.csv

Je to GIV AHF 81kW, pri záťahu to dymí čiernym dymom, hlavne do kopca
ale aj pri predbiehaní na rovine. Mne neodborníkovi s príručkou v ruke sa
hodnoty zdajú byť celkom ok, ale asi tam niečo nevidím.
Ďakujem
používejte pls leteckou poštu, ulozto uz taky zavedli placený stahovní:-(

Napsal: 23 led 2009, 14:08
od misa.89
jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...

Napsal: 23 led 2009, 14:16
od STRÝCO
misa.89 píše:jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...
Ako ho teda urobím správne ? Čo je na ňom zlé?
Prípadne dajte niekde nejaké ukážkové .


-------------------------------------------------------
dal som ho aj tu : http://leteckaposta.sk/945884419968

Napsal: 23 led 2009, 14:22
od FandaTDI
STRÝCO píše:
Ak jednotky mg/str a mg/H nie sú rovnaké, potom je váha možno aj dobrá a chybu treba hľadať inde. Ako ale potom prerátať hodnotu z mg/str na hodnotu mg/H ako je uvedená v príručke.
to by mělo bejt oboje mg/zdvih( jestli nekecam :) )
u ty vahy bych si zjistil tu horni mez a pokud nehrozi ten nouzak, nevsimal bych si toho dokud se nerozhejbe ta regulace na turbu, jak me opravil conti ...
Pája 19: tlak je v norme, ale zjevne ta ridici jednotka ocekava vyssi(otazka je, jestli na tohle ma vliv napr.vymaz adaptacnich hodnot nebo je to jen v navaznosti na tu vahu) ... je tam videt, ze pri funkcni regulaci by tlacilo o par stovek mbar vic ... jinak ta sedesatka neni nejaka hranice, tu jsem zvolil vzhledem k ostatnim cislum - je tam taky nejakej rozsah - tusim, ze 45-95% a v tom by se to melo pohybovat dle zateze a otacek (k horni hranici by se mel priblizit asi az pri vyssich ot., nez jsou testovaci)
... kdyztak me nekdo zas opravte, jsem jenom takovej fanda (noteeth)

Napsal: 23 led 2009, 15:34
od misa.89
STRÝCO píše:
misa.89 píše:jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...
Ako ho teda urobím správne ? Čo je na ňom zlé?
Prípadne dajte niekde nejaké ukážkové .


-------------------------------------------------------
dal som ho aj tu : http://leteckaposta.sk/945884419968
najdi nějakje kopec a na trojku při ohřátým motoru drž motor od 1200ot do 4,5 v plnejch a loguj při tom kanál 3, 10, 11

Napsal: 23 led 2009, 15:49
od STRÝCO
misa.89 píše:
STRÝCO píše:
misa.89 píše:jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...
Ako ho teda urobím správne ? Čo je na ňom zlé?
Prípadne dajte niekde nejaké ukážkové .


-------------------------------------------------------
dal som ho aj tu : http://leteckaposta.sk/945884419968
najdi nějakje kopec a na trojku při ohřátým motoru drž motor od 1200ot do 4,5 v plnejch a loguj při tom kanál 3, 10, 11
OK, urobím to takto, zajtra ho tu dám. Sám som zvedavý čo ukáže, pôvodný log bol môj prvý aký som kedy urobil