Stránka 1 z 6

Vyprání váhy v isopropylalkoholu

Napsal: 10 srp 2006, 15:56
od syncon
Ahoj co je pravdy na to ze pomuze vypraní vahy v isopropylalkoholu (nevo lihu) diky predem

Napsal: 10 srp 2006, 15:59
od MirekX
stačí čistič brzd ve spreji. pokud je jen špinavá, tak prostě něco, co smeje tu špínu (mastnota) . Pokud to moc nepomůže, tak se dá ještě provrtat. :D

Napsal: 11 srp 2006, 02:36
od Alex
Ale vŕtanie váhy je už extrém tuning. :D (ja som za)

Napsal: 11 srp 2006, 08:21
od syncon
ne fakt kdyz ji rozdelam a omeju cisticem na brzdy nemuze se nic stat treba ze ji upne zabiju ?

Napsal: 11 srp 2006, 19:26
od Plech
Co se týká toho mytí to jsem viděl a není v tom problém, ale co to vrtání, to slzším poprvé. Napiš o tom něco víc, ať se něco dozvím (nejen já).Dík Tom.

Napsal: 11 srp 2006, 22:13
od MirekX
Tím čističem jsem jich omyl už vícero a nikdy žádný problém, vždycky to pomohlo.

Vyvrtal jsem jich taky pár. vyvrtat tak pětkou vrtákem zezadu,cca 1 cm od spodu. Aby vzduch, který proudí do váhy otvorem zepředu nemusel tím labyrintem dole, ale rovně si odproudí dírou ven. Když porovnám ve Vagu údaje normální váhy a vyvrtané, tak ten rozdíl není nijak dramatický. Ale nestane se, že by vám vyvrtaná váha začala omezovat přísun paliva, je tam prostě větší rezerva mezi údajem z váhy a tím,co požaduje jednotka pro plnou dodávku paliva. Podle mě je signál z váhy jen jako omezovač. Pokud je signál z váhy vyšší než požadavek jednotky, tak se dává palivo podle programu, jednotka víc nedovolí přidat. Pokud je signál z váhy nižší než požaduje jednotka, tak to začne omezovat dávku nafty, a to je přece zločin :D
Ale přesněji by to asi mohl vysvětlit nějaký tuner :)

Napsal: 11 srp 2006, 22:29
od mvolesko
jo ale on ma pierburg a tam zadnej labirint neni a navic se tahle vaha blbe schani nova za levno

Napsal: 12 srp 2006, 20:57
od Kornout
mvolesko píše:jo ale on ma pierburg a tam zadnej labirint neni a navic se tahle vaha blbe schani nova za levno
Zase se tak neserou, jak ty novější BOSCH.

Napsal: 12 srp 2006, 21:20
od mvolesko
Kornout píše:
mvolesko píše:jo ale on ma pierburg a tam zadnej labirint neni a navic se tahle vaha blbe schani nova za levno
Zase se tak neserou, jak ty novější BOSCH.
jo to mas pravdu v A4 jsem mel puvodni a ta mela najeto moooc :)

Napsal: 12 srp 2006, 21:33
od cippis
jj souhlas, já ji měl v A4 a měla natočeno 350 000 a pořád byla GOOD

Napsal: 13 srp 2006, 12:54
od Radik
a postup toho čištění stím sprayem na brzdy?Demontuju,nastříkám(kde?) a to je vše,nebo se to nějak mechanicky čistí?Ptám se jako blbec,omlouvám se),ale ještě jsem váhu neviděl vymontovanou.Jde mi o to ,co se tam vlastně čistí ?

Napsal: 13 srp 2006, 21:28
od oktáf
mě umřel Pierburg v 90000km, teď tam mám elekticky přizpůsobenýho bosche a OK

Napsal: 14 srp 2006, 05:39
od Radik
oktaf: můžeš to specifikovat co to znamená el.?

Napsal: 14 srp 2006, 05:40
od Radik
Tak jak je to prosím s tou očistou té váhy.Co se tam vlastně čistí.Děkuji

Napsal: 14 srp 2006, 14:00
od MirekX
váha v principu funguje tak, že se elektrickým proudem žhaví kovové tělísko (ploška). čím více vzduchu kolem proudí, tím více se tělísko ochlazuje. ŘJ to snímá a pozná,kolik vzduchu proudí přes váhu (do motoru) Nevím přesně, jestli to žhaví na stejnou teplotu a měří se velikost proudu potřebná k ohřátí toho tělíska :?
Ale když se zašpiní, tak to fixluje. Takže očistit kovové součástky ve váze(je tam kanálek,kterým proudí vzduch, a ve kterém to je,tak tam to vystříkat ). ta životnost není nekonečná, jednou to prostě dožhaví a konec. :( , jako žhavící svíčky.