Stránka 1 z 3

2.5 TDI, skladacka prosim o pomoc

Napsal: 25 úno 2009, 22:16
od netopier
caute, znamy kupil a6 avant velmi lacno, s tym ze sa v tom uz niekto hrabal a zrejme to nebude tip top..
nejake fakty:
je tam vymeneny motor za typ BDG (asi superb)
je tam vymeneny tiptronic(povodny mal vylamane nejake zuby)
cerpadlo je 106EX(elektonika) + spodok neznamy(zistim)
RJ motoru je :
4B2 907 401 J
Komponent a/nebo - verze: G000AG D05
Kódodvání softwaru: 01016
Kód opravny: WSC 02325
Dodatečná informace: 00006059 130 106MC318_1.V14132171482

motor startuje, jazdi , tiptronic radi, ale RJ MOTORU vypisuje chyby :

18043 - Pohon datove sbernice Chybi odezva rid.jednotky klimatizace
P1635 - 35-10 - - - Sporadicky
01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru
27-00 - nesmyslny signal

ABS+ESP, tiptronic vypisuju
18265 - Signal zatizeni od RJ motoru Chybove hlaseni od RJ motoru
P1857 - 35-00 - -


prikladam link na kompet vypis chyb z autoscanu
http://www.gabiracing.sk/netopier/autoscan.txt

kto mozte, pomozte prosim

Napsal: 26 úno 2009, 14:59
od netopier
nikto nic? :) kde ste vsetci odbornici na 2.5 ? :)

Napsal: 26 úno 2009, 15:23
od váha
co se píše v řj motoru za chyby?

Napsal: 26 úno 2009, 15:25
od netopier
som to hore zle sformuloval motor pise toto :
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 4B2 907 401 J
Komponent: G000AG D05
Kódování: 01016
Opravna #: WSC 02325
00006059 130 106MC318_1.V14132171482
1 Nalezeny chyby:
118043 - Pohon datove sbernice Chybi odezva rid.jednotky klimatizace
P1635 - 35-10 - - - Sporadicky
01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru
27-00 - nesmyslny signal
Readiness: N/A

Napsal: 26 úno 2009, 15:31
od netopier
este sa chcem spytat ako nastavit spravne predvstrek - ked dam zakladnenastavnie a kanal 4 tak ten ventil zrejme skusa krajne polohy lebo raz je tam 16 stupnov, a v dalsej krajnej polohe -3.8 stupna. ventily nikdy nejde na 100 percent,
neviem ako to mam nastavit, a hlavne podla coho to mam nastavit . diky

Napsal: 26 úno 2009, 15:59
od chosepm
nezkouší krajní polohy, ale ukazuje ti řízenej a neřízenej předvstřik. Neřízenej si nastav na 2+-2ATDC...lépe na nulu. ;) Co se týče těch chyb, neni to "chipovaný"?

Napsal: 26 úno 2009, 16:06
od netopier
chosepm píše:nezkouší krajní polohy, ale ukazuje ti řízenej a neřízenej předvstřik. Neřízenej si nastav na 2+-2ATDC...lépe na nulu. ;) Co se týče těch chyb, neni to "chipovaný"?
takze ked to skace od -3.8 po 16 stupnov tak ktory je riadeny a ktory neriadeny?
neriadeny je podla mna tych 16°
ATDC je kde? mam cesky vag, pise mi tam DRIVE a POZDEJI

Napsal: 26 úno 2009, 19:54
od chosepm
:) když tam je "později" tak tam máš kolik stupňů a kolik procent? Musíš to mít řádně ohřatý.

Napsal: 26 úno 2009, 20:03
od netopier
chosepm píše::) když tam je "později" tak tam máš kolik stupňů a kolik procent? Musíš to mít řádně ohřatý.
otacky 835/min pozdeji -3.8 pomer sepnuti 40.2
otacky 835/min drive 16.2 - pomer sepnuti 8.7
teplota bola asi 75°C to je tam az taky rozdiel?
tipujem spravne, ze tamma byt od -2 po +2 vtedy, ked ja tam mam -3.8 ?

Napsal: 26 úno 2009, 20:04
od misoVW
budes muset kusok posunut cerpadlo.

Napsal: 26 úno 2009, 20:12
od chosepm
2 +/-2 tzn 0 až 4 ATDC...za horní úvratí. -3.8 nalad na nulu ;) resp. +2

Napsal: 26 úno 2009, 20:14
od netopier
super, zmateny som bol asi z toho ze vag304 tam nema napisane ATDC.
toto ale asi nevyriesi ine problemy (hm)

Napsal: 26 úno 2009, 20:17
od chosepm
nastav, smaž a uvidíš. Klima a svorka DF asi ne, ale ABS by teoreticky mohlo...

Napsal: 02 bře 2009, 17:41
od netopier
predvstrek nastaveny na -0.4 co ej v norme, ale ABS stale svieti, nema signal zatazenia od motoru .
pocul som ze ta svorka DF alternatoru ma nieco s prizhavovanim alebo nieco take.. vie mi niekto pvoedat ako to teda vyriesit?
moja predstava je taka ze RJ motoru nema signal o zatazeni, a tym padom posiela chybu ABS ESP, atd atd

este tam nejde klima ale tu treba asi nakodovat k Rj motora .. spravne?

Napsal: 02 bře 2009, 20:43
od TomasHav
Ahoj,
pokud mas predstrik OK , tak chyba:

18265 - Signal zatizeni od RJ motoru Chybove hlaseni od RJ motoru

je vetsinou prave kvuli spatnym predstriku. Meril jsi predstrik pri motoru aspon 81 stupnu?

Jinak tohle se mi stalo taky : pomohlo odpojeni baterky pak pripojeni a vymazani chyb. Nemas spatnou baterku nebo kostru?

Tomas