Stránka 1 z 3

fabia servo

Napsal: 19 dub 2009, 10:50
od proam
nazdar. mam takyto problem. na pristrojovke mi svieti posilovac riadenia a po nacitani chyb vypise toto:
Adresa 44: Posilovač řízení Labely: nevybrány
Řídící jednotka: 6Q0 423 156 L
Díl: LenkhilfeKYO V910
Kódování: 00140
Dílna #: WSC 13765

Nalezena 1 chyba:
01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285)
79-00 - prosim;prectete pamet zavad

pokial nacitam pristrojovu dosku tak toto:
Adresa 17: Přístrojová deska Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka: 6Y0 920 860 M
Díl: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07
Kódování: 00101
Dílna #: WSC 13765
TMBPY46Y344065046 SKZ7Z0D2420486

Nenalezena žádná chyba.
co je toto za problem mohlo by to mat suvislost s ABS?
Adresa 03: ABS brzdy Labely: 6Q0-907-37x-ABS.lbl
Řídící jednotka: 6Q0 907 379 G
Díl: ABS 5.7 FRONT V40
Kódování: 00044
Dílna #: WSC 13765

2 závad nalezeno.
00283 - cidlo otaceni kola ABS - vpredu vlevo (G47)
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus
01314 - ridici jednotka motoru
79-10 - prosim;prectete pamet zavad - Sporadická

a pokial precitam RJ motoru tak tiez nic
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka: 03E 906 033 A
Díl: 1.2l/4V SIMOS3 00HS4672
Kódování: 00031
Dílna #: WSC 13765
TMBPY46Y344065046 SKZ7Z0D2420486

Nenalezena žádná chyba.
Readiness: 1010 0101
pokial mate neake navrhy sem s nimi. dik

Napsal: 19 dub 2009, 12:17
od e36power

Napsal: 19 dub 2009, 12:41
od Misík
Mozno snimac na serve je ale dost drahy.

Napsal: 19 dub 2009, 18:29
od fabiátor
Misík píše:Mozno snimac na serve je ale dost drahy.
na servu ? tam nejakej je ? pokud vim tak servo ma akorat cidlo otaceni volantu a to je na volantovy tyci, spis ten problem vidim jak pise e36power

Napsal: 21 led 2010, 19:55
od RomanP
Taky mi nejde posilovac volantu ,nikdy problem nebyl ,pri jizde naskocila kontrolka EPC nad zhavenim.Od te doby nejde posilovac. U baterky a pojistky vse kontrola. Diag. mi napsala dve chyby.

01288 - Svorka 30 posilovace rizeni. A nejde smazat

kdyby tam neslo napeti tak se ani nespoji posilovac s Diag.

01290 - referencni napeti posilovace rizeni.

stale se dokola objevuje po vymazani.

Vypada to asi na Ecu posilovace podle me..

Napsal: 21 led 2010, 21:06
od e36power
Co baterka je OK?? :)
tak nejprve by bylo dobry napsat zda mate KOYO nebo TRW 1 a 2.

poznate to dle snimace uhlu natoceni volantu TRW je prisroubovanej 2x imbus (zjistit del diag. v měřených hodnotach zda se meni hodnoty pri točení volantu)

Pak bych mrknul na na pojistku u baterky a proměřil štekry k servoč. do její jednotky.

tak vydloubněte krytku mlhovky a vzhuru za dobrodružstvím :)

Pokud by ste chteli ty hodnoty na tech štekrech tak reknete.

Napsal: 21 led 2010, 21:07
od slovacek.milos
co třeba zkusit propracuj se k tomu posilovači vytahej konektory postahuj piny, prošisti postříkej kontaktolem a třeba to pojede,

na doraz teče do toho posilovače až 6O ampér,

když jsem to udělal poprve před pír lety tak posilovač naskočil až na druhý den ale jede dodnes, posilovač se repasuje za 4OOO kč

už tady někdo psal borcovi děkovný dopis jak je dobře spravuje ;) miloš

Napsal: 21 led 2010, 21:08
od e36power
Jj napětí aku je u toho verku dulezity :)

Napsal: 21 led 2010, 21:10
od e36power

Napsal: 21 led 2010, 22:23
od RomanP
Je to oznaceni 6Q0 423 156 H Lenkhilfe TRW V 200, ty piny bych uvital, ty bohuzel nemam k mereni. Alternator dobiji to vim,uz jse mi take stalo ze nektery auto nedobijelo a pak nesel posilovac. Uvital bych jak to tedy i vytahnout nema nekdo navod. Toto budu delat poprve. Cidlo jsem menil uz asi 3x u fabky. Servo ne.To tedy znamena to rozdelat vse pod volantem ty plasty ?

Napsal: 21 led 2010, 22:35
od hubo44
Nie pod volantom ale pod naraznikom.

Napsal: 21 led 2010, 22:40
od RomanP
Diky ,podivam se ,akorad jsem videl ze je tam nadrzka na olej, takze je to na te strane.

PS: Divam se na autodily.cz a vydim jen za cislama D nebo K
a ja mam 6Q0 423 156 H ,takze muzu zamenit za D ?


6Q0 423 155 AE
6Q0 423 155 AB
6Q0 423 156 D
6Q0 423 156 E
6Q0 423 156 F
6Q0 423 156 G
6Q0 423 156 M
6Q0 423 156 Q
6R0 423 156
6Q0 423 155 C
6Q0 423 156 J

Napsal: 21 led 2010, 22:47
od e36power
By elsa

ObrázekObrázek

Napsal: 04 kvě 2010, 15:37
od Lucinka
Ahoj, potřeboval bych radu,
kámoš přijel s Fabií 1, servo TRW.
Po nastartování motoru mu zůstane svítit kontrolka serva a servo nefunguje.
Když na místě přidám plyn pře 2500 ot tak kontrolka zhasne a servo fachčí normálně.
Na vagu se objevily 2 závady:
00816-snímač G250 skrat na plus (tento šel smazat a už se neobjevil)
01288- nízký signál servořízení svorka 30
07-00

Tento smazat nejde. Když servo nefunguje nemá žádný odběr a napětí 9V.
Po naskočení serva hodnoty v normálu.
Asi se nejdřív podívám na svorku napájení jestli není nějaká oxydace, jen bych potřeboval vědět jestli to nemůže být něco jinýho na co bych se měl zaměřit.Předem děkuju za nějakou radu.

Napsal: 04 kvě 2010, 21:28
od RomanP
Když servo nefunguje nemá žádný odběr a napětí 9V.

Kde jsi to nameril ?

Alternator je v poradku ( dobijeni ) !
Pripada mi jak kdyz zacne altik dobijet kdyz mas 2500 ot !