Stránka 1 z 3
Škoda Felicie 1.9D na TD
Napsal: 09 bře 2009, 17:30
od ==J4F-L-A==Millda
hoj potreboval bych vedet par dost duležitejch věcí:
1. Mužu mit turbo z GII 1.6TD -> potreboval bych vedet kolik asi tlaci??
2. Taky vtřik. čerp. GIII 1.9TD -> potreboval bych vedet jak je to se zapojením (po el. strance) - mam feldu r.v.99 a je tam imobilizer
3. Jak moc se orig. držak vstř. čerp. musi upravit ?
4. Muže se tam dat nejdřív čerpadlo a potom tam nacpat to turbo??
Ptám se proto že přehození čerpadla mi bude delat znamej a nechci ho otravovat jeste j stím turbem to si myslim ze zvladnu sam + uprava olej. vany na mazaní (chlazení)
A poseldní jestli se nebude treba prehřejvat olej??? mam tam TEXACO 10W-40 special diesel
Napsal: 09 bře 2009, 18:41
od TDI tech
Podstatna info je to ze Felda 1.9D ma slaby spodok a inu vacku ako TD. Takze ked ju oturbis tak ho porazi. IMM nieje absolutne ziadny problem. Najlepsie je ak tam strcis motor AAZ z Passata a bude to super. K prestavbe na 1.9TD najdes cosi tu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=75524#75524 a k prestvbe Lucasa na BOSCH je cosi tu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 188#282188
Napsal: 09 bře 2009, 18:53
od kosta103
ja to měl ve feldě a když se tomu naložila nafta tak to docela jelo ale pak to zase vubec nebrala spojka

a hlavně je hodně kratka převodovka
takže ve finale se v tom furt hrabeš

Škoda Felicie 1.9D na TD
Napsal: 09 bře 2009, 19:09
od ==J4F-L-A==Millda
hele vubec sem nepobral co znamena IMM??? Jinak by co se tyče převodovky tak by se tam mohla napasovat z feldy 1.6 jestli to de ta ma delsi kvalty
Napsal: 09 bře 2009, 19:11
od TDI tech
imobilizer= IMM (IMMO a pod.)
Škoda Felicie 1.9D na TD
Napsal: 09 bře 2009, 20:15
od ==J4F-L-A==Millda
takže se zapojením by teda nemel bejt problem???? jinak ja bych si dokazal poradit to není problem ale nechci nic překopavat a chci to nechat puvodní -> do jisty miry

. Jinak by me zajimalo o kolik se zvětší vykon z tech 47kW?? vím že se nekdo muže smat ale proste 100kW to neda
P.S. typuju vodvoka 60kW nbo víc??
Napsal: 09 bře 2009, 20:19
od TDI tech
Peco by to nevedelo dat 100kW. Musis vediet cim to nafuknut a ako tam naliat nafty. Ak uvazujes o 100kW tak vtom pripade je motor AAZ nutnost a vhodnejsi by bol motor AFN prerobeny na MTDI. Vykon nieje problem. Problem vidim v spojke a hlavne prevodovke. Prave velmi kratka origo prevodovka je to co ta limituje.
Škoda Felicie 1.9D na TD
Napsal: 09 bře 2009, 20:32
od ==J4F-L-A==Millda
ja bych chtel tech 60kW víc asi ne potrebuju hlavne aby to unesla spojka popř. kde treba koupit lepsí??. Jinak prevodovka to se uvidi jak moc to bude limitovat kdyztak se bude muset sehnat neco jinyho

. Ale jak se už sem psal do tech 80-100koní (což je asi 60-74kW). Myslím si že 80-ti konova felda 1.9 je docela slušný
Napsal: 09 bře 2009, 20:37
od bombastiq
hele vykašli se na takovy matlání
sežen si MTDI+ převodvku z tdi a je po problému
ale pokud chceš přeci jen oturbit
budeš eště potřebovat IC
a větší chladič na vodu bo ten serioivej to asi neuchladí
Napsal: 09 bře 2009, 21:32
od MirekX
Škoda Felicie 1.9D na TD
Napsal: 09 bře 2009, 21:44
od ==J4F-L-A==Millda
toje sice hezky ale to už mam zkoukly už davno proto sem se taky rozhod mýho diesela oživit jak to udělal RASTIKOS.
Nwm jestli IC byl k něčemu platnej spíš si myslím nejakej chladič na olej jako to mela tuším 130RS. IC je snad jenom na vyfukovy splodiny ne???
Napsal: 09 bře 2009, 21:46
od MirekX
IC bych zatím vůbec neřešil,pokud ti stačí do 60kW , chladí to vzduch za turbem, než jde do sání motoru
Škoda Felicie 1.9D na TD
Napsal: 09 bře 2009, 21:52
od ==J4F-L-A==Millda
taky si myslím me to stací chci si stym trochu vyhrat a kdyz to vsechno dobre dopadne a bude tech 80koní tak se zlobit rozhodne nebudu. Potom kdyz budu porad nenasystnej tak se muze vymenit motor za jiny delo ale to už hodne prehanim zatim bude tahle uprava ,s tema vymenama motoru na to nemam prostředky jak to udelat a nechce se mi za to davat prachy když by mi to nekdo udellal
Napsal: 09 bře 2009, 22:09
od bombastiq
hele jestli chceš tak mám doma jeden olejovej chladič
aj s hadicema
tedka ho má jeden dorec půjčenej na test jestli pomůže
na chlazení motorky (přehřívá se mu olej)
do pátku budu vědět jestli ho chce nebo né
tak v pátek napiš SZ
byl by za 750,- aj s hadicema akorát ti někdo můsí udělat předsádku na olejovej filtr
Škoda Felicie 1.9D na TD
Napsal: 09 bře 2009, 22:25
od ==J4F-L-A==Millda
mno ja uvidim jak to bude ve finalním stavu potom se to zacne vylepsovat kdyby nahodou neco nebylo ok. Jeste blbej dotazda se potom nejak snímat tlak z turba???? nbo to de jen u benzíňaku